Pienet 40K aiheet, jotka eivät tarvitse omaa ketjuaan
Re: Pienet 40K aiheet, jotka eivät tarvitse omaa ketjuaan
GW myi aikanaan Honoured Imperium terrain patsasta. Tuo joka puolella loppuunmyyty ja ei taideta valmistaa enää... Ei kenelläkään käryä voisiko tuota jostain maltilliseen hintaan löytyä? Minusta outoa, että tätä eivät valmista enää.
Primarikset on suurempia kuin vanhat marinet ja nyt samalla mm. Death Guard on myös kasvanut noiden mittoihin. Tästä tulee mieleeni, että onko jostain kätevästi nähtävillä GW:n sculptien julkaisujen ajankohdista? Haen tällä sitä, että kiinnostaa tulevia figuhankintoja ajatellen minkä kokoisia mitkäkin ovat. Esteettisesti tärkeä juttu minulle.
Thousand sons ja osa Chaos Marine rangesta lienee uutta "suurempaa" kokoa. Drukharin valikoima taitaa olla aika uutta? Tempestuksia lukuun ottamatta Astra Militarum, Orks ja Eldarit lienee vanhoja sculpteja eikä välttämättä ajan tasalla koon suhteen?
Thousand sons ja osa Chaos Marine rangesta lienee uutta "suurempaa" kokoa. Drukharin valikoima taitaa olla aika uutta? Tempestuksia lukuun ottamatta Astra Militarum, Orks ja Eldarit lienee vanhoja sculpteja eikä välttämättä ajan tasalla koon suhteen?
- Matti Niemelä
- Ylläpitäjä
Mä en usko että kaartilaisia ainakaan suurennetaan. Idea varmaan Primariksien suurennoksessa oli, ettei kolme metrinen superihminen ole aivan saman kokoinen kun tavallinen kaartilainen.
Jos tultaisiin saamaan uudet kaartilaiset, näkisin että korkeus pysyy varmaan aika samana, mutta ukoista tulee vähän nykyistä solakampia.
Moi
Koitetaan jos täältä löytyisi vastausta kun en muualta löytänyt. Katoin että battle scribeen olisi jo tullut wh40 kymmenennen edikan listat. Itse en kuitenkaan onnistu sitä listalta löytämään puhelimella enkä koneella. Onko muilla käynyt samalla tavalla ja olisi vinkkiä antaa?
Mulla näkyy vain 2,7,8 ja 9 edikat. Kiitos ja tiedän että vika varmasti 100% omissa taidoissa
Koitetaan jos täältä löytyisi vastausta kun en muualta löytänyt. Katoin että battle scribeen olisi jo tullut wh40 kymmenennen edikan listat. Itse en kuitenkaan onnistu sitä listalta löytämään puhelimella enkä koneella. Onko muilla käynyt samalla tavalla ja olisi vinkkiä antaa?
Mulla näkyy vain 2,7,8 ja 9 edikat. Kiitos ja tiedän että vika varmasti 100% omissa taidoissa
Sielt yläpalkin kolme-päällekkäistä-viivaa takaa "Add data" takaa ehkä vois lisää datalähteen? Vaihtoehtoisesti sit voi vaan käyttää newrecruit.eu:ta, joka on muutenkin sujuvampi ja eettisempi valinta.Abelard63 kirjoitti: ↑Ma 29.07.2024 22:32 Moi
...to crush your enemies, to see them driven before you, and to hear the lamentations of their women.
Moi
Kiitos nopeasta vastauksesta. Käyn tarkastamassa tuon sinun ehdottamasi sivuston.
Kiitos nopeasta vastauksesta. Käyn tarkastamassa tuon sinun ehdottamasi sivuston.