Black Legion Daemon Prince
-
Advocatus Diaboli
Black Legion Daemon Prince
Tässä on se figu josta olen kaikkein ylpein, ja nyt kun katson sitä kuvassa niin se näyttää järkyttävän huonolta.

Hang the heretic, burn the witch!
Noi sarvet näyttää joltain hohtavalta marmorilta :O
En tiedä kokeilitko saada niistä tollaset mut ne näyttää tosi hyvältä.
Kaikki muut keltaset osat ois saanu tehdä tarkemmin ja maalata enemmän kerroksia. Ja sitten tuossa näkyy palojen rajapinnat. Siinä ne 2 vikaa mitkä tosta huomasin. Olen kovasti sitä mieltä että black legionia on vaikea saada näyttämään sen paremmalta kuin mitä eavy metal on jo tehnyt.
En tiedä kokeilitko saada niistä tollaset mut ne näyttää tosi hyvältä.
Kaikki muut keltaset osat ois saanu tehdä tarkemmin ja maalata enemmän kerroksia. Ja sitten tuossa näkyy palojen rajapinnat. Siinä ne 2 vikaa mitkä tosta huomasin. Olen kovasti sitä mieltä että black legionia on vaikea saada näyttämään sen paremmalta kuin mitä eavy metal on jo tehnyt.
-
Advocatus Diaboli
Tuurilla! Tai, tein marmorikuvioinin keltaisen päälle erittäin märällä siveltimellä jossa on aavistus snake bite leatheriä(jos muistan oikein), niin tumma maali asettuu tuollaiseksi marmorikuvioksi keltaisen päälle. Taisi onnistua vasta kolmannella yrityksellä.ornatkur kirjoitti:Ihan sama! Näyttää tosi upealta! Miten maalasit ne?Mälis kirjoitti:Noi sarvet näyttää joltain hohtavalta marmorilta :O
Sivuprofiili

Hang the heretic, burn the witch!
Kyllä, olen samaa mieltä aikaisempien kanssa eli sarvet ja miekka ovat onnistuneimpia tässä minissä. Mustaan kaipaisin ehkä hivenen metallisempaa tunnelmaa. Enpä nyt muuta osaa sanoa, kaipaisi ehkä vielä siistimistä, mutta hieno on! Itse kun en osaisi läheskään yhtä hienoa maalata...
Back in da biz and so deep in da bashin' game.
-
Herra juusto
-
Slann Mage priest