"Epäkelpo lomake" tyyliset virheet kirjautumisessa pitäisi olla nyt historiaa. T. ylläpito

Mitkä maalit?

Warhammer Fantasy Battles -pelin palsta, jossa on tarkoitus keskustella kaikista niistä aiheista, jotka eivät sovellu muihin otsikoihin. Kysymyksiinkin vastataan, mutta käytä kuitenkin ensin hakua.
Insane

Mitkä maalit?

Viesti Kirjoittaja Insane »

Mitkä maalit on (lähes) pakollisia empire joukoille?
Deetwo

Viesti Kirjoittaja Deetwo »

musta ja valkoinen.
"Minun hautaani vartioi tuulenhenkäys kevyt
minun hautaani vartioi pisara aamukastetta.
Minun hautaani vartioi satatuhatta tappajasatelliittia,
minun hautaani vartioi teratonni antimateriaa"
tneva82

Re: Mitkä maalit?

Viesti Kirjoittaja tneva82 »

Insane kirjoitti:Mitkä maalit on (lähes) pakollisia empire joukoille?
Pohjamaali, iho(dwarf flesh toiminee), metalli(chainmail OK) ja yksi tai kaksi väriä asepukuun. Avuksi myös musta, valkoinen(varsinkin jos silmät meinaa maalata), ruskea, erinnäiset inkit/washit(brown/chestnut ink varsinkin), highlight värit yms :D

Kyllä sinä niitä värejä joudut ostamaan. Auttaisi tosin jos kertoisit millaista väriteema olet suunnitellut maalaavasi :D
https://middleagedstrategybattlegamers.home.blog/ <- Turun suunnan LOTR pelaajien blogi
Insane

Viesti Kirjoittaja Insane »

Auttaisi tosin jos kertoisit millaista väriteema olet suunnitellut maalaavasi
No mä vähän aatelin sinisellä ja valkoisella
Deetwo

No ilmeisesti sitten tarvitset sen sinisen (esim. ultramarine blue, shadow grey, lightning bolt blue, yms. ) ja valkoisen, metallivärin (esim. chainmail tai boltgun metal, mithril silver korostuksia varten) ja ihonvärin (dwarf flesh ok)... minimissään. Jos kirkkaita ja vaaleita aiot sinivalkoisestasi maalata niin valkoinen spray pohjamaaliksi, muutoin musta spray.
Ropetus
Valvoja

Viesti Kirjoittaja Ropetus »

Jos et ole vielä kovin kokenut maalaaja, niin alkuun pääsee Chainmaililla, jollain Fleshillä, Chaos Blackilla, Skull Whitella, jollakin ruskealla, jollakin sinisellä, ehkä Enchanted tai Ultramarine. Itse olen sinivalkoisen Empire armeijan maalannut Lightning Bluella. Sitten joku väri alustaan (Goblin Green tai Bestial Brown on hyvä) Näillä saa ainakin perusjoukot maalattua jotenkuten. Sitten kun alkaa pensseli pysymään kädessä, niin ainakin Flesh Wash, Blue Ink ja Black Ink kannattaa hankkia ja sitten jotain korostusvärejä.
Jaqo

Viesti Kirjoittaja Jaqo »

Riippuu ihan minkä kaupungin väreihin ne laitat? Mutta alkuun ehkä musta, ruskea, iho, metalli, punanen ja valkoinen
ike
Viesti:

Viesti Kirjoittaja ike »

Kaikki päävärit + niistä sekoitetut :P
(Ilm. 20: 14-15)
tneva82

Viesti Kirjoittaja tneva82 »

Ihan vain suosituksena, jos et ole ennen maalannut(kuten vaikuttaa :D) vältä valkoista teemaa. Se kun on yksi pahuksen hankala väri saada kunnolla tehtyä. Sinuna aloittaisin helpommalla väri teemalla.
https://middleagedstrategybattlegamers.home.blog/ <- Turun suunnan LOTR pelaajien blogi
Biibob HElf

Viesti Kirjoittaja Biibob HElf »

Valkoinen on vaikea maalata mustan pohjamaalin päälle, muuten sekin aloittelijalta jotenkuten onnistuu. Tarvitset ainakin chaos black, skull white, joku sininen( enchanted blue on hyvä), goblin green( jos haluat pohjista vihreät, jos väriteemaasi kuuluu vihreä, niin goblin green ei välttämättä ole paras vaihtoehto), blood red( se on aika tavallinen empiren väri), joku kultainen voi tehdä ihan kauniin viimeistelyn( shining gold/burnished gold), chainmail tai mithril silver( haarniskaan ja aseisiin, tämä on pakollinen). Noi nyt on melkein pakollisia. Ainiin vielä ehkä joku ruskea, tai vaikka bleached bone esim. keihäiden varsiin.

Tosta minä laskin noin 6 tarvittavaa väriä ja uskoisin, että noilla pääsisi jonkinlaiseen alkuu. Mutta maaleja kannattaa ostaa pikkuhiljaa lisää, minulla on tälle hetkellä muutama päälle 10 maalia ja pystyn maalaamaan omia helffejäni ihan hyviksi niillä.
Joku viisaampi asiasta voi kertoa, että kannattaako empirelle ottaa valkoinen vai musta pohjamaali( tämäkin kyllä riippuu aika paljon väriteemasta). Omasta mielestä ( ainakin jos armyssasi pitää dry brushata haarniskoja) niin musta pohjamaali on helpompi, en sitten tiedä.
Deetwo

Biibob HElf kirjoitti: Joku viisaampi asiasta voi kertoa, että kannattaako empirelle ottaa valkoinen vai musta pohjamaali( tämäkin kyllä riippuu aika paljon väriteemasta). Omasta mielestä ( ainakin jos armyssasi pitää dry brushata haarniskoja) niin musta pohjamaali on helpompi, en sitten tiedä.
Musta on yleensä paljon parempi vaihtoehto, mutta sekin on mielipidekysymys.. Sekä sekin riippuu siitä mitä siihen päälle haluaa maalata. Valkoinen ja keltainen onnistuu vähän hankalasti, joten jos niitä on paljon niin valkoinen pohjamaali on paljon parempi.
Grond

Viesti Kirjoittaja Grond »

Deetwo kirjoitti:Sekä sekin riippuu siitä mitä siihen päälle haluaa maalata. Valkoinen ja keltainen onnistuu vähän hankalasti, joten jos niitä on paljon niin valkoinen pohjamaali on paljon parempi.
Voit myös, jos et ole vielä maaleja ostanut, unohtaa Citadelin sekunda-tavaran ja ostaa samantien Vallejoa, joilla pystyt maalaamaan myös mustalle pohjalle. Hinta taitaa olla edullisempi, ja saatavuutta alkaa nykyään Suomesta löytyä.
Vastaa Viestiin

Palaa sivulle “FB: Yleiset keskustelut”