"Epäkelpo lomake" tyyliset virheet kirjautumisessa pitäisi olla nyt historiaa. T. ylläpito

Viralliset FAQit! Lukekaa nämä! **päivitetty**

Warhammer 40.000 -pelin säännöt ovat yleensä enemmän tai vähemmän tulkinnanvaraiset. Tällä palstalla keskustellaan eri sääntöjen toteutuksesta, tulkinnoista sekä mahdollisista ongelmatilanteista.
jullevi
Valvoja

Viralliset FAQit! Lukekaa nämä! **päivitetty**

Viesti Kirjoittaja jullevi »

Näitä on vaikka muille jakaa:

Rulebook Clarifications*päivitetty*

Codex:Armageddon*päivitetty*

Codex: Blood Angels

Codex: Chaos Space Marines*uusi codex!*

Codex: Dark Angels*päivitetty*

Codex: Eldar *päivitetty*

Codex: Necrons*päivitetty*

Codex: Space Marines*päivitetty*

Codex: Tyranids*päivitetty*

Codex: Space Wolves

Codex: Assassins*päivitetty*

Codex: Catachan

Codex: Chapter Approved*päivitetty*

Codex: Dark Eldar*päivitetty*

Codex: Imperial Guard

Codex: Orcs

Codex: Tau*päivitetty*

EDIT: FAQit päivitetty, lisätty Codex:Chaos Space marines FAQ!

Siinä kaikki tältä erää!
Viimeksi muokannut jullevi, Ke 06.11.2002 15:24. Yhteensä muokattu 1 kertaa.
"It's a great excuse to start collecting ANOTHER army. One can never have enough armies and starting a new one is always exciting."
McJukkis

Viesti Kirjoittaja McJukkis »

Niin, tajusivat vihdoinkin julkaista noi eilen vai milloin se nyt olikaan. Lisäksi kannattaa lukea GT2002:n sivuilta viralliset clarifikaatiot
Ei se oo niin justiinsa
tneva82

Viesti Kirjoittaja tneva82 »

McJukkis kirjoitti:Niin, tajusivat vihdoinkin julkaista noi eilen vai milloin se nyt olikaan. Lisäksi kannattaa lukea GT2002:n sivuilta viralliset clarifikaatiot
Ja sit kun ne viellä sais korjattua kaikki virheet noista ;-) Siis ne on TÄYNNÄ naurettavia virheitä kuten space marine commander bodyguardilla ei saa ottaa artificer armouria vaikka just jokin aika sitten white dwarfissa tuli space marine codex korjauksia joissa erikseen korjattiin tuo haksahdus vanhast codexista...Tai tyranid osiossa...6 otusta fleetis, 10 ripper swarmia ja muka vain 1 base voidaan mutatoida...Just joo...
Tau-setä

Viesti Kirjoittaja Tau-setä »

Lisäksi tossa Tau osiossa on toi Markerlight + Stealth Suitit combon toimivuus muuttunut päinvastaiseksi kuin Tau FAQ:ssa. Vanhemman FAQ:n mukaan Markerlightilla (Heavy Weapon) ampumisen jälkeen ei saa liikkua Assault Phasessa Tau Jetpackillä, uuden mukaan saa. No, Tau pelaajana en tietysti valita tosta, mutta silti hassua... Tuo ei tosin hirveästi mua auta kun en Markerlighteja yleensä käytä (ainakaan Stealth Suiteilla), mutta toisaalta saman logiikan mukaan Broadside tiimin Shield Droneja voi siirtää Assault Phasessa vaikka suitit ovat ampuneet, mistä onkin sitten jo enemmän hyötyä (siis ainakin mulle :)).

Silti on tosi ikävää, että noi rulingit tuntuvat vaihtelevan kuun vaiheen mukaan, eikä niitä ole keskitetty yhteen paikkaan. Olis vaan kiva jos noissa muutoksissa olis erikseen mainittu, että kyseessä on reversal...
"Kyllähän mä ton olisin voittanut, jos olisin osannut pelata." Kootut Selitykset, Osa I
jamovoima
Valvoja

Viesti Kirjoittaja jamovoima »

oiskohan cityfight clarifikaatioita kun jäi pari asiaa kaivertelemaan.
The Captain
Valvoja

Viesti Kirjoittaja The Captain »

Katselin DE:n FAQ:ta ja huomasin yhden mielenkiintoisen jutun: DE:t eivät voi ottaa Necroneita vangeiksi ja saada niistä Victory pointeja. Toisin sanoen Slave Raid necroneita vastaan on tuomittu epäonnistumaan. Muutenkin jotkut armeijat, jotka ovat enimmäkseen fearless, ovat aika hankalia tapauksia - niitä voi pyydystää vain slave snareilla, ja ennen vehicle upgradeja esim. Black Templareita ei voinut voittaa. (Tiedoksi niille, jotka eivät tiedä: Slave raid on DE:n oma skenaario, jossa DE:n täytyy voittaakseen vangita vähintään yksi vihollinen. Vihollisen taas voi normaalisti vangita vain, jos se pötkii lähitaistelusta.)
-Miksi Jeesuksen ja Marian päät loistavat valoa?
-Niillä on suvussa halogeenejä.
VC
Viesti:

Viesti Kirjoittaja VC »

No eikös ole vähän hölmö se DE commander, joka lähtee hakemaan orjia necroneiden kansoittamalta alueelta?
jullevi
Valvoja

