oudot voitot (tai tappiot).....
-
bluebluesky
Noh, tätä olen jaaritellut pitkin foorumia joka paikassa, mutta laitetaanpa se tännekkin:
Bordelli Patrol oli peli. Pelasin uskollisilla kääpiöilläni, MagnuM delffeillä. MagnuM ampui lähes koko armeijani päreiksi, lukuun ottamatta Thanea ja yhtä pakenevaa pikku-unittia. Noh, sitten kävikin niin, että thaneni otti ja tempoi turpaan peräjälkeen seuraavia yksiköitä:
2 Dark rideriä
11 Dark elf warrioria
1 Sorsa hepan selässä
Kaikki ottamatta yhtäkään woundia. Ja sitten sanotaan että 6ed. ei ole Herohammeria.
Bordelli Patrol oli peli. Pelasin uskollisilla kääpiöilläni, MagnuM delffeillä. MagnuM ampui lähes koko armeijani päreiksi, lukuun ottamatta Thanea ja yhtä pakenevaa pikku-unittia. Noh, sitten kävikin niin, että thaneni otti ja tempoi turpaan peräjälkeen seuraavia yksiköitä:
2 Dark rideriä
11 Dark elf warrioria
1 Sorsa hepan selässä
Kaikki ottamatta yhtäkään woundia. Ja sitten sanotaan että 6ed. ei ole Herohammeria.
JarLoz, ei tuo nyt ole edes vielä mitään kummallista, kyllä kunnon
sankarin nyt aina tuon verran kuuluukin kaataa.
No jos kummista sankareiden touhuista puhutaan, niin kaverin
kääpiö lordi pisti matalaksi:
-Kaaoslordin demoniratsulla (lordi rynnäköi) [edit: Siis kaaoslordi...]
-11 kaaoswarrioria commandilla
-kaaos kärryn (kärry rynnäköi...)
-3 valittua khornen nihtiä
Kääpiö ei edes ottanut yhtään haavaa, hävisi taistelun aina mutta breikkasi vain kerran eikä jäänyt kiinni. Tosin kolmannen nihdin
tapettuaan hän otti yhden haavan nihdin miekasta ja juoksi ulos kentältä.
sankarin nyt aina tuon verran kuuluukin kaataa.
No jos kummista sankareiden touhuista puhutaan, niin kaverin
-Kaaoslordin demoniratsulla (lordi rynnäköi) [edit: Siis kaaoslordi...]
-11 kaaoswarrioria commandilla
-kaaos kärryn (kärry rynnäköi...)
-3 valittua khornen nihtiä
Kääpiö ei edes ottanut yhtään haavaa, hävisi taistelun aina mutta breikkasi vain kerran eikä jäänyt kiinni. Tosin kolmannen nihdin
tapettuaan hän otti yhden haavan nihdin miekasta ja juoksi ulos kentältä.
Viimeksi muokannut UDoWs, Su 05.10.2003 12:54. Yhteensä muokattu 1 kertaa.
It comes from the Gigashadow...
Noh, jos itsekkin kertoisin toisenkin tarinan omaisen tapahtuman.
Pelasin Lizardmeneilla Vs. Dark Elfes.
Taisipas olla toisella vuorolla, kun Slannillani castasin Comet of Cassandoran (=Siis sen markin mihinse tippuu).
Keskelle:
- Repeater Crossboweja -taisipas olla n.20
-Joku Bolt throver
[TÄSSÄ MARKKI] Tuolla päin olen minä >>>
-Tässä tais olla chariot
Noh, kyseiseltä kaverilta oilvat dispel nopat loppuneet ja ajatteli varmasti: " No minäpoika dispellaan sen ens vuorolla jos se jatkaa sitä taikaa.."
Noh, tämä poika sitten unohti senkin dispellata, ja arvatkaas kuinka kävi ?
Noh, Comet tippu siihen, teki muistaakseni...8" -alueelle S5 hittiä kaikkiin (muistaakseni noin).
Kaikki kuoli.
Pelasin Lizardmeneilla Vs. Dark Elfes.
Taisipas olla toisella vuorolla, kun Slannillani castasin Comet of Cassandoran (=Siis sen markin mihinse tippuu).
Keskelle:
- Repeater Crossboweja -taisipas olla n.20
-Joku Bolt throver
[TÄSSÄ MARKKI] Tuolla päin olen minä >>>
-Tässä tais olla chariot
Noh, kyseiseltä kaverilta oilvat dispel nopat loppuneet ja ajatteli varmasti: " No minäpoika dispellaan sen ens vuorolla jos se jatkaa sitä taikaa.."
Noh, tämä poika sitten unohti senkin dispellata, ja arvatkaas kuinka kävi ?
Noh, Comet tippu siihen, teki muistaakseni...8" -alueelle S5 hittiä kaikkiin (muistaakseni noin).
Kaikki kuoli.
- Amazing Slug
Ei tuossa vielä mitään, sitten voidaan vasta alkaa ihmettelemään, kun lord vs. lord kombattia käydään ja kumpikaan ei tullut combattiin rynnäköllä.UDoWs kirjoitti: kaverin
-Kaaoslordin demoniratsulla (lordi rynnäköi)
(No juu, miscast kolmosella kai pääsee tappeluun...)
-J
Just eilen mun Lv. 2 shamppu burstas greater demonin back to hell.
(Se miscastas ja sitten tuli se "irresistible force mutta unohtaa taian"-hässäkkä.) Toisaalta demonilla oli vain yksi haava jäljellä, joten ei se mitään kovin ihmeellistä ollut. Välttämättä...
