Mitä jos miniayyreistä tulisi muoti-ilmiö?
-
baretul
Hmm joo yhdyn Dayhym ja Salavaan. Mun mielestä olisi hyvä jos tätä harrastais enemmän ihmisiä, ja sen olen kanssa huomannut että jotkut tytöt ovat alkaneet kiinostua myös harrastuksesta. Mielestäni massaviihde ei ole mikään paha asia (nykyään on nousemassa sellanen että vihataan aina sitä mikä on kuuluisin, joss en näe mitään järkeä). Parempihan se olisi jos harrastukseen sais enenmmän ihmsiä, olispa ne sitten 20 vuotiaita tietokone insinöörejä, tai 13 vuotiaita tyttöjä, mutta silti kysyntä lisääntyis ja varmasti myös tarjonta sen myötä. Kun kaikki ne joidan alykkyysosamäärä on kengännumeroansa pienempi
rupeaa tätä pelaamaan, niin eihän meidän järkeviä tarvitse heidän kanssaan kommunikoida, pitäkööt meitä minä haluavat, mutta in ancase me olemme heitä kauemmin harrastaineita ja yleensä viisaampia
, sen johdosta.
-
Tohtori-SyFilis
- Viesti:
wow. tuomionpäivä-tekstiä. "kuvitelkaa jos joku aamu heräisitte ja kaikki figunne olisivat poissa" Onneksi "hammereitten keräilystä" ei koskaan tule muotia. Sotavasarassakin keskimääräisen viestin pituus olisi 2 sanaa. Tuollainen tulevaisuudenkuva on synkempi kuin eräs tuntemamme maailma 40,000 vuoden päästä.
Onhan se totta että esim. FB:n säännöt on monimutkaiset. Luulen, että pelaan minä kuinka kauan tahansa, niin aina löytyy jotain uutta. Asiaa auttaisi huomattavasti jos GW tuottaisi sääntökirjoista suomenkieliset vastineet. Ja parhaiten säännöt kuitenkin oppii kun ne kuulee kaverilta? Ja yksi asia joka estää tämän harrastuksen muodiksi nousemisen on juuri hinnat. Kysynpähän vaan että moniko teidänkin kavereista ei ole alkanut pelaamaan tämän syyn takia: Ne maksaa aivan liikaa. Hmm.. Näin nopealla laskulla tulee mieleen jotain 5-6 tyyppiä. GW ei ilmeisesti ymmärrä että alemmat hinnat = ennen ostoja. Luulen... Ei, tiedän, että jos hinnat alentuisivat ostaisin silti yhtä paljolla tavaraa. Ja ei se minua niin haittaisi jos tästä tulisi joku massaviihde, jos fantsuun lampsii 30 "fuguttajaa" niin luulen että ainakin muutama on ihan ok ihminen. Ja ne loput, no he tehköön mitä haluaa. Sitten ei tarvitse heidän kanssa liikkua.
All those who believe in telekinesis, raise my hand.
Juuri nämä hinnat... Tässä muuteme kuukausi sitten kun piruuttaen vein kouluuni yhden slayerin ja esittelin sitä kiinnostuneille ihan vaan siksi että halusin nähdä reaktion, niin ainakin yksi sanoi: "Vähän noi on siitei! Ne kyl maksaa ihan törkeen paljo, jote ei ne sit niin siistei oo"
Viimeksi muokannut JarLoz, Su 31.08.2003 21:44. Yhteensä muokattu 1 kertaa.
Jos tästä joskus trendi tulisi niin aina jostain löytyy joku "kova poika" joka olisi nipottamassa että "mitä te tollasia sotaukkoja keräilette??"
Tämä vähentää trendistä innostuneita koska hekin tahtovat olla kovia. Joten he heittävät figunsa roskikseen ja liittyvät "kovan pojan" kanssa WH SUCKS-kerhoon.
Tämä vähentää trendistä innostuneita koska hekin tahtovat olla kovia. Joten he heittävät figunsa roskikseen ja liittyvät "kovan pojan" kanssa WH SUCKS-kerhoon.
Eläminen on kallista, mutta siihen sisältyy matka auringon ympäri kerran vuodessa.
