mun kesken eräinen galleria.
mun kesken eräinen galleria.
voisko joku heittää kommenttia tosta mun galleriasta. varsinkin tosta obileraatorist. osoite: http://www.pbase.com/aisthedwarf
Ihan hyvää perusmaalausta, nyt sinuna keskittyisin enemmän värien sävyerojen rakenteluun kokeilemalla korostaa ja varjostaa värejäsi väriliu'uin (blendaamalla).
Ainakin assasinisi oli ottanut vauroita pelissä, pohjamaalaathan ja lakkaathan figusi?
Valitettavasti oblien kuvat olivat sen verran epäonnistuneita että niistä on lähes mahdoton sanoa mitään.
Maalausintoa. :-)
Ainakin assasinisi oli ottanut vauroita pelissä, pohjamaalaathan ja lakkaathan figusi?
Valitettavasti oblien kuvat olivat sen verran epäonnistuneita että niistä on lähes mahdoton sanoa mitään.
Jag känner en bot
Hon heter Anna. Anna heter hon,
och hon kan banna banna dig så hårt
Hon röjer upp i våran kanal.
joo mä oon vasta aika alotelija joten en osaa noit blendaus sun muit hommeleit kovin hyvin. joo mä pohja maalaan figut aina mut lakkaa en omista (aion kyllä ostaa). aion ottaa obliesta uusia toivottavasti parempia kuvia. kiitos kommentist.Ninnu kirjoitti:Ihan hyvää perusmaalausta, nyt sinuna keskittyisin enemmän värien sävyerojen rakenteluun kokeilemalla korostaa ja varjostaa värejäsi väriliu'uin (blendaamalla).
Blendaus ei ole mikään kauhean vaikea tekniikka sen jälkeen kun tajuaa minne ne korostukset tulevat, eli kokeile ensin ihan vain hiukka vaaleammilla väreillä miltä korostukset eripaikoissa näyttäisivät, ja varjostukset kanssa. Hiljaa hyvä tulee sanovat. :-)
Jag känner en bot
-
Fatman
-
baretul
Jooh tota samaa ku ninnu sanoisin. Sittes tota voisit laimentaa maalia reilusti vaa vedellä, kun maali o vielä märkää ja ohuttaa se näyttää että se menis siihe pinalle ku joku washi, mutta myöhemmi ku se kuivuu tulee sellanen kivan siisti tasanen pinta, ja jos näkyy liikaa läpi siitä vetää vaa toisen kerroksen päälle. Sittes tota black linejä suositelisin eli siis ku toinen osa kohtaa toisen tai 2 väriä vaihtuu jättäisi siihen väliin mustan tai reilusti kysesitä väriä tummemman kohdan, niin että syntyisi illuusio joko varjosta, mustat viivaukset myös selventävät hahmoa paljon.
Tossa nyt näyttäis olevan kanssa tossa modellauksessa joku pielessä, että tota tossa o jotain super liimaa tai vastaavaa sikin sokin. Eikä tosta löydy baseasta mitään kummosempaa.
Pakko sanoa kyllä että hahmot ovat erittäin cooleja
. Kyllä noi loppujelopuks näyttää hienoilta.
Tossa nyt näyttäis olevan kanssa tossa modellauksessa joku pielessä, että tota tossa o jotain super liimaa tai vastaavaa sikin sokin. Eikä tosta löydy baseasta mitään kummosempaa.
Pakko sanoa kyllä että hahmot ovat erittäin cooleja
siis tarkkaleen ottaen missä figus?baretul kirjoitti: Tossa nyt näyttäis olevan kanssa tossa modellauksessa joku pielessä, että tota tossa o jotain super liimaa tai vastaavaa sikin sokin.
.baset on tommosii koska en oo ehtinyt niitä tehturoida.baretul kirjoitti: Eikä tosta löydy baseasta mitään kummosempaa.
kiitos palautteesta