Armour of Protection
Armour of Protection
Eli tässä sanotaan, että jos save epäonnistuu saat heittää 4+ wardin. Miten, jos armour savea ei saa ollenkaan esim. jonkun maagisen aseen takia, tarkoittaako se sitten ettei edes tuota 4+ wardia saa ollenkaan heittää?
irc:ssä minut tunnetaan nikillä Mechafan
Vain yksi asia voittaa hammerin peluun ja se on animen katselu.
Vain yksi asia voittaa hammerin peluun ja se on animen katselu.
saapi heittää sen wardin aina, jollei jossain aseen kuvauksessa mainita että puollustaja ei wardia saa.
Väitteesi on hyvä...mutta olet väärässä.
http://jarecsblog.blogspot.com Melko aktiivista seurantaa askarteluistani.
http://jarecsblog.blogspot.com Melko aktiivista seurantaa askarteluistani.
Siis tuohan on aivan turhaa pilkun kiusaamista, sillä eiköhän oikea merkitys selkene kaikille. Periaatteessahan kaveri failaa armour savinsa, mikäli ei saa armour savea, koska armour ei kykene puolustamaan kaveriaKauppias kirjoitti:Jos se sais wardin siinä lukis in addition the wearer gets a 4+ ward save. Se on ton esineen heikko puoli.
Re: Armour of Protection
Wardin ideahan oikeastaan onkin se että kun failataan tai ei saada armour savea niin on sitten toinen seivi senkin jälkeenJoppu kirjoitti:Eli tässä sanotaan, että jos save epäonnistuu saat heittää 4+ wardin. Miten, jos armour savea ei saa ollenkaan esim. jonkun maagisen aseen takia, tarkoittaako se sitten ettei edes tuota 4+ wardia saa ollenkaan heittää?
Eli kyllä sen wardin saa aina kertaalleen per woundi heittää, kuten The Kirjassakin kerrottu.. Ellei erikseen nimenomaan mainita ettei saa ward savea.
"Minun hautaani vartioi tuulenhenkäys kevyt
minun hautaani vartioi pisara aamukastetta.
Minun hautaani vartioi satatuhatta tappajasatelliittia,
minun hautaani vartioi teratonni antimateriaa"
minun hautaani vartioi pisara aamukastetta.
Minun hautaani vartioi satatuhatta tappajasatelliittia,
minun hautaani vartioi teratonni antimateriaa"
-
The Scientist
Armour of Protection on 40 pistettä ja samassa paketissa joutuu ottamaan itselleen light armorin, joka tarkoittaa heikompaa armoursavea. Tavallisestihan wardin antaa esine, jonka päälle saa ottaa erikseen maagisen panssarin, enchanted shieldin ja täyden setin muuta panssaria. Armour of protectionin myötä tuo panssari heikentyy vähintään yhden pykälän.Kauppias kirjoitti:Muo vähän häiritsee se et saa 4+ wardin 30 pisteellä ku 5+ wardin saa highelffeille 25 pisteellä.
-
The Scientist