Silly putty: Vastaavaa tavaraa Suomessa?

Miniatyyrien maalaukseen, konvertoimiseen sekä maastontekoon liittyvät kinkkiset kysymykset ja ongelmat.
ozcarius

Silly putty: Vastaavaa tavaraa Suomessa?

Viesti Kirjoittaja ozcarius »

Kiinnostaisi ostella kynäruiskumaalaukseen maskaamista varten.

Onko saatavissa Suomessa? Onko jollain kokemuksia paremmasta vaihtoehdosta?

Mieluiten mallia "hyvä ja halpa" :D
The Captain
Valvoja

Re: Silly putty: Vastaavaa tavaraa Suomessa?

Viesti Kirjoittaja The Captain »

Netistä löytyy kaikenlaisia tee-se-itse-reseptejä. Hyvyydestä en tiedä, mutta halpaa ainakin.

Maskaamiseen minkä tahansa töhnän käytössä on tarpeellista, että töhnä pysyy paikoillaan operaation ajan, muttei saisi jättää tahmaa tai rasvaa jälkeensä irrotuksen jälkeen. Harmillisen monessa tuotteessa nämä ovat toisensa poissulkevia ominaisuuksia.
-Miksi Jeesuksen ja Marian päät loistavat valoa?
-Niillä on suvussa halogeenejä.
Ratovaari

Viesti Kirjoittaja Ratovaari »

Olen koittanut löytää silly puttyä Suomesta ja itseasiassa testannutkin paria erilaista kaupan leluhyllyltä löytyvää vastaavaa puttyä ihan vain akateemisessa mielessä mutta ei ne ole oikein toimineet. Toinen oli liian juoksevaa ja toinen liian jäykkää.

Suosittelen ostamaan pienoismalleja myyvästä kaupasta ihan oikeaa masking puttyä. Itselläni on käytössä Ammon mutta olen testannut myös AK:ta, ihan samaa tavaraa ne on molemmat. Eikä ne nyt niin kalliita ole, AK on 9-10€ ja Ammon pari euroa enemmän, toisaalta niitä voi käyttää loputtomasti ja toimivat myös hyvänä stressileluna.
Hammerheart kirjoitti: Ota mallia vaikka Gorkiporkista, Exocowboysta tai Ratovaarista.
ozcarius

Viesti Kirjoittaja ozcarius »

Hei. Kiitos vastauksista. Ostin AK:n kamaa ja toimii 10/10.
Vastaa Viestiin

Palaa sivulle “Maalaus, konverttaus ja maiseman teko”