"Epäkelpo lomake" tyyliset virheet kirjautumisessa pitäisi olla nyt historiaa. T. ylläpito

FB:Slaanesh chaos, Dwarfs. 40k: Orks, BFG: Orks.

Isot pojat esittelevät pieniä miehiään.
Zarathustrian
Peliporukkavalvoja

Viesti Kirjoittaja Zarathustrian »

nostradamus kirjoitti:Itse olen kuvannut paljon siten, että on valkoinen levy valkoista seinää vasten ja kamera sillä levyllä. Tuki on järkkymätön, ja sitten kuvat olen napsinut 0,5m tai lähikuva/paikallaanoleva-modeilla, siis sillä kukkasella.
Teräviä on tullut ja figu on näytölläkin sellasen 30x20cm niin on hyvä vähän pienentää. Mutta eihän täällä ketkään ammattilaisia olla, paitsi jos joku on? Kyllä noillakin pärjää, ja vallan hyvin.
Tota vois joskus kokeilla.. :), mutta sillä välin saatte tyytyä näihin
http://kotisivu.dnainternet.net/terhotu/kuva.htm

Space orkit eivät ole vielä netissä(loppu sivutila kesken)
An15

Viesti Kirjoittaja An15 »

En vain jotenkin tykkää noista Slaanesh figuista-... MUN mielestä ne on rumia... Maalaus kylläkin on todella taidokasta :)

Ton Demon princec naama on kyl cool :)
Furyt ja Slaaneshin ritarit oli kanssa hienosti maalattuja
"May eternal light of heaven shine upon your path!"
-Archangel Tyrael, Diablo II
UDoWs

Viesti Kirjoittaja UDoWs »

Aika perverssejä ilmeitä joillain, ainakin sillä demonilla :D
Ihan komeita punaemalipoikia.
It comes from the Gigashadow...
migsula

Viesti Kirjoittaja migsula »

WOOOOOOOOOOOOW!

Onpa hyvännäköinen armeija!!
Vaikka väri skaala ei oo mun makuun yhtään, on koko hoito niin taidolla tehty, että ei voi ku ihailla!! Toivottavasti mun armeija näyttäs noin hyvältä, omalla eriskummallisen tummalla tavallaan, ku se on valmis.

Jatka samaa rataa!!
☠️
Zarathustrian
Peliporukkavalvoja

migsula kirjoitti:Vaikka väri skaala ei oo mun makuun yhtään, on koko hoito niin taidolla tehty, että ei voi ku ihailla!! Toivottavasti mun armeija näyttäs noin hyvältä, omalla eriskummallisen tummalla tavallaan, ku se on valmis.

Jatka samaa rataa!!
No tuo pinkki ainakin erottuu pöydällä ;). Itse olen huomannut että tummaksi maalatut ukot näyttävät hyvältä kun niitä pitää kädessä ja katsoo läheltä, mutta pelipöydällä ja huonossa valaistuksessa ne ei oikein erotu.
Chrono

Viesti Kirjoittaja Chrono »

Hienoja ovat. Kumma etten ole tätä lankaa ennen huomannut.
Daemonprinssi on ehkä jo liian hilpeän näköinen.. En sitten tiedä mitä sen takana tapahtuu :/
Kauniita, saa pelata.
Moi
Hope is a serum that never heals
Zarathustrian
Peliporukkavalvoja

Chrono kirjoitti:Daemonprinssi on ehkä jo liian hilpeän näköinen.. En sitten tiedä mitä sen takana tapahtuu :/
Kauniita, saa pelata.
Moi
Jooh, tuosta prinssistä tuli ehkä vähän liiankin Slaanesh. On vaan itseänikin ruvennut tuo naama ärsyttämään, mutta minkäs teet kun en oikein tuota tehdessä osannut vielä GS:ää käytellä. Täytyy kokeilla jos maalauksella vielä vois jotain saada aikaan.
Cleawax

