Kyselisin että mitä uutta on tullut chaos marineille uuden codexin myötä.
Onko tullut invunerable savea ollenkaan ja millainen se hämis robotti on?
Olen harkinnut aloittaa pelaamista chaoksella, mutta en ole varma.
Nykyinen armeijani on tau ja päähän ottaa kun ei lähitaisteluun pääse ottamaan osaa, krootit kun ei pärjää hyville lähitaistelijoille.
Kommenttia siitä että kannattaako vaihtaa armeijaa tausta->chaokseen
Chaoksen uudistukset uuden codexin myötä
Chaoksen uudistukset uuden codexin myötä
It's not whether you win or lose, it's how you play the game, right?
- The Captain
- Valvoja
Re: Chaoksen uudistukset uuden codexin myötä
Codexia selaamallahan noihin kysymyksiin saa helpoten vastaukset...camo kirjoitti:Kyselisin että mitä uutta on tullut chaos marineille uuden codexin myötä.
Onko tullut invunerable savea ollenkaan ja millainen se hämis robotti on?
Olen harkinnut aloittaa pelaamista chaoksella, mutta en ole varma.
Nykyinen armeijani on tau ja päähän ottaa kun ei lähitaisteluun pääse ottamaan osaa, krootit kun ei pärjää hyville lähitaistelijoille.
Kommenttia siitä että kannattaako vaihtaa armeijaa tausta->chaokseen
Invu saveja on kyllä, 5+:n saa daemonic giftinä (eräs wargearin muoto), 4+:n parista rajoitetusta erikoisesineestä. Demoneilla on tietysti omat invunsa.
Hämisrobotti eli defiler on kävelevä battle cannon. Kehnonpuoleinen lähitaistelija (tosin monstrous creature), dreadnoughtin panssarit, saa upgradeja, mutta törkeän kallis. Mahdollisuus indirectiin.
Armeijan vaihdos kannattaa siinä vaiheessa, kun vanhasta armeijasta ei enää heru mitään uutta tai jos muuten kaipaa vaihtelua. Itse säästäisin (säästän) vanhatkin armeijat, niillä on kiva pelata aina silloin tällöin.
-Miksi Jeesuksen ja Marian päät loistavat valoa?
-Niillä on suvussa halogeenejä.
-Niillä on suvussa halogeenejä.
Re: Chaoksen uudistukset uuden codexin myötä
Nah. Armeijan vaihto ei kannata ellei vanhoja figuja voi hyötykäyttää uudessa. Säästä mielluummin figut ja omista kaksi armeijaa. Ei niiden myymisestäkään niin paljon hyötyä ole. Rahaa siinä lähinnä menee, et koskaan saa takaisin koko summaa(ellet ole tolkuttoman hyvä maalaaja).camo kirjoitti:Kommenttia siitä että kannattaako vaihtaa armeijaa tausta->chaokseen
https://middleagedstrategybattlegamers.home.blog/ <- Turun suunnan LOTR pelaajien blogi