"Epäkelpo lomake" tyyliset virheet kirjautumisessa pitäisi olla nyt historiaa. T. ylläpito

FB:Swordmaster

Isot pojat esittelevät pieniä miehiään.
pöö

FB:Swordmaster

Viesti Kirjoittaja pöö »

Eli tollasen maalailin tossa jonku aikaa sitte ja päätin laittaa sen sitte tänne haukuttavaksi...Toi on maalattu ihan pelifiguksi ja noita pitäis enää 19 maalata...
kuvat löytyvät http://www.pbase.com/villepietarila/inbox

Kommentteja otetaan vastaan....
Wolffer

Viesti Kirjoittaja Wolffer »

Värit erittäin tasaiset ja muutenkin erinomainen pelifigu.
Hyvä väriteema.
Grond

Viesti Kirjoittaja Grond »

No, jos tuollaisia saat maalattua koko rykmentin pelifiguiksi niin johan vastustajan leuat tippuu :). Kohta joku maalaaja kertoo mielipiteensä, mutta pelaajana sanoisin että erinomainen.

Siispä puheenvuoro baretulille:
Kauppias

Viesti Kirjoittaja Kauppias »

Ihan hieno. Mutta näyttää vähän siltä että se kärsis stupiditystä.
Hedelmälepakoiden pitäisi kuolla sukupuuttoon...
Rune
Peliporukkavalvoja

Viesti Kirjoittaja Rune »

Ai jai, hieman sinistä metallissa!! :D Ei hyvä.
Mutta aika nätti on kyllä, ihosta ainakin tykkäsin, kun omien äijieni ihosta tuppaa tulemaan aina enemmän tai vähemmän kammottava. Olisin ehkä vetänyt hieman sinistä inkkiä tuohon sinisen panssarin ja valkoisen paidan käsijutun (mikskä sitä sanotaan, hiha?) liittymäkohtaan. Mutta nuo olivat vain sellaista pilkun viilausta, aika nätti on muuten. Minä ainakin pelaisin tuollaisilla mielelläni. ;)
#Ostium
http://cabal-ostium.blogspot.fi/

For a Pessimist, I'm pretty Optimistic
Day
Valvoja
Viesti:

Viesti Kirjoittaja Day »

Grond kirjoitti: Siispä puheenvuoro baretulille:
Bare on lapissa ja tulee vasta joskus viikon päästä. ;)

Mä sanon jotain. Metallit eivät oikein toimi. Drybrushattu miekka ei näytä hyvältä. Maalaisit miekan suht' tummalla metallivärillä ja sitten vaalentaisit väriä kirkkaammaksi maalaten kirkkaimmat kohdat terien reunoihin. Pari-kolme kerrosta riittäisi mainioisti. Punaiset gemit voisivat kaivata vähän korostuksia ja valkoinen taas varjostuksia, vaikka vaaleanruskeaan suuntaan.

Muuten kiva ja iloinen nappi.
Le coeur a ses raisons que la raison ne connaît point. - Blaise Pascal, Pensées, 277
Icar0s

Viesti Kirjoittaja Icar0s »

Joops, eli mäkin voisin sanoa jotain ... mun mielestä toi sininen on aika loppuun kulutettu väriteema, mut ihan jees kyl on.
Metallit on kans ihan jees, mut drybrushaus häiritsee (kuten Day sanoikin jo).

Ihan siisti pelinappulaks ... hyvää työtä ;)
"Licence to screw up Commander, you heard it straight from the ship!" - Joker, Mass Effect 2
pöö

Viesti Kirjoittaja pöö »

Kiitos vielä kaikille kommentteista ja laitan sitte lisää kuvii ku oon maalannut loput ryhmästä...
Late M

Viesti Kirjoittaja Late M »

Pelifigu, mutta selvä. Ei kannattaisi dry brushata!
Rokottaja

Viesti Kirjoittaja Rokottaja »

Ihan komea. Oikeanlaiset maalit oikeilla paikoilla. Meinaan vaan, että tarkasti on maalattu.
Huomaan, ettet näköjään viitsinyt tehdä noista jalokivistä sen ihmeellisempiä. Mutta mitäs siitä. Tusikin vastapauoli alkaa kesken pelin valittamaan ukkojesi maalausjäljestä, jossa ei ole moittimista.

Näyttäisi siltä, että tämän kaverin silmät ovat kierot, tai sitten hän mulkoilee jonnekin muualle, kuin eteensä (mikä muuten on aika kohtalokasta taistelukentällä).

Ainoa juttu mikä jäi vaivaamaan onpi se, että ukko on maalattu liian tavanomaisesti. Itse en pahemmin pidä yksinkertaisesta rauta-ja kultamaalien käytöstä haarniskoissa, vaan pidän enemmän vaikka punaisella maalatusta haarniskasta. Jos ukkojen haarniskat maalaa vain raudalla tai kullalla ja vaatteet sitten jollain muulla värillä, voi armeijasta tulla aika tylsän näköinen (jollei sitten ole joku yyberleet).
Late M

Viesti Kirjoittaja Late M »

Muuten... En kyllä lähtisi tummentamaan sitä ruskeaan päin, niin kuin Day neuvoi, vaan sinertävän-harmaaseen. Se mielestäni sopii enemmän high elffien ylvääseen tyyliin. Toisaalta voin jo kuvitella että Daylla on tästä hiukan perustellumpi mielikuva, joten kannattaa kuunnella häntä eikä minua!
Day
Valvoja
Viesti:

Viesti Kirjoittaja Day »

Lateksimajava kirjoitti:Toisaalta voin jo kuvitella että Daylla on tästä hiukan perustellumpi mielikuva, joten kannattaa kuunnella häntä eikä minua!
Pyh. Värit ja maalaustekniikat ovat makuasioita, joista pitää pystyä kiistelemään. Hyvä idea, sitäpaitsi. :)

Jonkun maalarin mielipiteiden arvostaminen muita enemmän on aika huono juttu, koska sitten kuvitellaan että kyseinen maalari on jotenkin muita parempi - jolloin tämän tyhmiäkin ideoita pidetään jotenkin hyvinä.
Le coeur a ses raisons que la raison ne connaît point. - Blaise Pascal, Pensées, 277
Vastaa Viestiin

Palaa sivulle “Galleria”