pirate warband figut
pirate warband figut
Tämmönen tuli mieleeni vaan: Ajattelin tehä piraatti warbandin mordheimiin noista alotuslootan mukana tulleista mercenaryistä mutta onko moinen mahollista? Onko piraateille tehty omat figut? Vai onko GW tarkoittanut että jostain tietyistä figuista tehään nuo piraatit?
minä olen swamphead
Eli koska niitä saa olla vain yksi Warbandissa (ja henchmenien samassa ryhmässä tulee olla samalla lailla varustettuja), kyseisessä henchmen-ryhmässä voi luonnollisesti olla vain yksi jäsen.Swamphead kirjoitti:Voisiko joku selittää mulle että miten tuo swivel gun toimii oikein? Mä en vaan ymmärrä tuota juttua siitä. Siis jos ottaa Swivel gunin niin sitä kantava Gunnerin pitää olla eri ryhmässä kuin muut Gunnerit? Ja mikä ase on swivel gun? Siis mikä ase pitää liimata figuun?
Aseen kuvaushan on pienempi versio noista laivan pyörivälle jalustalle laitetuista tykeistä. Eli jonkinnäköinen handgunia paksumpi putki, jolle väsäilet jonkinlaisen puujalustan, ajaa varmaan asiansa jos et täydellistä wysiwygiä halua.
Kiitos vaan vastauksista!
Sitten olis vielä tämmöinen kysymys: jos piraatille saa vaikkapa koukkukäden taikkapa puujalan niin onko tarkoitus tehdä kyseinen tekoraaja vasta sen jälkeen kun piraatti on menettänyt vaikkapa kätensä taistelussa? Eli siis heti alussa ei siis voisi tehdä moista juttua?
Ja siitten vielä että mitä tuo "60 brace" juttu tarkoittaa noiden pistoolien hinnoissa?
Sitten olis vielä tämmöinen kysymys: jos piraatille saa vaikkapa koukkukäden taikkapa puujalan niin onko tarkoitus tehdä kyseinen tekoraaja vasta sen jälkeen kun piraatti on menettänyt vaikkapa kätensä taistelussa? Eli siis heti alussa ei siis voisi tehdä moista juttua?
Ja siitten vielä että mitä tuo "60 brace" juttu tarkoittaa noiden pistoolien hinnoissa?
minä olen swamphead
- Druzhina Captain
- Valvoja
- I.C. Wiener
- Viesti:
- Druzhina Captain
- Valvoja
Sekä blunderbuss että swivel gun olivat oikeat aseet ja googlelta löytyy niiden kuvat. Esim. blunderbuss sanalla sain seuraavan tuloksen. Näitä voi ostaa vieläkin ja niistä löytyy useampia kuvia, tässä on esim. hyvä kuva
Tosin tuo Druzhina Captainin linkkaama kuva ei ole aivan GW:n Blunderbussien näköinen - GW:llähän mittakaavoja on vääristelty hauskasti, joten tuollaiseen oikeaan aseeseen verrattuna GW:n Blunderbussin suuaukko on samaa kaliiberia kuin joku 50 millinen tykki
.
No, jos mittakaava menisi oikein, Blunderbuss olisi aika hankala erottaa 28mm mittakaavassa tavallisesta GW:n handgunista.
No, jos mittakaava menisi oikein, Blunderbuss olisi aika hankala erottaa 28mm mittakaavassa tavallisesta GW:n handgunista.
Tässä kohtaa pitää korjata, että puujalan voi ottaa myös ennenGrond kirjoitti:Eli kuten Hook Handin ja Peg Legin kuvauksessa sanotaan, niitä saa vasta kun hahmo on ottanut Injury-taulukosta Arm- tai Leg-injuryn. Alussa voi ottaa vain niitä tavaroita joita tuossa Equipment-listassa on mainittu.
Brace of Pistols tarkoittaa siis paria, eli kahta pistoolia.
pelin alkua. Sääntösivu 10: "A new pirate joining the warband, either
during initial warband creation or as a new hire, may also start out with a
Peg Leg."
Piraatteja tosiaan joutuu konvertoimaan itse joko militiasta tai sitten
joistain muista napeista. Militian mukana tosin taitaa tulla noita
"piraattipäitä" eli silmälappuja yms.
-"I can see dead people..."
-"Where are you?"
-"At graveyard..."
-"Where are you?"
-"At graveyard..."