"Epäkelpo lomake" tyyliset virheet kirjautumisessa pitäisi olla nyt historiaa. T. ylläpito

Necroneita

Isot pojat esittelevät pieniä miehiään.
Incognito

Viesti Kirjoittaja Incognito »

Lordin staffi on vinossa enkä mäkää tykkää kultasista necroneista
" From The Darkest of All Places i Found You."
villisika

Viesti Kirjoittaja villisika »

kulta on vähä hassu mut siitäki sais nopeesti vähä elävämmän valauttamalla siihen ruskeeta tai punertavaa inkkiä.......suosittelen....
Grim

Viesti Kirjoittaja Grim »

Omat necronini olen tosiaan vetänyt boltgun metallilla "tylsäksi massaksi" mutta olen todella tyytyväinen sekä jälkeen, että siihen helppouteen.

Noista en nyt viitsi muuta sanoa, että maalia olisi tosiaan voinut vähän ohentaa ennen maalausta, mutta inkeillä en aio kyllä minäkään leikkiä.
maddog

Viesti Kirjoittaja maddog »

ruskea inkki+vihreä inkki sekoitus pintaan. Kaikkiin metallipintoihin. Tulee sellainen kiva patina.
Oberon

Viesti Kirjoittaja Oberon »

juuri patinaa En halua näihin sotkea vaan yritän pitää sillen "vasta uunista tulleina". nyt jo silmät maalattu! näyttävät oikeesti joo kivemmilta.
maddog

Viesti Kirjoittaja maddog »

aha. Okei, no siinä tapauksessa inkkaus olisikin virhe. Mut mithrilillä hienoinen drybrushaus kultaan toisi vähän highlighttiä. (jos et ole sitä jo tehnyt)
Oberon

ehkä kokeilenkin... Millä muuten saisi vanhoja maalikerroksia pois kun lordi ja muut ostin käytettyinä&maalattuina ja lordin maalikerros on jo sitä luokkaa et kylkiluiden välejä on vaikea nähdä :]
baretul

Viesti Kirjoittaja baretul »

Öö no siis tuola maalaus ja konverttaus osiossa on topicci maalin poistosta :D, sielä on hyviä niksejä.
VJ

Viesti Kirjoittaja VJ »

Ohuehko ruskea inkkiwash ei muistuta patinaa yhtään, mutta tuo figun yksityiskohdat hyvin esille. Kannattaa ainakin kokeilla johonkin scarabiin. Nimittäin ruskea inkki on ihan hävyttömän nopea ja helppo tapa saada melko hyvän näköistä kultaa aikaiseksi.
Janne Forsell
Viesti:

Viesti Kirjoittaja Janne Forsell »

Mää tykkään kyllä iskee Chestnutti inkkiä kullan päälle, mielummin kuin ruskeaa, sitten vaan ihan terävimmät reunat mithrilsilverillä, inkkauksen jälkeen, aika kiva tulee.
Sipulih

Viesti Kirjoittaja Sipulih »

Mun mielestä noi oli aivan upeita!
Hienoo että oot jaksanu maalata, varsinki toi/noi Lordi(t) olivat upeita, se sininen viitta antoi hienon korostuksen niille!
:)
Tasoittaja

Viesti Kirjoittaja Tasoittaja »

kokeile sellasta maalia johonkin kun 80% brazen brass ja 20% shining gold... mutta on noi noinkin hienoja
You wouldn't like me when I'm angry.
Oberon

Sipulih kirjoitti:Mun mielestä noi oli aivan upeita!
Hienoo että oot jaksanu maalata, varsinki toi/noi Lordi(t) olivat upeita, se sininen viitta antoi hienon korostuksen niille!
:)
kiva että joku tykkää! se viitta oli ainoo jota en ollu ite tehny(hei Jarno), mut ite oon nyt sitä vähän "korjaillu"... Lordeja on vaan yksi, vielä...
nyt baset maalattu ja kunhan saan upouudet(okei käytetyt) dessut maalattua(n. viikko/puolitoista) niin näette Necron-armeijani koko komeudessaan, paremmilla kuvilla ja useita täällä ehdotetuilla parannuksilla varustettuna! koittakaa kestää...
freak

Viesti Kirjoittaja freak »

joo hienoja on mutta aika omalaatuinen väri noissa mutta pää asiahan on että niistä tuli hienoja!
Temenius

Viesti Kirjoittaja Temenius »

hyi saakuli
baretul

Viesti Kirjoittaja baretul »

freak kirjoitti:joo hienoja on mutta aika omalaatuinen väri noissa mutta pää asiahan on että niistä tuli hienoja!
Tämäkö oli se asia minkä takia tämä topicci piti nostaa taas pinnalle ? :D.
Oberon

Separi kirjoitti:hyi saakuli
kiitos, voisitko mitenkään perustella mielipidettäsi? Minuun ei henk.koht oikein iske nuo tylsät "kaikilla on hopeiset"-necron porukat, ja Deceiver on hieno-->perusnecroistakin tuli kultaisia. ja Minä tykkään näistä näin.
Gorbag
Viesti:

Viesti Kirjoittaja Gorbag »

Kuten jo aiemmin sanottu nuo kaipaavat varjostuksia. Minä teen kullan maalaamisen shining goldilla, ja päälle chestnut inkki ja sitten highlaittaan shining goldilla ja sitten blendaan burnished goldilla viimesen highliten. Ja ton kullan ja metallin vois erottaa blacklineillä, tulee paljon siistimpi vaikutelma IMHO. Kauankos oot Oberon muuten maalannu? Meinaan että noi ei ehkä kyl niitä hienoimpia näkemiäni necroneita ole :roll: (toivottavasti perustelin tarpeeksi hyvin :wink: )
Oberon

maalannu olen huimat 0.8 vuotta siitä n. 0.5v niin että kehtaa itse töitään katella. linet&shadet&jne vielä harjoittelun alla. Kuvat ovat vielä vanhoja mutta: niissä on nyt mustat silmät(!), hopeiset kyynär- ja polvinivelet(en tiiä miks mutta näyttää kivoilta) ja kultaväriä on vahvistettu niin ei paista musta alta... knhan vielä opin joskus laimentamaan maalejani niin ehkä näistä vielä saa ihan kelvollisia. nuo kuvat ovat sitten ekan maalauskierroksen jälkee eli ajalta 2kk sitten-->ovat nykyään jo hieman siistemmän näköisiä IMHO. mutta sitähän te ette tiedä...
Henri Ketonen

Viesti Kirjoittaja Henri Ketonen »

Separi kirjoitti:hyi saakuli
1, saakuli kirjoitetaan isolla.

2, Saat varmaan TosiElämä the Reckoningissa paljonkin turpaan, jos et tuon enempää pysty miettimään mitä sanot, edes hitaahkossa foorumissa jossa on teoriassa loputon määrä aikaa miettiä mitä sanoa.
zqmfgb
Vastaa Viestiin

Palaa sivulle “Galleria”