"Epäkelpo lomake" tyyliset virheet kirjautumisessa pitäisi olla nyt historiaa. T. ylläpito

kaaoksen alustan teko?

Miniatyyrien maalaukseen, konvertoimiseen sekä maastontekoon liittyvät kinkkiset kysymykset ja ongelmat.
karumon

kaaoksen alustan teko?

Viesti Kirjoittaja karumon »

eli olisiko se kivemman näköinen jos hankkisi nurmikkoa vai kannattaisiko tehdä kaaoksen tunnelman mukainen hiekka/sora alusta mättö? voi näyttää ehkä vähän kököltä jos keskellä vihreitä taimia laahustaa joku sorapohjainen mörri...
Qhayshu

Viesti Kirjoittaja Qhayshu »

Itse olen kerännyt chaosta 2,5vuotta ja tein pitkään alustojen reunat vihreällä ja päälle pelkkää ruohoa. Jokin aika sitten minua rupesi vaivaamaan että alustat ovat liian kirkkaita chaokselle ja kokeilin tehdä reunat mustalla, päällys vihreällä ja päälle hiekka+ruoho sekoitusta. Jälki oli mielestäni niin hyvää että nyt käytän pelkästään tätä tekniikkaa.
(Hiekka=ihan tavallista hiekkalaatikosta otettua hiekkaa)
Life is only a game...
DerAlte

Viesti Kirjoittaja DerAlte »

No, ihan sama meininki chaoksen alustojen kanssa kuin muidenkin alustojen kanssa: haluatko että alustat istuvat pelimaastoosi (mikä sinulla on ilmeisesti perus vihreää meininkiä) vai alustat jotka istuvat armeijan teemaan?

Etköhän itse osaa päättä miten ne näyttävät kivemmiltä?
P_H

Viesti Kirjoittaja P_H »

Hmm ainakin Banskun petomiehissä ja Migsulan kaaoksessa oli lunta laustoissa. Muutoin oli aika lailla tummia alustoja. Sopi hienosti, kun ne kaaokset sieltä pohjoisesta kerran tulee.

Itse ehkä maalaisin aika tummiksi, sopii paremmin kaaokselle kuin joku kirkas jalkapallokenttä. ;)
...and all the whores and politicians will look up and shout "Save us!"... and I'll look down and whisper "Miees..."
Vastaa Viestiin

Palaa sivulle “Maalaus, konverttaus ja maiseman teko”