Big`uns...........
-
--DeadMan--
Big`uns...........
Voisko joku selittää noi big`unit???? oon aivan alotelija enkä oikein ymmärrä näitä XD ´..
omistan vast: 1 orc regiment,2 goblins shamaania, 1 orc shaman.
omistan vast: 1 orc regiment,2 goblins shamaania, 1 orc shaman.
Viimeksi muokannut --DeadMan--, Pe 12.12.2003 09:24. Yhteensä muokattu 1 kertaa.
Örkkien Armybook kertoo, mitä Big 'Unit ovat.
Örkkien armybook myös kertoo muutaman vaihtoehtoisen vihernahanmaalaustekniikan. Dark angels green -> gobbo green -> rotting flesh tuottaa ainakin ihan kivan värisen ihon.
Örkkien armybook myös kertoo muutaman vaihtoehtoisen vihernahanmaalaustekniikan. Dark angels green -> gobbo green -> rotting flesh tuottaa ainakin ihan kivan värisen ihon.
"It's a great excuse to start collecting ANOTHER army. One can never have enough armies and starting a new one is always exciting."
joo tota just tarkotinGrond kirjoitti:Ja perusryhmän täytyy olla samaa "luokkaa" kuin Big 'Unien: Eli jos otat Orc Boyz Big 'Uneja, tarvitsen samankokoisen ryhmän Orc Boyzeja, Savage Orc Big 'Uneille Savage Boyzeja, Boar Boyz Big 'Uneille Boar Boyzeja jne.
"Se siitä sitten! Alkuruoaksi pajunköyttä, pääruoaksi ankkaa omassa liemessä ja jälkiruoaksi muutama korvapuusti."
- A. Ankka
- A. Ankka
-
--DeadMan--
-
Tohtori-SyFilis
- Viesti:
Valitettavasti örkkien armeijakirja on ehkäpä vaikein jos on aloittava pelaaja, eikä englannintaito ole täydellinen. Eli jätäpä arvostelu pois, jos et varmaksi voi sanoa ettei kysyjä kirjaa omista. Alkuperäisestä kysymyksestä jäi etenkin minulle vaikutelma, että kirjaa oli tutkittu, muttei täysin ymmärretty. Se ei ole syy alkaa haukkumaan ketään.Rune kirjoitti:Kyllä joo, näin on. Army book olisi tiedätkö aika valttia... :) Siellä se kaikki lukee, punaista vihreällä.
Ja alkuperäiselle kysyjälle:
Jos sinulla on KAKSI regimenttiä vaikkapa Orc Boyzejä, voit toisen päivittää Big 'uneiksi. Tämä Big 'Un yksikkö ei saa olla määrältään isompi kuin se tavallisten poikien yksikkö (eli isoja poikia ei saa olla enempää kuin pieniä). Koska tähän vastaaminen aiheuttaa ihmisille ylipääsemättömiä pätemisongelmia ja ylemmyydentunnetta, laita minulle ykstyisviestiä jos on vielä epäselvyyksiä, niin vastaan ykstyisviestillä.
Jeps. Ei se nyt selvä asia ole, että kaikki ymmärtävät nuo englanninkieliset kirjaset ilman ongelmia. Jos joku kysyy jotain tämmöistä, niin ei muuta kuin vastaamaan vain. Todennäköistä on, että juuri se ongelma englanninkielen kanssa on kysymyksen takana.
Oma vastaus meni kyllä minne sattuu, kun vastasin vaikken ole örkkien kirjaa edes nähny:)
Oma vastaus meni kyllä minne sattuu, kun vastasin vaikken ole örkkien kirjaa edes nähny:)
-
--DeadMan--
Örkkien armybook myös kertoo muutaman vaihtoehtoisen vihernahanmaalaustekniikan. Dark angels green -> gobbo green -> rotting flesh tuottaa ainakin ihan kivan värisen ihon.[/quote]
Kylhä yoi varmaa olis hyvä maalaustekniikka.....mut mul on vaa dark angels green ja goblin green......kyl toi rotting flesh taitaa kyl löytyy.
Kylhä yoi varmaa olis hyvä maalaustekniikka.....mut mul on vaa dark angels green ja goblin green......kyl toi rotting flesh taitaa kyl löytyy.
Laavan goblinit on muistaakseni noin maalattu, voin kysyä ja varmistaa. Nuo ovat kyllä hienoimpia gobboja mitä muistan.--DeadMan-- kirjoitti:Kylhä yoi varmaa olis hyvä maalaustekniikka.....mut mul on vaa dark angels green ja goblin green......kyl toi rotting flesh taitaa kyl löytyy.
"It's a great excuse to start collecting ANOTHER army. One can never have enough armies and starting a new one is always exciting."
-
--DeadMan--
Joo kiitos nyt mä ymmärsi noi big`unit XD.....
mut mä en oo mikään huippu maalaamaan sain tänään ukot valmiiks ja undercouttasin......alotin maalaamisen 1 tunti sitte ei oikee onnistu.....vaik väristä tuliki varsin onnistunu......sekotin: goblin green->darkangel green->skull white tuli iha siisti XD vaik e oikee osaa sitä varjostus ja valostus systeemii................pitäs ostaa joskus se digi kamera et voisin ottaa modeleist kuvii ja näyttää teil et osaisitte sanoo et mikä meni vikaa
mut mä en oo mikään huippu maalaamaan sain tänään ukot valmiiks ja undercouttasin......alotin maalaamisen 1 tunti sitte ei oikee onnistu.....vaik väristä tuliki varsin onnistunu......sekotin: goblin green->darkangel green->skull white tuli iha siisti XD vaik e oikee osaa sitä varjostus ja valostus systeemii................pitäs ostaa joskus se digi kamera et voisin ottaa modeleist kuvii ja näyttää teil et osaisitte sanoo et mikä meni vikaa
Viimeksi muokannut --DeadMan--, Ti 09.12.2003 20:20. Yhteensä muokattu 1 kertaa.
24 Big 'Unia banner of bucheryn, keihäiden ja warbossin/bigbossin kanssa 6x4 riveissä.Grom Hardhammer kirjoitti:Noh, eihän sitä kukaan ole seppä syntyessään. Minä kun maalasin ensimmäiset örkkini ei niissä ollut, kuin yksi kerros maalia. :shame:
Tähän voisi vielä hieman OT:nä jatkaa, että miten ne big 'unit toimii parhaiten?
Allekirjoittanut on syyllistynyt rikokseen.