O&G vs. Delfs
O&G vs. Delfs
Elikkäs pelaan kohta kaveria vastaan sellaisen 1000 pts. pelin. Mutta sittenpäs iskikin sellainen kysymys että otankos giantin vai en? Lisäksi kaikki muut vinkit ja vihjeet ovat tervetulleita. Ajattelin ottaa ainakin rykmentin Musta örkkejä + muuta ilkeää. Kaverillani mitä luultavammin n. 30 rxbow-warrioria kilvillä (Rykmentti koot vaihtelee) ,10 Bitch elffiä ja tietenkin kaksi reaperia ellei sillä oo puuroa aivojen tilalla + muuta sälää.
Kaikki apu tarpeen.
Kaikki apu tarpeen.
-
bluebluesky
Jätä giant suosiolla kaappiin. Aivan loistava lähitappelija ja hieno figu, mutta savettomana se kaatuu DE:n kovaan tulituseen välittömästi, kun large target-ominaisuus ei hirveästi anna lisäsuojaa. Sinuna lähtisin komealla örkkimassalla kovan magian tukemana, kun spear chukat samalla ampuvat suojatulta... Haltiat eivät ilman phoenix-griliä saa T4 ukkoja kunnolla alas. Voit verrata giantin kestävyyttä tulituksessa kuuteen tavalliseen örkkiin...
Giantti kyllä ottais nenäänsä siitä nuolten määrästä. Mutta kannattaakos mun ottaa niitä Musta örkkejä? Siinä monta pistettä pienessä rykmentissä. Se vie n. 1/3 pisteistä ja josse nirhataan niin on peli menetetty. Toisaalta sillä rykmentillä pystyn murtamaan lähes kaiken mitä kaverilla on heittää sen eteen.
-
Armageddon
Gianttia en itse käyttäisi 2000p pienemmissä peleissä, varsinkaan noin pienessä. Kuten sanottu, jätissä on suhteellisen paljon pisteitä kiinni ja kaatuu tulitukseen melko helposti.
Itse luottaisin noin pienessä pelissä ehdottomasti perus boyzzeihin. Mutta jos haluat black örkkejä kokeilla niin ota niille ihmeessä ainakin bad moon banner jos kerran vastassa on paljon ampuva armeija.
Itse luottaisin noin pienessä pelissä ehdottomasti perus boyzzeihin. Mutta jos haluat black örkkejä kokeilla niin ota niille ihmeessä ainakin bad moon banner jos kerran vastassa on paljon ampuva armeija.
Se on Night Goblineiden banneri taidat tarkoittaa Night banneria?Mutta jos haluat black örkkejä kokeilla niin ota niille ihmeessä ainakin bad moon banner
No kun minulla on sellainen 20 mustaörkin rykmentti niin sormet oikein syyhyää päästä kokeilemaan sitä kentällä. Sille rykmentille tulis hintaa 333 pts jos oikein laskin sen bannerin kanssa. Siihen saisin lisäksi 25 örkkiä kilvin, 25 örkkiä add. hw:lla, 10 wolf rideria ja 2 spearchukkaa + Characterit&taikasälät.
Se on aika vähän örkki standardien mukaan. Miettii...
-
Armageddon
Aijai kun rupeaa olemaan pisteet jo aika tiukalla.
Big unit ja mustaörkit ne pystyi pieksemään kyllä elffit mutta hintaa mokomille tulis aika mukavasti. Mutta ehdotuksia tiputanko BO:t pois? Ja lisää mobbia tilaalle? Joo Gobbot on hommattu en anna niille mitään joten 2pts kipale. Ja ne örkkien eteen.
Big unit ja mustaörkit ne pystyi pieksemään kyllä elffit mutta hintaa mokomille tulis aika mukavasti. Mutta ehdotuksia tiputanko BO:t pois? Ja lisää mobbia tilaalle? Joo Gobbot on hommattu en anna niille mitään joten 2pts kipale. Ja ne örkkien eteen.
-
bluebluesky
Mutta perus Goboilla on ldr 6 ne siis saattavat ehkä jopa hyökätä elffien kimppuun. Lisäksi fanaatikot ovat hieman vaarallisia kun minulla on kentällä jotain niinkin kallista kuin mustaörkit.Otit ilmeisesti Common Gobboja? Nightgobboille saisi Fanaatikkoja sekaan....
Enpäs tiedä otanko. Onhan se doom diver vähän niinkuin lentävä fanaatikko ja tekee vahinkoa mutta olen huono arvaamaan etäisyyksiä.Ota goblin doomdiver, tiputtaa hyvin kaikkea hyvin armoroitua (niinkuin varmaan tiesitkin) eikä haltioil oo hyvä toughness. Fair play se ei oo, but who cares
Ja onhan doomdiver fair play. Jos vihollisella on heikkous se pitää hyödyntää.
DE:n bolt thrower on mielestäni parempi. Ja silti se on fair play.
"How original! You should know that if you're going to rip my chest I won't volenteer for it, so you'll most probaply won't be able to do so. First I'm going to pluck out your eyeballs, then feed them to my Cold One. Then you'll have the honor of being my bootshiner for the rest of your miserable life."
D'aegran Darksoul of Hag Graef
D'aegran Darksoul of Hag Graef