(Se miscastas ja sitten tuli se "irresistible force mutta unohtaa taian"-hässäkkä.) Toisaalta demonilla oli vain yksi haava jäljellä, joten ei se mitään kovin ihmeellistä ollut. Välttämättä...
Tosin jos kirja ei avaudu, kannattaa ensin kokeilla ottaa suojamuovi pois.
- The Captain
- The Captain
-
ChaosBonzai
HAHHAAHAA!Amazing Slug kirjoitti:Ei tuossa vielä mitään, sitten voidaan vasta alkaa ihmettelemään, kun lord vs. lord kombattia käydään ja kumpikaan ei tullut combattiin rynnäköllä.
(No juu, miscast kolmosella kai pääsee tappeluun...)
Siis tuo kaamoslordini rynnäköi.
It comes from the Gigashadow...
-
SirJopetius
Nooh, conissa ensimmäisessä pelissä oli tulossa jo mukavan näköinen Solid/massacre voitto Chaoksesta minun Empirellä...kunnes kolmatta vuoroa kasaantunut komeetta tulee alas - Chaos lord yhdellä woundilla fleessä, chaos spawn JA täysin kunnossa oleva oma Wizard Lord(4lv), Wizard(2lv), 5 Inner ritaria, helblaster...Tasuri tuli
-
Kapteeni Kuukkeli
-
zakug_the_insane
Eli, pelasin VC:tä vastaan 2000pts. pelin, minulla oli heavy magic lista:3x gobbo shaman, orc great shaman.
Great shaman sai 1,4,5,6 taiat
Sain aloittaa pelin, rynnin päin. Aloin taikomaan: Mork save uz kahdella nopalla, tupla ykköset. Magic level tippuu yhdellä eikä taio sitä taikaa enään. Sen jälkeen päätin taikoa Gork's warpath, miscast. Örkkipomoni alkaa hyppimään kuin squikki.
Toinen taikuri alkaa taikomaan. Koittaa heittää D6 s4 hittiä bansheeseen. Miscast 6, taikoo taian IF ja heitetään taulukossa uudestaan---> sekin alkaa pomppimaan squikin lailla.
Sen jälkeen huomataan että taikani ei edes ylettänyt.
VC:n vuorolla sekin heittää miscasteja (2?) mutta mitään kamalaa ei tapahdu.
Minun toinen vuoroni oli suhteellisen normaali, mitä nyt maagini jatkavat pomppimistaan.
Kolmannella vuorolla minun yksi maageista jyrääntyy ghoulien alle(ei squikki) ja toinen terveistä.........alkaa sekin pomppimaan kuin squik(olisin saanut jo shamaaneistani squik herdin jos joku gobbo pyydystäisi niitä) Lopputulos shamaanien osalta oli se, että kaikki oli pomppinut ulos kartalta.
MINOR LOSS
Great shaman sai 1,4,5,6 taiat
Sain aloittaa pelin, rynnin päin. Aloin taikomaan: Mork save uz kahdella nopalla, tupla ykköset. Magic level tippuu yhdellä eikä taio sitä taikaa enään. Sen jälkeen päätin taikoa Gork's warpath, miscast. Örkkipomoni alkaa hyppimään kuin squikki.
Toinen taikuri alkaa taikomaan. Koittaa heittää D6 s4 hittiä bansheeseen. Miscast 6, taikoo taian IF ja heitetään taulukossa uudestaan---> sekin alkaa pomppimaan squikin lailla.
Sen jälkeen huomataan että taikani ei edes ylettänyt.
VC:n vuorolla sekin heittää miscasteja (2?) mutta mitään kamalaa ei tapahdu.
Minun toinen vuoroni oli suhteellisen normaali, mitä nyt maagini jatkavat pomppimistaan.
Kolmannella vuorolla minun yksi maageista jyrääntyy ghoulien alle(ei squikki) ja toinen terveistä.........alkaa sekin pomppimaan kuin squik(olisin saanut jo shamaaneistani squik herdin jos joku gobbo pyydystäisi niitä) Lopputulos shamaanien osalta oli se, että kaikki oli pomppinut ulos kartalta.
MINOR LOSS
Omituinen tasuri
Tuli tänään pelattua Empirellä 1000pts peli Skaveneja vastaan. Tappiota tuli molemmin puolin ja sitten skavenien ruttomunkit ja kolme rat ogrea rynnivät free companyyn. Companyssä ollut warrior priest tappoi yhden ogren, mutta nostoväki lähti karkuun ja rat ogret kävelivät näiden yli ja pursuit movella takana olleen mortarin ja tykin päälle. Seuraavan vuoron lähiksessä rat ogret tappavat kolme tykkimiehestö, 3 lyö takaisin ja haavoittavat ogrea ja tappavat yhden pack masterin. Paniikkitesti tykkimiehillä onnistuu ja jäävät siihen koko joukko(outnumbered by fear-causing enemy-sääntö unohtui). Seuraavassa lähitaisteluvaiheessa ogret tappavat vain yhden tykärin, nämä tappavat ogren ja ogrejen kylkeen rynnäköineet handgunner ryhmän rippeet(2modelia) tappavat toisen packmasterin, ogret eivät haavoita handgunnereita. Ogret juoksevat ja 2 jäljelläolevaa tykäriä mihittävät mörssärin ja loppuvuorojen aikana ampuvat clanrat-ryhmää niin, että se ja siinä ollut warlock engineer jouksevat pöydältä ulos. Peli päättyi massacren sijasta tasapeliin, pöydällä ollut halberdier regiment onnistui kaappaamaan yhden rottaryhmän lipun ja pitämään itsensä sekä kenraalini hengissä.
"Istun kivellä ja nauran makeasti, veihän naapurinkin viljan halla."