"Epäkelpo lomake" tyyliset virheet kirjautumisessa pitäisi olla nyt historiaa. T. ylläpito

O: Knights of the Empire kirja

Tarvitsisi karkitkin maksaa, ja silti pitäisi saada figuja lisää? Raha ei riitä kaikkeen, mutta riittää paremmin, jos ostat figusi käytettynä. Tänne myös vaihtoilmoitukset.
Finn_Haesten
Viestit: 4
Liittynyt: La 28.09.2024 17:10

O: Knights of the Empire kirja

Viesti Kirjoittaja Finn_Haesten »

Jos jollain kyseinen opus on ja on valmis kauppoihin niin haluaisin ostaa sillä nopealla etsinnällä en ole löytänyt netistä.
Dajelupi
Viestit: 51
Liittynyt: To 06.02.2025 11:12

Re: O: Knights of the Empire kirja

Viesti Kirjoittaja Dajelupi »

Paljon oot aatellu sille hinnaks?
Finn_Haesten
Viestit: 4
Liittynyt: La 28.09.2024 17:10

Re: O: Knights of the Empire kirja

Viesti Kirjoittaja Finn_Haesten »

en osaa kyllä sanoa yhtään, Joku taisi ebayssä myydä 150e hintaan.
Löytyykö sinulta ja millaisella hinnalla myisit?

EDIT: nyt näyttäisi lähtevän jo noin 50e hintaan
Vastaa Viestiin

Palaa sivulle “Figutori: Ostoilmoitukset”