"Epäkelpo lomake" tyyliset virheet kirjautumisessa pitäisi olla nyt historiaa. T. ylläpito

40K - WIP Dante

Isot pojat esittelevät pieniä miehiään.
ankara halla
Valvoja

40K - WIP Dante

Viesti Kirjoittaja ankara halla »

Kuva

No niin, kuten hyvin näkee niin figu ei ole vielä valmis. Veripisara jalokivet ovat vielä korostamatta kokonaan ja kirvestäkin ehkä vielä blendaan hieman kirkkaammaksi. Käsi puuttuu sen takia (nyt ei näy kuin pinnaus reikä), että scannerini saisi aikaan paremman kuvan (figu tulee lähemmäksi pintaa, kuvasta tulee tarkempi ja väritasapaino, niin huono kuin se onkin...., säilyy paremmin).
Base tulee olemaan 40mm mutta samasta syystä kuin käsikin on nappi nyt pikkubasella.

Eli, isoa kultaista pintaa on vaikea maalata. Tämän totuuden huomasi nyt itsekkin.
Tuossa on pistetty mustan pohjamaalin päälle kaksi ohutta kerrosta kultaa, korostettu mithrilil/burnished gold sekoituksella ja päälle pistetty useita erittäin paljon ohennettuja chesnut ink -kerroksia. Tulos on mitä on ja varsinkin kuvassa nappi näyttää mielestäni huonommalta kuin normaalivalossa.

Kuitenkin, kaikki palaute on tervetullutta kuten myös ohjeita siitä, miten itse olisit Danten maalannut :)
"Minä en kärsi mielisairaudesta, minä nautin joka hetkestä!"
Fatman

Viesti Kirjoittaja Fatman »

Heikottaa !:(
ankara halla
Valvoja

Fatman kirjoitti:Heikottaa !:(
Ei kai se nyt sentään niin ruma ole? :)
Perzzza
Viesti:

Viesti Kirjoittaja Perzzza »

Fatman kirjoitti:Heikottaa !:(
Se on taas oma asiasi. Ketään täällä figufoorumeilla tuskin kiinnostaa sinun vatsasi toiminta juuri tällä hetkellä!

Se sinun kommenttisi minun topikkiini oli aikas ruma, ja tämäkin vielä?

Oletko mahdollisesti lukenut säännöt? (http://www.sotavasara.net/forum.php?page=forum_rules)

Neuvoisin oman viihtyvyytesi, ja muiden, kannalta miettimään mitä sanot täällä, onhan meillä kuitenkin jo yli 3000 käyttäjää!

Eihän se sovi että kaikki kirjoittaisivat vain miltä kyseisellä hetkellä vatsanpohjassa tuntuu, vai?

EDIT:

Figu on minun mielestä hyvä! Hienon oloinen, hieno figu, maalauskin ihan hieno (enempää en kehtaa sanoa koska itse en ole GD-voittaja ;) ).

Samaa rataa! Ja ihmeessä blendaa tuo kirves valkoisemmaksi!
Viimeksi muokannut Perzzza, Ti 24.02.2004 16:33. Yhteensä muokattu 1 kertaa.
niih.
Frenzy
Viesti:

Viesti Kirjoittaja Frenzy »

se on kiva figu! luulenpa että kun kultapintoja on ärsyttävä maalata, olisin tehnyt sille greenstuffista kaavun tai jotain...
mutta hieno noinkin. ehkä voisit karsia värejä hieman, ja jäljellejääneet olisivat sitten tosi kontrastia antavia kuten punaisia tai vihreitä?

hieno figuuri!
Coveria ei jätetä.

WAR HEAD
ankara halla
Valvoja

kääpiökuningas kirjoitti:Figu on minun mielestä hyvä! Hienon oloinen, hieno figu, maalauskin ihan hieno (enempää en kehtaa sanoa koska itse en ole GD-voittaja ;) ).

Samaa rataa! Ja ihmeessä blendaa tuo kirves valkoisemmaksi!
Varmaan vaaleammaksi blendaankin, mutta valkoiseen en varmaankaan mene kuin ehkä aivan äärikulmissa. Haluan kuitenkin pitää kirveen värin hillittynä.
ankara halla
Valvoja

Terminator kirjoitti:se on kiva figu! luulenpa että kun kultapintoja on ärsyttävä maalata, olisin tehnyt sille greenstuffista kaavun tai jotain...
mutta hieno noinkin. ehkä voisit karsia värejä hieman, ja jäljellejääneet olisivat sitten tosi kontrastia antavia kuten punaisia tai vihreitä?

hieno figuuri!
Väreistä sen verran, että uskoisin noitten ruskeitten (pistoolikotelo, kirveenkahva, yms...) istuvan ukkoon paremmin kunhan saan sen baselleen joka tulee olemaan pääsääntöisesti ruskeahko.
Mutta ymmärrän kyllä mitä ajat takaa, tuossa kuvakulmassa löytyvät tosiaan kaikki värit mitä figuun olen pistänyt ja siinä kieltämättä näyttää olevan aikamoista sekamelskaa.
Ihan livenä nappi ei ole mielestäni aivan yhtä levoton, mutta voi olla etten osaa sitä samalla tavalla kriitisellä silmällä katsoakkaan.
Kaleth

