Glade Guardit?
Glade Guardit?
Siis mitä virkaa Glade Guardeilla? En ole itse vielä keksiny mitään, mut jos jollain olis isommat aivot ku mulla ni vois kertoo.
Ps.Sille, joka väitti et Ga... WayWatchereil ei oo mitään arvoo, voi... tai...!
Ne on ygösiä!
Ps.Sille, joka väitti et Ga... WayWatchereil ei oo mitään arvoo, voi... tai...!
Ne on ygösiä!
Liikaa on aina liikaa, mutta tarpeeksi on liian vähän
- Amazing Slug
- Amazing Slug
Re: Glade Guardit?
Ne on hyviä vahtimaan figusalkkua ja kirjahyllyä.Jonez kirjoitti:Siis mitä virkaa Glade Guardeilla? En ole itse vielä keksiny mitään, mut jos jollain olis isommat aivot ku mulla ni vois kertoo.
- Tyrisalthan
-
HybridChild
Ongelma
Ongelmaksi muodostuu tietysti se, ettei kyseiselle charrulle saa 4+ parempaa savea, joten sen saa aika kivasti nekattua kierroksessa, ainakin jos pääsee itse chargeamaan, minkä ei pitäisi muodostua ongelmaksi esim. ratsuväelle. Muutaman peitsen piston jälkeen ei Glade Guardianista ole kuin muisto vain.Tyrisalthan kirjoitti:Pistä glade guardian johtamaan niitä vaikka sword of mightin kanssa, niin niiden pitäisi jo pärjätä muiden perusblokeille.
tässä evil taktiikka niille glade guardeille... laittaa sisään galde guardianin hail of doom arrowlla ja sitten mahdollisimman hyvällä armorilla... (jotain 4+) noh sitten joku unitti rynnii (se ei saa olla liian kova) nii sitten stand and shoottaat sen arrown (ei sitä siinä kielletä) noh sitten toivotaan paniikkia ja jos ei niin siinä on gladeriderit sitten toivottavasti pelastamassa tilannetta (ja dryadit ja entti ja wardancerit....)
noh se saa hyvässä tapauksessa aikaan paniikin ja sitten pystyy seuraavalla vuorolla ajamaan yli glade ridereillä. jos ei niin gladeriderit flankkiin
noh se saa hyvässä tapauksessa aikaan paniikin ja sitten pystyy seuraavalla vuorolla ajamaan yli glade ridereillä. jos ei niin gladeriderit flankkiin
niin... tänäänkin...
Yksi käyttö mahdollisuus on tietysti tämä (taisi olla Amazing Slugin tekemä) snaking formationin käyttäminen ja sen kanssa vihollisten flankkeihin ja reariin ottamaan rankit pois.
haulla varmaan löytyy tuo snaking formationin threadi...
haulla varmaan löytyy tuo snaking formationin threadi...
Väitteesi on hyvä...mutta olet väärässä.
http://jarecsblog.blogspot.com Melko aktiivista seurantaa askarteluistani.
http://jarecsblog.blogspot.com Melko aktiivista seurantaa askarteluistani.