Armeijan osto
-
zakug_the_insane
Armeijan osto
Eli ostatteko vain tietyt figut armeijaanne, joita aiotte käyttää, vaiko niitten lisäksi reilusti reservejä?
Minä ostan pääarmeijaani paljon erilaisia yksiköitä, jotta voi tehdä erilaisia armeijalistoja. Muihin armeijoihin hieman rajatummin.
Minä ostan pääarmeijaani paljon erilaisia yksiköitä, jotta voi tehdä erilaisia armeijalistoja. Muihin armeijoihin hieman rajatummin.
Ostan Tomb Kingejä ja necroneita! Lähetä YV.
- Henri Ketonen
Mä ostan vaan ihan mitä sattuu. Mulla on aina suunnitelmana ostaa joku 1500 pisteen lista muttei mun suunnitelmat ikinä pidä. Mun piti tehdä 1500 pisteen Blood Angels Rush, no se päätyi 3500+ pisteen Blood Angels armeijaksi joka oli loppujen lopuksi melko hidas...
Nyt ajattelin tehdä Lost and the Damnedit (jos ei mieli ehdi vaihtua vielä kerran tavalliseen kaartiin) lähinnä ostamalla mitä sattuu ja sitten katsoa mitä siitä saa... Sitten ostan vielä jotain jonka katson hyödylliseksi armeijan kokonaistoimivuuden kannalta...
Nyt ajattelin tehdä Lost and the Damnedit (jos ei mieli ehdi vaihtua vielä kerran tavalliseen kaartiin) lähinnä ostamalla mitä sattuu ja sitten katsoa mitä siitä saa... Sitten ostan vielä jotain jonka katson hyödylliseksi armeijan kokonaistoimivuuden kannalta...
zqmfgb
Olen ennen YRITTÄNYT sitä (noh, yrittänyt tolla chaoksella), että teen ensin listan, ostan sen figut, kokoon ja maalaan ne pelikuntoon, ja sitten rupeen miettimään reinforcementsejä, mutta eipä se niillä onnistunutkaan.
Nyt on vuorossa tyrkyt, ja NYT minä aijon ostaa ja kasata vain tuon coren (siis 1500 pojoo) ennen mitään ylimääräistä. Aijon jopa tehdä niin, että kokoan kaikki TMC:t aivan maalausta vaille samalle viivalle, mistä lähden niitä sitten maalailemaan, ettei tule semmoista että "tää maalaus on niin kivaa, ja toi pinnausreikien poraaminen ei" ja sitten jää figut kasaamatta ja pian on sitten koko armeija vaan puoliks kasattun lojumassa idlenä pöydällä (=chaos).
Nyt on vuorossa tyrkyt, ja NYT minä aijon ostaa ja kasata vain tuon coren (siis 1500 pojoo) ennen mitään ylimääräistä. Aijon jopa tehdä niin, että kokoan kaikki TMC:t aivan maalausta vaille samalle viivalle, mistä lähden niitä sitten maalailemaan, ettei tule semmoista että "tää maalaus on niin kivaa, ja toi pinnausreikien poraaminen ei" ja sitten jää figut kasaamatta ja pian on sitten koko armeija vaan puoliks kasattun lojumassa idlenä pöydällä (=chaos).
Teen listan, ostan ne figut(tosin jos hyvä tarjous tulee ostan muitakin) ja alan lisäillä yksiköitä.
https://middleagedstrategybattlegamers.home.blog/ <- Turun suunnan LOTR pelaajien blogi
-
The Scientist
-
Jake da evil
ostan yleensä yhen perus boxin ja mietin uudestaan jaksaako näitä kerätä ko on maalannu eturivin. jos totean että näitä jaksaa kerätä ni ostan kirjan ja suunnittelen armeijan, yleensä ko oon keränny joku 800 pojoo suunnitellusta 2000 pts:n armeijasta ni tulee näitä "heräte ostoksia" ja totean että armeijani tyyli muuttuukin aika rajusti.
siitä eteenpäin armeijani ostaminen in pitkälti kiinni siitä minkä laisen armyn haluan
siitä eteenpäin armeijani ostaminen in pitkälti kiinni siitä minkä laisen armyn haluan
DaTasteMySword!
-
Beastroars