"Epäkelpo lomake" tyyliset virheet kirjautumisessa pitäisi olla nyt historiaa. T. ylläpito

DE Warriors

Jos sinua askarruttaa, kuinka pärjätä ystäväsi voittamattomalle porukalle, täältä voit saada vinkkejä armeijasi kokoonpanoon sekä vastalääkkeitä erilaisten vihollisyksiköiden kohtaamiseen.
Dru Perim

Viesti Kirjoittaja Dru Perim »

Nightwun kirjoitti:Olen käyttänyt jonkin verran kahta kymmen tyypin ryhmää RCB ja kilvellä. Kilpi kannattaa aina ostaa, +1 ampumista ja +2 lähitaistelussa. Pistelee kivasti vastaan jotain fastcavalrya ja lentopellejä vastaan...
Olen myös alkanut käyttämään rxb-warrioreja vihdoinkin menestyksekkäästi myös taistelussa. Olen antanut kilvet yhdelle 10 hengen ampujaosastolle ja käytän sitä ampuvana flankking-yksikkönä varsinaisille lähitaisteluyksikölle. Kahdessa viimeisessä pelissäni olen menestyksekkäästi hyökänyt osastolla vihollisen flankkiin. Se että osastolla on rxb:t tuntuu jotenkin saaneen vastustajani unohtamaan osaston lähitaistelupotentiaalin. Hengissäpysymisessä auttaa taas kummasti 4+ save.

- Dru Perim
Rejector

Viesti Kirjoittaja Rejector »

Ei ne silti mitään aikaan saaneet...
Galleriaan pääsee tästä.
Dru Perim

Viesti Kirjoittaja Dru Perim »

Rejector kirjoitti:Ei ne silti mitään aikaan saaneet...
:roll:

Edellisessä pelissä ne panikoittivat Griffon Banner -yksikön flank chargellaan - joka sen ansiosta tuhottiin ja viimeisimmässä pelissä ne ottivat samaiselta yksiköltä pois combat resoluutiosta 6 pojoa flank chargellaan. Totta tosin on, että eivät ne ketään saa iskuillaan woundattua - eivät edes ihmisiä. :cry:

- Dru Perim
Walloittaja
Viesti:

Viesti Kirjoittaja Walloittaja »

_mursu kirjoitti:Eikös ne saa kukkulalla räiskiä kahdesta rankista? Vai koskeeko vain jousia?
hmm.. 6ed. saa ampua kahdesta rankista? :roll:
Mä voisin ihan hyvin pelata noita Harpyjoita vaikka niillä ei ois yhtään attackia! (c) Nazreg
Professor

.

Viesti Kirjoittaja Professor »

Itse olen havainnut tehokkaaksi yleensäkin corsairit. Spermeniä en ole käyttänyt joten luotan corsaireihin. Repeater crossbow on myös hyvä tapa saada vastustaja juoksemaan kimppuusi ja myös parit reaperit kukkuloille.
Bullet Tooth Tony and his friend Desert Eagle .50
Vastaa Viestiin

Palaa sivulle “FB: Taktiikat”