Tulipas vielä mieleeni, että ketkä sitten oikeasti alkaisivat tällaisen trendin vaikutuksesta hammereita keräämään? No kaikki vaikutuksille alttiit 7, 8 ja 9-vuotiaat "kakarat". Ai että olis kivaa kun fantsussa pyöris jotain kääpiöitä pelaamassa sekalaisilla (siis monien eri armeijoiden figuista tehdyillä) armeijoilla ja kyselemässä että mitä sillä movementilla oikeen tehään?
-Kiitos
-Kiitos
Tosin jos kirja ei avaudu, kannattaa ensin kokeilla ottaa suojamuovi pois.
- The Captain
- The Captain
-
The Scientist
voi herran jestas..... en tahdo edes kuvitella tuollaista....Grotsky kirjoitti:Tulipas vielä mieleeni, että ketkä sitten oikeasti alkaisivat tällaisen trendin vaikutuksesta hammereita keräämään? No kaikki vaikutuksille alttiit 7, 8 ja 9-vuotiaat "kakarat". Ai että olis kivaa kun fantsussa pyöris jotain kääpiöitä pelaamassa sekalaisilla (siis monien eri armeijoiden figuista tehdyillä) armeijoilla ja kyselemässä että mitä sillä movementilla oikeen tehään?
-Kiitos
"I don't know what I want, but I know how to get it."
- Amazing Slug
-
baretul
Tämä varmastikkin johtunee siitä, että he yhdistävät nämä johonkin 1 E pokemon hahmoihin, eikä esim historiallisiin pienoismallehin. On vaikea tajuta tota valmistus prosessia etc. jos ei ole koskaan harrastanut, ja sitä paitsi tähän ei saa suhtautua niin, että ostetaan heti ekaks armeijja, vaan varmasti kannataisi selittää että, ensiksi kannataisi opetella maalaamaan, ja katsella kun muuta pelaavat etc.JarLoz kirjoitti:Juuri nämä hinnat... Tässä muuteme kuukausi sitten kun piruuttaen vein kouluuni yhden slayerin ja esittelin sitä kiinnostuneille ihan vaan siksi että halusin nähdä reaktion, niin ainakin yksi sanoi: "Vähän noi on siitei! Ne kyl makaa ihan törkeen paljo, jote ei ne sit niin siistei oo"
Hmp. Mä oon aika lyhyt (170) ja joka kerta kun meen helsinkiin niin puolet vastaan tulioista yrittää kävellä mun päältä. Mutta kun pääsee fantsuun (litistymättä) niin mitä näänkään 6-11v vaahtosammuttimia juoksentelee kaupassa ostamassa tavaraa vain näön perusteella. "Mikä tää oon? Mix tää on tällänen? Hei toi näyttää hienolta ostetaan se". Ei tietoa mitä ostetaan tai edes miksi. JA KAIKEN LISÄKSI NE KAIKKI ON MUA PITEMPIÄ!että olis kivaa kun fantsussa pyöris jotain kääpiöitä pelaamassa
-
baretul
Hmm tota, tuollalailla minäkin alotinNippe kirjoitti: Hei toi näyttää hienolta ostetaan se". Ei tietoa mitä ostetaan tai edes miksi. JA KAIKEN LISÄKSI NE KAIKKI ON MUA PITEMPIÄ!
-
zakug_the_insane
Jos muoti-ilmiön takia hinnat laskisivat, se olisi minun puolestani erittäin tervetullut. Koska paikkakunnallani ei tosiaankaan ole liikaa pelaajia. Tiedän aika montakin, jotka alkaisivat mitä luultavimminkin keräämään, jos hinnat laskisivat, edes jonkun verran. On se niin ikävää.
Ostan Tomb Kingejä ja necroneita! Lähetä YV.
No itse asiassa mä luin ns.sääntöjä kolme vuotta ja maalasin joitakin yksittäisiä ukoi (väärillä maaleilla) silloin tällöin. Ja sitten yks ilta kipinä sai lisää pensaa ja roihahti ja sitten yks kaks päätin ostaa kääpiöitä.baretul kirjoitti: 5 vuoden treenauksen jälkeen tulla fantsuun ja kertoa kaikki fluffit ulkoa kun valitsee hahmoja, että ehkpä ensiksi ostetaan pari hahmoa maalataan .
Siis parin vuoden harkitsemis aika ja sitten ostin vähän kaikkee.