Huippuunsa viritetyt HQ tyypit
Huippuunsa viritetyt HQ tyypit
Eli pistäkää tänne ehdotuksia millainen on hyvä HQ tyyppi, lähinnä tavaroita ja aseita tarkoitan.
Itselläni olisi sellainen "idea" Force Commanderista että pistää sille: Artificer Armourin, Iron Halon, Terminator Honoursin, Jump Packin, Plasma Pistoolin, Lighting Clawin ja sitten sillä voisi käydä niittaamassa Jump Packin avustuksella parit tuhannet tyypit.
Itselläni olisi sellainen "idea" Force Commanderista että pistää sille: Artificer Armourin, Iron Halon, Terminator Honoursin, Jump Packin, Plasma Pistoolin, Lighting Clawin ja sitten sillä voisi käydä niittaamassa Jump Packin avustuksella parit tuhannet tyypit.
Viimeksi muokannut D3nniz, Ti 09.03.2004 16:13. Yhteensä muokattu 1 kertaa.
"There is no time for peace or nothing else. There is only time for WAR!"
Plasma pistol on pomolla täysin turha, haluat sillä varmasti mennä lähikseen, jolloin se on vaan kuollutta pistehukkaa.. Eikä sillä oikeastaan kannata ampuakkaan tuon hintaisella kaverilla. Ennemmin vaikka twin lc, tms.
"Minun hautaani vartioi tuulenhenkäys kevyt
minun hautaani vartioi pisara aamukastetta.
Minun hautaani vartioi satatuhatta tappajasatelliittia,
minun hautaani vartioi teratonni antimateriaa"
Olisikohan topicin alottaja voinut miettiä asiaa hieman pidemmälle?
Kun lähdemme miettimään, mikä on topicin tulevaisuus, on täällä kymmeniä posteja joissa on kerrottu jokaisen armeijan juustopomot. Varmaan kannattaisi lähteä kyselemään asiaa siltä kannalta, että mikä lordi on esim. pisteisiinsä nähden kustannustehokkain pomo? Tai jotain vastaavaa. Koska muuten tämä topikki on aivan turhanpäiväinen.
Kun lähdemme miettimään, mikä on topicin tulevaisuus, on täällä kymmeniä posteja joissa on kerrottu jokaisen armeijan juustopomot. Varmaan kannattaisi lähteä kyselemään asiaa siltä kannalta, että mikä lordi on esim. pisteisiinsä nähden kustannustehokkain pomo? Tai jotain vastaavaa. Koska muuten tämä topikki on aivan turhanpäiväinen.
Nojaa. Charge bonuksen menetys ei tunnu koska BS5 plasma pistol tappaa esmes powerswordia paremmin. Kieltämättä hintaa lisää hitusen mutta ei välttämättä turhan paljoa.Deetwo kirjoitti:Plasma pistol on pomolla täysin turha, haluat sillä varmasti mennä lähikseen, jolloin se on vaan kuollutta pistehukkaa.. Eikä sillä oikeastaan kannata ampuakkaan tuon hintaisella kaverilla. Ennemmin vaikka twin lc, tms.
Kieltämättä tosin tupla lightning clawit on tuntuva bonus. Kaaoksella kuitenkin plasma pistol ei ole turha jos kantaa esmes dark bladea. Pistoolilla ampumalla kun saa(hiukkasen) enemmän tappioita aikaan kuin ottamalla +1A bonuksen chargesta(TAR olettaen).
Viellä enemmän jos hyökkää identtisen WS:n omaavan kimppuun(eldar howling banshee yms).
https://middleagedstrategybattlegamers.home.blog/ <- Turun suunnan LOTR pelaajien blogi
Sama paitsi Poisoned blades Spilter pistolin paikalle, toimii paremmin massaa vastaan. Ja jos on paljon ylijäämä pisteitä niin myös animus vitae.Vader kirjoitti:Archite
- agoniser
- splinter pistol
- combat drugs
- shadow field
Eiköhän tuolla pääse jo aika pitkälle.
Hyvän analogian löytäminen on yhtä hankalaa kuin...yhtä hankalaa kuin...
Niin no joo, jos pisteillä ei ole merkitystä. Mask of the Damnedinkin voi pistää naamalle, jos ei niistä pisteistä ole tiukkaa, ei taida sadankaan pisteen raja ihan ylittyä.Mikki N kirjoitti:Sama paitsi Poisoned blades Spilter pistolin paikalle, toimii paremmin massaa vastaan. Ja jos on paljon ylijäämä pisteitä niin myös animus vitae.Vader kirjoitti:Archite
- agoniser
- splinter pistol
- combat drugs
- shadow field
Eiköhän tuolla pääse jo aika pitkälle.
- Henri Ketonen
Daemon Prince kahdella lähitaisteluaseella, Daemonic Mutationilla, Daemonic Flightillä ja Daemonic Strenghtillä. Ei paljon mitään pisteitä mutta 5 S6 Monstrous Creature - lyöntiä... Ampuminen kyllä saattaa tehdä höpöä, mutta kunnollisella kentällä tuota kyllä pysyy piilottelemaan ampumiselta.
zqmfgb
-
ExoN
- Amazing Slug
Riippuu vähän missä tilanteessa vai yleensäottaen kaivataan sitä juustopomoa... Kaoosloordit on kyllä aika kärjessä, mutta itse kallistun kyllä täysinäisen siivekkään mutable hiven puoleen, joko vcllä tai wbllä.
Tosin esim. nurgle lord oikealla combolla repii sen kappalaiksi hetkessä 1vs1 matsissa, ainakin jos pääsee chargeamaan.
Vertailu on ehkä vähän hankalaa puuhaa, suoraan näitä voi vertailla vain kahdestaan vastakkain.. ja silloin hive tyrant jyrää. Muussa tapauksessa, esim. armeijan kanssa vertailu on mahdotonta puuhaa, toimintaan kun vaikuttaa niin monta eri asiaa jotka eivät ollenkaan riipu itse pomosta.
Tosin esim. nurgle lord oikealla combolla repii sen kappalaiksi hetkessä 1vs1 matsissa, ainakin jos pääsee chargeamaan.
Vertailu on ehkä vähän hankalaa puuhaa, suoraan näitä voi vertailla vain kahdestaan vastakkain.. ja silloin hive tyrant jyrää. Muussa tapauksessa, esim. armeijan kanssa vertailu on mahdotonta puuhaa, toimintaan kun vaikuttaa niin monta eri asiaa jotka eivät ollenkaan riipu itse pomosta.
"Minun hautaani vartioi tuulenhenkäys kevyt