Rathaksen sihinä,Rathaksen sihinä!Srigoilla on Rathaksen SIHINÄ!
Tästä voimme päätellä,että strigoi on syönyt Rathaksen!!luojani!
kohta sille kasvaa häntä!
Viimeksi muokannut Ippe, To 09.10.2003 15:08. Yhteensä muokattu 2 kertaa.
Lord of the Darkness kirjoitti:Rathaksen sihinä,Rathaksen sihinä!Srigoilla on Rathaksen SIHINÄ!
Noooo eikös Strigoit yleensä sssihisseee. Attelin vaan kun ilma kulkee läpi pitkän rivin teräviä hampaita niin ilma voi pästellä outoja ääniä. Olisko metaanin päästö ääni sitten hyvä.
Esim: Voi (prut)surkeaa houkkaa.
Lord of the Darkness kirjoitti:Rathaksen sihinä,Rathaksen sihinä!Srigoilla on Rathaksen SIHINÄ!
Tästä voimme päätellä,että strigoi on syönyt Rathaksen!!luojani!
kohta sille kasvaa häntä!
HU syönyt Rathaksen. Ajatuskin pelottaa. Aatelkaa nyt sitä vatsan purujen määrää ja kaiken huipuksi siitä seuraa semm0nen RIPULI, että.
Virhe Virhe. Oon sanonu vähän hätiköidysti, että tää osa on pitempi kun ykkönen. Kattelin wordbadilla molempia ja huomasin, että tämä stoori on vain neljä a4:sta iso(tällä hetkellä) kun taas ykkönen on 7 a4:sta. Pahoittelen.
Nyt on sunnuntai... vaan missä jatko? Tai sitten minun pitää jaksaa odottaa vielä... luulin vaan että se tulisi jo aamuyhdeltä, mutta... hieno stoori. Odotan jatkoa innolla. Ja uskon, että tarvittaessa strigoita hyväksikäyttäisi kuka tahansa vampyyri... omat epäilykseni minulla jatkosta on.
bluebluesky kirjoitti:Nyt on sunnuntai... vaan missä jatko? Tai sitten minun pitää jaksaa odottaa vielä... luulin vaan että se tulisi jo aamuyhdeltä, mutta... hieno stoori. Odotan jatkoa innolla. Ja uskon, että tarvittaessa strigoita hyväksikäyttäisi kuka tahansa vampyyri... omat epäilykseni minulla jatkosta on.
No en minä nyt sentään silmät ummessa kirjota. Luomet painuu jo nyt alas. Kun tarkotan jotakin päivää niin tarkotan klo:10-23.00 välistä aikaa.
Shadow of Empire kirjoitti:Mitä luulette loppu mätössä tapahtuvan?
Strigoi ja se necro pieksee gormanin, joka kuitenkin ehtii tuhota necron. Strigoi saa selville, että häntä aiottiin käyttää kilpenä, jolloin hän tappaa nicodemuksen ja päätyy kasvotusten karlin kanssa. Kuitenkin he vain katsovat toisiaan jonkin aikaa, ja erkanevat lopulta.
''Life sucks and then you fucking die you know.'' -Ozzy Osbourne