Komeetta
-
Biibob HElf
Komeetta
Miten sitä komeettaa käytetään? Sanotaanko siinä alussa mihin unittiin sillä halutaan hyökätä vai? Mietin vaan kun siinä on se pinta-ala juttu nii sanooko se sen, että mihin se komeetta osuu? Tämä on ehkä aika älytön kysymys, mutta tarviisin silti apua.
Se on taika. toimii kuten muutekin taiat, vähän erikoisemmilla säännöillä tosin.
Odotat nyt ihan kiltisti että saat sen kirjan kouraan, sitten kun keksit parin kolmen lukukerran ja muutaman testipelin jälkeen älykkäitä kysymyksiä niin alkaa olemaan jo vähän parempi.
Odotat nyt ihan kiltisti että saat sen kirjan kouraan, sitten kun keksit parin kolmen lukukerran ja muutaman testipelin jälkeen älykkäitä kysymyksiä niin alkaa olemaan jo vähän parempi.
"Minun hautaani vartioi tuulenhenkäys kevyt
minun hautaani vartioi pisara aamukastetta.
Minun hautaani vartioi satatuhatta tappajasatelliittia,
minun hautaani vartioi teratonni antimateriaa"
minun hautaani vartioi pisara aamukastetta.
Minun hautaani vartioi satatuhatta tappajasatelliittia,
minun hautaani vartioi teratonni antimateriaa"
-
Biibob HElf
Re: Komeetta
[quote="Biibob HElf"]Tämä on ehkä aika älytön kysymys, mutta tarviisin silti apua.[/quote]
Kyllä, kysymys on älytön.
Kyllä, kysymys on älytön.
-
Biibob HElf
-
Biibob HElf
-
Biibob HElf
Viime pelissä tuli vähän väittelyä seuraavasta asiasta.
Eli pitäisikö säde mitata merkin keskeltä, tai sen reunasta. Merkkinä toimi kymmenen sentin kolikko.
Minusta tuo muutaman millin heitto alkaa mennä vähän liian pahasti pilkin kiusaamisen puolelle, mutta miten te olette asian ratkaissut? Ja millaista merkkiä käytätte?
Eli pitäisikö säde mitata merkin keskeltä, tai sen reunasta. Merkkinä toimi kymmenen sentin kolikko.
Minusta tuo muutaman millin heitto alkaa mennä vähän liian pahasti pilkin kiusaamisen puolelle, mutta miten te olette asian ratkaissut? Ja millaista merkkiä käytätte?
Spears shall be shaken, shields shall be splintered. It is a sword-day; a red day, ere the sun rises.
Mitatkaa keskeltä merkkiä, niin se on ilmeisesti tarkoittettu tehtävän. Meilläpäin komeettamarkerina käytetään useimmiten artillery-noppaa (jos kummallakaan ei ole sotakoneita) tai sitten tuommoisia korkkeja, missä lukee Karjala, Lapin Kulta tai vastaavaa, mitähän lienevät 
"It's a great excuse to start collecting ANOTHER army. One can never have enough armies and starting a new one is always exciting."
Keskeltähän tuo varmaan pitäisi, ei se muuten oikea säde ole. Jos markkerin reunasta mittaisi niin silloinhan markkerin koolla olisi väliä, mikä ei varmaan ole ollut GW:n tarkoitus.rampale kirjoitti:Viime pelissä tuli vähän väittelyä seuraavasta asiasta.
- The Captain
- Valvoja
- Amazing Slug
- The Captain
- Valvoja