Viesti Kirjoittaja jullevi »

jamopower kirjoitti:oiskohan cityfight clarifikaatioita kun jäi pari asiaa kaivertelemaan.
Tuolla on jotain Cityfight clarifikaatioita.
"It's a great excuse to start collecting ANOTHER army. One can never have enough armies and starting a new one is always exciting."
jamovoima
Valvoja

Viesti Kirjoittaja jamovoima »

juu löysin ne jo itse med kookeli
Nimbus
Peliporukkavalvoja

Viesti Kirjoittaja Nimbus »

Katselin DE:n FAQ:ta ja huomasin yhden mielenkiintoisen jutun: DE:t eivät voi ottaa Necroneita vangeiksi ja saada niistä Victory pointeja.
Erehdys. Vangiksi voi ottaa myös "tappamalla" lähitaistelussa ja heittämällä sitten 4+. Näin voi vangita myös marinet.
Those who advance blind find trouble
Victory allways lurks in corners
Baldur

Viesti Kirjoittaja Baldur »

Kaakkuri kirjoitti:
Katselin DE:n FAQ:ta ja huomasin yhden mielenkiintoisen jutun: DE:t eivät voi ottaa Necroneita vangeiksi ja saada niistä Victory pointeja.
Erehdys. Vangiksi voi ottaa myös "tappamalla" lähitaistelussa ja heittämällä sitten 4+. Näin voi vangita myös marinet.
Mutta Necroneita ei voi saada näin vangiksi.
Ne vangit phase outtaa samalla kuin muu armeija.
The Captain
Valvoja

Viesti Kirjoittaja The Captain »

Kaakkuri kirjoitti: Erehdys. Vangiksi voi ottaa myös "tappamalla" lähitaistelussa ja heittämällä sitten 4+. Näin voi vangita myös marinet.
Vain, jos yksikkö lähtee pötkimään. Jos yksikkö jatkaa tappelua, niitä ei saa vangeiksi. Codex vaikenee siitä, mitä tapahtuu, jos koko vihollisyksikkö tapetaan...
-Miksi Jeesuksen ja Marian päät loistavat valoa?
-Niillä on suvussa halogeenejä.
Ninnu
Viesti:

Viesti Kirjoittaja Ninnu »

Mulle ei aukee noi linkit! :-(

Help! Ois kiva tietää säännöt enneku alkaa nysvää armeijalistaa... :roll:

Ei toiminut se uus assuaultrule linkkikään. GW hates me... :-P
Jag känner en bot
Hon heter Anna. Anna heter hon,
och hon kan banna banna dig så hårt
Hon röjer upp i våran kanal.
Aacheron
Viesti:

Viesti Kirjoittaja Aacheron »

Luultavasti tyhmä kysymys, mutta onhan sinulla Acrobat Reader?
and her hallway
moves
like the ocean
moves
Ninnu
Viesti:

Aacheron kirjoitti:Luultavasti tyhmä kysymys, mutta onhan sinulla Acrobat Reader?
Errr... Mistä mä sen nään? *ihan käsi tietokoneitten kanssa* Siis mä olen sitä tyyppiä jos mun kone kaatuu niin mä vaan nostan sen takas pystyyn... :roll:

..Kyl mä tiiän mikä se Acrobat on, mulla on ollut se. Mutta mistä mä nyt nään onko mulla se?
Jag känner en bot
Matti N
Ylläpitäjä

Viesti Kirjoittaja Matti N »

Ninnu kirjoitti:
Aacheron kirjoitti:Luultavasti tyhmä kysymys, mutta onhan sinulla Acrobat Reader?
Errr... Mistä mä sen nään? *ihan käsi tietokoneitten kanssa* Siis mä olen sitä tyyppiä jos mun kone kaatuu niin mä vaan nostan sen takas pystyyn... :roll:

..Kyl mä tiiän mikä se Acrobat on, mulla on ollut se. Mutta mistä mä nyt nään onko mulla se?
Sä tiiät siitä sen ettei sulla ole sitä, että nuo linkit eivät aukea. Saat sen tästä (valittet sen platformin, eli käyttöjärjestelmän, ja sitte sitä punasta download-nappia).
Ninnu
Viesti:

Weekender kirjoitti:
Ninnu kirjoitti:

Sä tiiät siitä sen ettei sulla ole sitä, että nuo linkit eivät aukea. Saat sen tästä (valittet sen platformin, eli käyttöjärjestelmän, ja sitte sitä punasta download-nappia).
Jee, tänks! *hihittelee vaikeuksille yrittää paikallistaa mikä käyttis on alla mutta lyösi sen* :-D
Jag känner en bot
Ninnu
Viesti:

WOHOU! Toimii! :-D

Kiitos kaverit... :-)
Jag känner en bot
Aacheron
Viesti:

Viesti Kirjoittaja Aacheron »

Tomi Korhonen (yksi mun kaveri) antaa sulle neuvoa tietsikan kanssa, Ninnu: jos se v***uilee, potki sitä... :roll:
and her hallway
moves
like the ocean
moves
Puolijohdediodi

Viesti Kirjoittaja Puolijohdediodi »

ma oon kans aika peto viritteleen pc:tä toimintakuntoon...
jeps..
:)
Vastaa Viestiin

Palaa sivulle “40k: Säännöt”