Viesti Kirjoittaja Kaleth »

maaleja sais muutenki ohentaa....
lisää black lineja...
vihreä kirves näyttää oudolta....
ja kultainen naama näyttää oudolta......

muten hyvä figu
Ghen'tos

Viesti Kirjoittaja Ghen'tos »

hieno on figu.
Jos haluat erilaista tuosta kullasta, niin pistä siihen laimennettu ruskea/chestnut-sekoitusinkki. Pitäis tuoda tummuutta figuun.
Tai sitten maalaa jotain tummia ornamentteja panssariin.
Sen naaman voisit tuoda esille vähän kovemmin. Vaikka tummentamalla sitä/etc. Ja vielä voisit maalaata joitain kontrasteja miniin.
Work out, in case future happens.
Nippe

Viesti Kirjoittaja Nippe »

Ase on hieno jo tuollain mutta varmasti on todella upea valmistuttuaan.
Kulta on onnistunut hienosti jaloissa mutta päästä ja repusta ei erotu saman tyylistä "ruskeutta".
ankara halla
Valvoja

Kaleth kirjoitti:maaleja sais muutenki ohentaa....
lisää black lineja...
vihreä kirves näyttää oudolta....
ja kultainen naama näyttää oudolta......

muten hyvä figu
-Missä kohtaa maalit ovat mielestäsi liian paksut? Olen kyllä kaikkia värejä ohentanut mitä olen tuossa käyttänyt.

-Blacklineistä taas, en aivan automaattisesti ole näiden fani. Olen kyllä käyttänyt darklinejä ja antanut inkin tehdä tehtävänsä (eli rajata).

-Oudolta koska on vihreä vai oudolta koska on maalattu oudosti? Jos ensimmäinen niin ajattelin tuon vihreän kontrastoivan kultaista kivasti + erottuu ainakin vanilla sinisistä poweraseista.

-Sehän on se Sanguiniuksen kuolinnaamari ja vaikka sen olisi tietysti voinut muullakin värillä maalata niin otinpa suoraan mallia yleisestä linjasta tässä suhteessa ja maalasin kultaiseksi muun haarniskan kanssa.
ankara halla
Valvoja

Ghen'tos kirjoitti:hieno on figu.
Jos haluat erilaista tuosta kullasta, niin pistä siihen laimennettu ruskea/chestnut-sekoitusinkki. Pitäis tuoda tummuutta figuun.
Tai sitten maalaa jotain tummia ornamentteja panssariin.
Sen naaman voisit tuoda esille vähän kovemmin. Vaikka tummentamalla sitä/etc. Ja vielä voisit maalaata joitain kontrasteja miniin.
Juuri ohennettua chestnut inkkiä olen tuossa käyttänytkin. Livenä figu on himmeämpi kuin tuossa kuvassa jossa scannerini lamppu saa tuon metallihile pinnan kiiltamään niin maan p**keleesti :)

Hmm... kosvoja olisin itse ehkä vielä himan korostanut ennemmin kuin tummentanut. Tai sitten jos tuon halon yrittäisi saada "hohtamaan" tai jotain (en kyllä yhtään tiedä, miten tuollaisen efektin saisi hienosti toteutettua...) niin sekin voisi tuoda kaveriin vähän eloa.
ankara halla
Valvoja

Nippe kirjoitti:Ase on hieno jo tuollain mutta varmasti on todella upea valmistuttuaan.
Kulta on onnistunut hienosti jaloissa mutta päästä ja repusta ei erotu saman tyylistä "ruskeutta".
Tuo reppu onkin vaikein osa koko nappia tuon kultapinnan suhteen koska koostuu niin monesta isosta tasaisesta pinnasta joita en oikein osannut käsitellä. Tässä suhteessa jalat, kädet ja rinta olivat helpoimpia osia koska niiden pinnat ovat itsessään epätasaisia ja näin ollen helpommin esilletuotavissa.

Tuossa päässä ruskean korostumista varmaankin häiritsee nuo pronssiputket (vai mitkä ovatkaan) ja varsinkin siniset silmät jota kontrastoivat voimakkaasti keltaiseen/kultaan.
Zherec

Viesti Kirjoittaja Zherec »

Tuon repun maalit vaikuttavat paksuilta. Saisiko tuosta kuvaa takapuolelta?
ankara halla
Valvoja

Zherec kirjoitti:Tuon repun maalit vaikuttavat paksuilta. Saisiko tuosta kuvaa takapuolelta?
Johtuu todennäköisesti scanneristani joka ei osaa syvyystarkentaa. Kaikki pintaa syvemmällä oleva menettää focuksen ja muuttuu pehmeämmäksi.
Kuitenkin, tässä on:

Kuva

Figun on parhaillaan liimautumassa isommalle alustalleen (joka sekään ei ole valmis) ja näin ollen itse runko jää hyvinkin kauas scannerini pinnasta. Kyllä kai tuosta silti selvää saa ja tuo valkoinen piste kirveessä (ja paikoittain basessakin) on roskaa scannerini lasissa.
Vastaa Viestiin

Palaa sivulle “Galleria”