Kuvia figuistani
Kuvia figuistani
Voisitteko vähän kommentoida meikäläisen maalaustaitoja. Osoitteessa http://www.pbase.com/glaurung/ olisi muutamia kuvia maalausyrityksistäni. Lisäilen niitä pikkuhiljaa.
Sullahan näyttää olevan maalaustaito ihan kohdallaan. Ne LotR äijät on hienoja ja tykkään varsinkin siitä suomi-keihäsmiehestä. 
Muuuutta yks pieni juttu. Osaat näköjään highlightata ihan hyvin, niin miksi sillä Örggi Bossilla ei oo paljon mitään?
Ainii ja noi gobbo netterit on hienoja, hyvin highlightattu ne kaavut.
Muuuutta yks pieni juttu. Osaat näköjään highlightata ihan hyvin, niin miksi sillä Örggi Bossilla ei oo paljon mitään?
Ainii ja noi gobbo netterit on hienoja, hyvin highlightattu ne kaavut.
Kiitoos...
En oo vielä tähän mennessä maalannu noita rivimiehiä niin tarkasti, mutta oon aatellu ruveta tekemään niin...Muuuutta yks pieni juttu. Osaat näköjään highlightata ihan hyvin, niin miksi sillä Örggi Bossilla ei oo paljon mitään?
Kaikki figut vaikittavat hieman tummilta, lisää highlighteja siis. Tai sitten hieman laajemmat vaaleiden värien alueet, eli tummia varjoja vähemmän, ja sitten kaikista valoisimpiin kohtiin highlight kerron tai pari.
Mustaa pohjamaalia tunnut käyttävän? Vaaleiden värien kohdalta kannattaisi ensin maalata koko alue valkoisella ja sitten vasta maalata esimerkiksi luussa joku keskiruskea alle ja se sävyttää luunruskealla (örkki standardi ja night goblin shaman). Tulisi siistimpi. myös valkoisessa sama (empise spearman), ensin valkoinen maali valkoisiin kohtiin, sitten puhjaväriksi joku vaalea sinisenharmaa ja sen sävytys valkoiseen. Jos valkoinen vaatii rajumpia varjoja voi ne vetää tummemalla sinisen harmaalla, mahdollisesti jopa sekoitettuna mustaan inkkiin.
Kasvoissa kannattaisi silmien ympäri vetää ruskeaa inkkiä ohut viiva kuvastamaan silmäkuoppia ja erottamaan silmät muusta ihosta. Myäs silmät kannattaa ensin maalata vaalealla sinisenharmaalla ja se highlightata valkoisella ja sitten maalata pupilli. Ei tule niin tuijottavaa katsetta. Eihän oikeasti kenekään silmä näytä puhtaan valkoiselta luonnossakaan... :-)
Tämmöisiä tällä kertaa osui silmään. :-)
Mustaa pohjamaalia tunnut käyttävän? Vaaleiden värien kohdalta kannattaisi ensin maalata koko alue valkoisella ja sitten vasta maalata esimerkiksi luussa joku keskiruskea alle ja se sävyttää luunruskealla (örkki standardi ja night goblin shaman). Tulisi siistimpi. myös valkoisessa sama (empise spearman), ensin valkoinen maali valkoisiin kohtiin, sitten puhjaväriksi joku vaalea sinisenharmaa ja sen sävytys valkoiseen. Jos valkoinen vaatii rajumpia varjoja voi ne vetää tummemalla sinisen harmaalla, mahdollisesti jopa sekoitettuna mustaan inkkiin.
Kasvoissa kannattaisi silmien ympäri vetää ruskeaa inkkiä ohut viiva kuvastamaan silmäkuoppia ja erottamaan silmät muusta ihosta. Myäs silmät kannattaa ensin maalata vaalealla sinisenharmaalla ja se highlightata valkoisella ja sitten maalata pupilli. Ei tule niin tuijottavaa katsetta. Eihän oikeasti kenekään silmä näytä puhtaan valkoiselta luonnossakaan... :-)
Tämmöisiä tällä kertaa osui silmään. :-)
Jag känner en bot
Hon heter Anna. Anna heter hon,
och hon kan banna banna dig så hårt
Hon röjer upp i våran kanal.
Vähä hienoi! Toi wolfrideri champpi varsinki ansaitsee kunniamaininnan nerokkaisuudestaan miten pienellä vaivalla saa convertattua tosi hienoja ukkoja kun vähän funtsii ja saa nerokkaita ideoita! Kunnon Darth Maul! Way to go! Ota lisää kuvii örkkifiguistas, mä oon ihan örkkifani.. mulla on taustakuva ja näytönsäästäjä örkkifigui täynnä 
KIITOOS... Olen siis ilmeisesti ihan kohtalaisen hyvä maalari ja yritän kehittyä noiden neuvojen mukaan, mutta inkkejä en kyllä aio ruveta käyttämään koska ne tekee mielestäni lopputuloksesta inhottavan kiiltävän.
Lisäsin sinne kuvia orc boyzzeista yleisön toiveiden mukaan ja viikonloppuna sinne ilmestyy ehkä giantti jos saan sen valmiiksi.
Lisäsin sinne kuvia orc boyzzeista yleisön toiveiden mukaan ja viikonloppuna sinne ilmestyy ehkä giantti jos saan sen valmiiksi.
Mattalakka? Veisi kiillon pois. :-) Siis tarkoitushan ei ollut ohgeessano koko figua upottaa inkkipurkkiin vaan vetää tummemia rajoja joihinkin paikkoihin. Sen voi tehdä myös tummaa maalia ohentamalla jos inkki on kirosana (mulle se vähän on että olen taas paraskin puhumaan :-))glaurung kirjoitti:KIITOOS... Olen siis ilmeisesti ihan kohtalaisen hyvä maalari ja yritän kehittyä noiden neuvojen mukaan, mutta inkkejä en kyllä aio ruveta käyttämään koska ne tekee mielestäni lopputuloksesta inhottavan kiiltävän.
Jag känner en bot
Lueppa lakkakeskustelu maalaus/konverttaus sivuilla. Siellä on Ninnun hölinöitä aiheesta enemmänkin. :-)glaurung kirjoitti:Olen kokeillut joitakin mattalakkoja ja ne on vaan antaneet hirveän kiillon...Että minkälaista lakkaa kannattaisi käyttää (minkä merkkistä) :?:
Jag känner en bot
-
maddog