"Epäkelpo lomake" tyyliset virheet kirjautumisessa pitäisi olla nyt historiaa. T. ylläpito

BB wood elffit

Isot pojat esittelevät pieniä miehiään.
Janzki
Viesti:

BB wood elffit

Viesti Kirjoittaja Janzki »

Innostuin pitkästä aikaa maalaamaan ja tuloksena oli Bloodbowlin wood elf -joukkue. Tarkoituksena oli tehdä pelifiguja.

http://www.edu.stadia.fi/~0102775/bb/we_team.png

-Janzki
Viimeksi muokannut Janzki, Pe 12.09.2003 14:41. Yhteensä muokattu 1 kertaa.
Gorbag
Viesti:

Viesti Kirjoittaja Gorbag »

Aika p*run hienoja! Vaikka oisin kyllä luullu hai elffoiks ellet ois sanonu et noi ois welffejä. Metsän värejä ei paljoo ole, mutta hienoja ne on silti. Muutamien ukkojen hiustyylistä en kyllä pitänyt.
Viimeksi muokannut Gorbag, Pe 08.08.2003 12:40. Yhteensä muokattu 1 kertaa.
maddog

Viesti Kirjoittaja maddog »

Tosi tyylikkäitä! Ihan WD tasoa, jollei parempaakin. Noilla kelpaa jo pelata. Onkos siellä teillä päin paljonkin BB pelaajia?
baretul

Viesti Kirjoittaja baretul »

Joop erittäin hienoja, tossa vaan mua häiritsee toi valkosen varjostus väri :(, oiskohan brozed flesh tai fortress grey sopinu toho paremmi, ja ehkä vielä syvimpiin kohtiin beastil brown tai codex grey. Noissa hahmoissa ois ehkä voinu vetää enemmän dramaattisempia highligtejä ja shadeja. Maalinpaksuus o aika kohdallaa monissa paikoissa. No jooh kuiteski perus tekniikka o just kohallaa, ja ku siitä kekkais vielä varjostaa enemmä mustaan tossa punasessa etc., niin noi ois todella siistejä :D.

Ps. baseihi vois vetää hiekan ton flockin sijaan, ja vasta hiekan maalaamisen jälkeen laittaa static grass.
Janzki
Viesti:

Viesti Kirjoittaja Janzki »

Ps. baseihi vois vetää hiekan ton flockin sijaan, ja vasta hiekan maalaamisen jälkeen laittaa static grass.
Itse asiassa juuri näin olen tehnyt, flockia en ole käyttänyt mutta hiekka on vain aika isorakeista.

Mutta joo, kommenteista kiitos, noi on ekat baset mitä oon ikinä väsänny, vaatii siis harjoittelua. ;)

maddog: onhan täällä... tässä Hesan kupeessa kun asuu. Ropeconissa on huomenna turnaus. Pitää testaa noi figut ihan käytössä siellä.

-Janzki
baretul

Ai oho :D sry katoin väärin sittes, on noi baset yleisesti ottaen saamarin siistejä.
raastin

Viesti Kirjoittaja raastin »

Ovat hienoja figuja.
raastin raastaa ja ryystää
Than

Viesti Kirjoittaja Than »

Hyvin maalttuja mutta noi näyttää vähän siltä että ois joissain jumappa puvuissa... :)
baretul

Thanquol kirjoitti:Hyvin maalttuja mutta noi näyttää vähän siltä että ois joissain jumappa puvuissa... :)
Taisi taanoin olla puhetta vanhoihin topiceihin postailusta, eli sen vois jättää varmaa vähemmälle (vai mites sen joku mode tai weekis sano), koska ne peittoavat uudemmat alleen. Varsinkin jos on jotain yhtä tärkeää sanotavaa kuin sinulla :D.
Vastaa Viestiin

Palaa sivulle “Galleria”