IG Chimera
IG Chimera
Chimeran lisäsin tuonne galleriaan. Pahoittelen kuvien laatua, mutta kunnon valaistus puuttuu vieläkin. Arvostelkaa kiitos.
http://www.pbase.com/mauleri/imperial_guard
http://www.pbase.com/mauleri/imperial_guard
Power corrupts. Absolute power corrupts absolutely.
Vihreeseen väriin käytin mustan pohjamaalin päälle Catachan Greeniä, jonka jälkeen drybrushasin aika vähäisesti desert yellowia (tuo desert yellow oli aika turha oikeastaan). Tämän jälkeen drybrushasin mixillä jossa oli puolet Catachan Greeniä ja n. 1/3 Bleached Bonea ja sitten loput Bestial Brownia. Jos tuo tumma väri kiinnostaa niin se on Catachan Greeniä ja Chaos Black sekoitusta ja se on drybrushattu samalla värillä kuin tuo vihreä.
-
baretul
Hmm aika hienohko tapaus
. Oikestaan en osaa sanoa maalauksesta mitään kauhen radikaalia huonoa, ainoa mikä häiritsee mun mielestä tällä hetkellä on varjoset kuvat, ja se että kuvat on turhan kaukaa.
Yleisesti maalauksesta, että kanatais rajailla ehkä enemmän, ja korostaa yksitäisiä osia, kuten just metalleja, ja tota peruspintaa erotella, voi tosin johtua tuollanen että kaikki näyttää vähän samalta siitäkin, että kuvaa ei ole tasattu millään ohjelmalla, kuten photoshop tai psp, tai ainakin nin luulen
. Värit on myöskin ok varmaankin ruiskulla olet ton saanut noin tasaseks
. Ainoa sitte onkin että toi on liiankin tasainen siinä mielessä, että monia osia ei ole maalattu mitenkään erikseen, kuten joitakin metallisia osia jne.
Modellauksessa ois kannatanu muuten kiinnittää enemmän huomiota mold linejen poistoon ja tollaseen yleiseen hiomiseen ja siistimiseen. Esim ton trooperin päässä ja tynnyrissä takana jne paikoisas näkyy mold linet aika selvästi. Muutenkin tollasta rosoisuutta kuten edessä olevaa jotain hiekkaa tai jotain tavaraa kannatais poistella, tai ei laittaa ollenkaan :d, vaan mielummin tekee tarkasti askartelu veitsellä sellsia tarkoja damageja sun muita
.
Noh yleisesti ottaen varsinkin pelihahmoks erittäin hieno tapaus, kuvat vaan oli mun mielestä liian tummat, eipä tossa muuta kovinkaan pahaa vois sanoa
. Oikeastaan WOW todella cooli
.
Yleisesti maalauksesta, että kanatais rajailla ehkä enemmän, ja korostaa yksitäisiä osia, kuten just metalleja, ja tota peruspintaa erotella, voi tosin johtua tuollanen että kaikki näyttää vähän samalta siitäkin, että kuvaa ei ole tasattu millään ohjelmalla, kuten photoshop tai psp, tai ainakin nin luulen
Modellauksessa ois kannatanu muuten kiinnittää enemmän huomiota mold linejen poistoon ja tollaseen yleiseen hiomiseen ja siistimiseen. Esim ton trooperin päässä ja tynnyrissä takana jne paikoisas näkyy mold linet aika selvästi. Muutenkin tollasta rosoisuutta kuten edessä olevaa jotain hiekkaa tai jotain tavaraa kannatais poistella, tai ei laittaa ollenkaan :d, vaan mielummin tekee tarkasti askartelu veitsellä sellsia tarkoja damageja sun muita
Noh yleisesti ottaen varsinkin pelihahmoks erittäin hieno tapaus, kuvat vaan oli mun mielestä liian tummat, eipä tossa muuta kovinkaan pahaa vois sanoa
Voin myöntää että siinä chimerassa on vähän mold linejä kun en jaksele hirveesti niitä noista figuista poistaa. Ja siinä edessä on TARKOITUKSELLA rosoinen pinta koska oon maalannut sen ruskeeks ja sen pitäis olla mudan näköstä, mutta ei varmaan kuvista erota. Ja en oo vetänyt air brushilla vaan ihan tank brushilla suht koht ohuita kerroksia sitä maalia
.