"Epäkelpo lomake" tyyliset virheet kirjautumisessa pitäisi olla nyt historiaa. T. ylläpito

Lotr: Mounted Glorfindel

Isot pojat esittelevät pieniä miehiään.
Kellokoneisto

Lotr: Mounted Glorfindel

Viesti Kirjoittaja Kellokoneisto »

Eli täällä taas rumine nappuloineen ja suttuisine kuvineen...Nyt on Glorfindel hepalla raiskattu ja tässä kuvia...
Beissi meni ihan vituilleen ja muutenkin siitä löytyy sellaisia pieniä huolimattomuus virheitä...
Pistäkää mielellään ohjeita, miten muuttaa maalaustyyliä ja missä kaikissa paikoissa kannattaa ohentaa maalia ja kuinka paljon?
Scavenger survivor's find a wa-he-y!
ornatkur

Viesti Kirjoittaja ornatkur »

Tuohan on hieno!
I'm back.
neo

Re: Lotr: Mounted Glorfindel

Viesti Kirjoittaja neo »

Kellokoneisto kirjoitti:Eli täällä taas rumine nappuloineen ja suttuisine kuvineen...Nyt on Glorfindel hepalla raiskattu...Beissi meni ihan vituilleen ja muutenkin siitä löytyy sellaisia pieniä huolimattomuus virheitä...
Onneks joiltain löytyy vielä itsekritiikkiä :) ei nyt sentään toi on hieno. mutta niinkuin itse sanoit niin muutamalla korjauksella saisi vieläkin hienomman..
squigi

Viesti Kirjoittaja squigi »

ei paha ei paha.
Maelis

Viesti Kirjoittaja Maelis »

etkai oon käyttänu mustaa pohjamaalia? Toi heppa ku on valkonen niin jotkut blacklineykset ja sellaset on aivan liian tummia. Ja mitä tummempi maalia siel pohjal on ni sitä enemm' pitää laittaa valkosta peittää se.
An15

Viesti Kirjoittaja An15 »

Hmm.
Aika hyvä on! Maali näyttää ehkä joissakin kohdissa hieman paksulta, mutta voi tosiaan olla että kuva tekee tepposet. Mielestäni beississä ei ole mitään vikaa, miten niin meni "vitulleen"?:) Viitta ja vaatteet ovat ihan mukavia...
Aika tyylikäs kokonaisuus!
"May eternal light of heaven shine upon your path!"
-Archangel Tyrael, Diablo II
Anki

Viesti Kirjoittaja Anki »

Todella tyylikkäitä, mutta nuo silmät näyttävät jotenkin oudoilta.
Ghen'tos

Viesti Kirjoittaja Ghen'tos »

Ah, kerrankin sellainen LOTR-figu, joka ei näytä sotkuselta (paitsi tietenkin golden demon-voittajat)... Hieno tuo no. Joissain kohdissa maali näyttää paksulta, mutta tiedä häntä. :)
Work out, in case future happens.
Incognito

Viesti Kirjoittaja Incognito »

Sillä taitaa olla meikkiä... tiedähäntä
Kellokoneisto

Jaa...no...kiitos nyt kaikille ei se nyt niin hyvä kuiteskaan ole... Tuskin tuota ihan Cmoniin kehtaa laittaa?!?
|Agarwaen|
Viesti:

Viesti Kirjoittaja |Agarwaen| »

Kellokoneisto kirjoitti:Jaa...no...kiitos nyt kaikille ei se nyt niin hyvä kuiteskaan ole... Tuskin tuota ihan Cmoniin kehtaa laittaa?!?
hahah! outoa! jossain vaiheessa (kun luultavasti olit vasta aloittanut) olit laittanut galleriaan topicin jossa pyysit jotain apua legolasin maalaamiseen? ( noh kumminkin ;) ) figu oli aivan äärettömän ruma! nyt siitä on jo aikaa ja tuo on oikeasti hienompi kun mikään mun maalaama figu! XD (tai noh... ei nyt sentään *köh köh* ;) ) hIRVEÄÄ EDISTYSTÄ!!

ja perinteinen ot:pistän itse galleeriaan maalaamani elrondin. sit ku kameran pöllin.
*HYVÄ,HYVÄ* :D
Aka : mR-aWesOme / awe
WoWissa Agarwaen
Kellokoneisto

En nyt tiedä oliko se niin ruma se legolas, kuva oli otettu turhan läheltä ja siinä oli outoa kiiltoa... Eikä siitä ole kuin muutama kuukausi, kun sen Leekolassen tuonne pistin...Ei ole digikamerakaan ollut hirveän kauan... Ja, haluaisin sanoa vielä, etten vieläkään ole vuotta pelannut tätä peliä... Kohta täyttyy vuosi...Tiedähäntä, mutta olen panostanut maalaamiseen hiukan enemmän kuin pelaamiseen, ukot ostan sillä perusteella, että onko ne hienoja...Ei ole väliä, onko ne hyviä vaiko ei... Ja, haista kuule munkki p*ska, jooko?
Icar0s

Viesti Kirjoittaja Icar0s »

Kellokoneisto kirjoitti:olen panostanut maalaamiseen hiukan enemmän kuin pelaamiseen, ukot ostan sillä perusteella, että onko ne hienoja...Ei ole väliä, onko ne hyviä vaiko ei...
Mä teen aivan samalla tavalla :D
Mutta mä oon panostanu vielä vähän enemmän tohon maalaamiseen ...

Sitten ite figusta: Toihan on ihan jees, jos kerta et oo vielä edes vuotta maalannu/pelannu, mutta ton maalin paksuus häiritsee ... mutta joku kerkesikin jo todeta, niin tuo kuva saattaa tehdä tepposet.

Beissi on kanssa ihan kohtuullinen.

Hyvä perusmaalaus ... :)
"Licence to screw up Commander, you heard it straight from the ship!" - Joker, Mass Effect 2
Cresent

Viesti Kirjoittaja Cresent »

Kaksi syytä miksi pidän tuosta:
1)Glorfindel hevosella on kaikkein hienoin lotri figu
2)Siististi maalattu
Riio-Kola

Viesti Kirjoittaja Riio-Kola »

Ihan ok figu, mutta ehdottomasti kuva pilaa sen (tai ainakin uskon niin).

Oikean etujalan alla olevan "palan" olisi voinut ehkä irroittaa koska se ei sovi tuohon, kai se olisi pystyssä pysynyt ilmankin ;) . Basessa on ihan liikaa tuota ruohoa, tai ainakin se on väärässä kohdassa. Maalauksessa ei mielestäni ole muuta sanottavaa kuin että maalit näyttävät hieman paksuilta, mutta muuten maalaus on erinomaista. :)
Kellokoneisto

En nyt ihan tiedä onko se nyt niin hyvä...Itse en ainakaan pidä...Ja, oli virhe laittaa sitä ruohoa niin paljon...
Icar0s

Viesti Kirjoittaja Icar0s »

Riio-Kola kirjoitti:Basessa on ihan liikaa tuota ruohoa, tai ainakin se on väärässä kohdassa
Kysymys: Miten ruoho voi olla väärässä kohdassa??
"Licence to screw up Commander, you heard it straight from the ship!" - Joker, Mass Effect 2
Pollari

Viesti Kirjoittaja Pollari »

Aika komee..
Vastaa Viestiin

Palaa sivulle “Galleria”