Viesti Kirjoittaja Cleawax »

Hmmm täytyy myöntää, että tuo demoni prinssi on parhaita itse tehtyjä mitä olen nähnyt. Minusta tuossa naamassa on oikeaa slaanesh meininkiä. Hieman aluksi häiritsi noi lonkerot päässä, mutta kun toisen kerran katsoi, ja varsinkin armeijan kuvassa teki kivan vaikutelman.
Älä tee se sitä tänään minkä voit tehdä huomenna paremmin!
Ghen'tos

Viesti Kirjoittaja Ghen'tos »

Ryhdynpä haudankaivajaksi ja kysyn kysymyksen: Miten ihmeessä sait ton
slaanesh lordin hepan selkään ?!? Mä on yrittäny ja yrittäny, mut en oo saanu... Vai onko se kenties joku helffi heppa ? Vastaa, plz...
Work out, in case future happens.
jullevi
Valvoja

Viesti Kirjoittaja jullevi »

Ghen'tos kirjoitti:Ryhdynpä haudankaivajaksi ja kysyn kysymyksen: Miten ihmeessä sait ton
slaanesh lordin hepan selkään ?!? Mä on yrittäny ja yrittäny, mut en oo saanu... Vai onko se kenties joku helffi heppa ? Vastaa, plz...
Heppa näyttäisi olevan muovinen unbarded warhorse slaanesh mountin päällä. Eiköhän siihen istu kyytiin kuka tahansa kun hieman säätää, tuo heppa ainakin on kavennettavissa viilaamalla.
"It's a great excuse to start collecting ANOTHER army. One can never have enough armies and starting a new one is always exciting."
Guardsman
Viesti:

Viesti Kirjoittaja Guardsman »

Chaokset ovat hienoja, tosi hionosti maalatut panssarit ja muutenkin.

BFG:t on kanssa hienoja figuja, juuri oikean yksinkertaisia orkeille.

Onko 40k:n orkeille tuo BFG:n fleetti? Noh, on noi kaikki hionoja...

Hyvää työtä. :D
Our navigators consider it highly probable that they'll end up here.
Porkkana

Viesti Kirjoittaja Porkkana »

Kuva

Kuten kuva kertoo pointsit sulle.
Älä syö porkkanaa.
grishlock the horrible

Viesti Kirjoittaja grishlock the horrible »

joo.. tosi hienoja nuo chaos knightit..miten teit tuon slaaneshin lordin pinkit armorin reunat? yritin samanlaista omiin huonolla menestyksellä.
kahvia? pullaa?
Fatman

Viesti Kirjoittaja Fatman »

Örkit on aivan pirun hienoja!
Stone Fist

Viesti Kirjoittaja Stone Fist »

Tuo Slaanesh Armeija on aika näyttävä. Ite pidin niistä Furyistä(vai mitä ne nyt oli). Ja nuo kännissä olevat käävät oli aika rankkoja.
Zarathustrian
Peliporukkavalvoja

Ghen'tos kirjoitti:Ryhdynpä haudankaivajaksi ja kysyn kysymyksen: Miten ihmeessä sait ton
Jullevi on tässä ihan oikealla polulla. Kyseessä on "unbarded elven horse" torsosta piti leikata kohtalaisen kokoinen pala pois että tuo kyytiin mahtui, mutta Green stuffilla tuon sai siistittyä ihan kivasti.
Ghen'tos

Viesti Kirjoittaja Ghen'tos »

Zarathustrian kirjoitti:
Jullevi on tässä ihan oikealla polulla. Kyseessä on "unbarded elven horse" torsosta piti leikata kohtalaisen kokoinen pala pois että tuo kyytiin mahtui, mutta Green stuffilla tuon sai siistittyä ihan kivasti.
Kiitos, pitääpä kokeilla. :)
Work out, in case future happens.
Vastaa Viestiin

Palaa sivulle “Galleria”