Jos sinua askarruttaa, kuinka pärjätä ystäväsi voittamattomalle porukalle, täältä voit saada vinkkejä armeijasi kokoonpanoon sekä vastalääkkeitä erilaisten vihollisyksiköiden kohtaamiseen.
Anthallas kirjoitti:
Jalan: swordmaster honour houkuttelee, se sitten armour of protin tai armour of godsin kera + guardian phoenixin, iskee kovaa mutta puolustus kärsii. Toisaalta: armour of gods, hw ja shield antaa ihan kivan 1+ saven closikessa, jos haluaa panostaa hengissä pysymiseen:P tohon sitten vielä vaikka vambraces of defence ja kasassa on kestävä jalkalordi.
Itse panostan puolustukseen:)
Grondille vielä jatkoa, eli Armour of the Godsia ei KOSKAAN saa pistää muiden panssareiden kanssa, jonka lisäksi tämän saa vain jalan olevalle sankarille. Eli toisin sanoen AOTG antaa sankarille aina vain tuon 3+ saven, jota ei voi mitenkään parantaa.
Kuten Grond jo äsken huomautti, voi Helm of Fortunen sekoittaa muiden panssareiden kanssa (mutta ei maagisten, paitsi enchanted shieldin), sillä tämä on kypärä.
Mitenkäs muuten Lion Cloak kombottaa AotG:in kanssa? Lasketaanko viitta haarniskaksi? Silloinhan Lion Guard -honouria ja AotG:ia ei voisi ottaa samalle hahmolle.
Lion cloak ei voi olla panssari, sillä sen voi pukea arkkimaagille. Se on jotain epämääräistä tavaraa (viitta). Se ei tunnetusti myöskään häiritse loitsimista.
Sikäli, jos chronicles 2003 sanamuotoa ei ole muutettu niin Armour of the Gods ja Lion Guard (josta saa sen puhutun Lion Cloakin) on laillinen yhdistelmä, jonka tuloksena 1+ save ampumista vastaan.
Sinällään AotGin antamaa suojaa VOI parantaa, sen lisäksi ei vain saa ottaa muuta panssaria tai laittaa sen kantajaa ratsaille.
"The Armour of the Gods can only be worn by characters on foot, and can't be combined with other armour. It confers a 3+ Armour save. It also adds +1 to the wearer's Strenght characteristic."
Eli siis AotGin suojaa voi parantaa, jos pystyy sen tekemään ilman panssarin pukemista.
hmm... Eli siis helm of fortune joka on magical armour voidaan kombinoida normaalin panssarin, esim heavy armourin kanssa, koska tuossa helmin descriptionissa lukee että voidaan yhdistellä normaalisti muiden panssarien kanssa? (Tätäkö tarkoitit Grond? GW:n normaali on jäänyt vähän epäselväksi;) Ja helm ei ole panssari kokonaisuus jonka päälle ei saa vetää toista panssaria?
Edit: kiitos Humie korjauksesta, oli tosiaan unohtunut tuo ikävähkö tekstinpätkä siitä armour of godsista:P
Juuri niin - tosin tuolla HE-kirjassa on taas GW:n oikoluku jättänyt toivomisen varaa. Mutta kun vertaa sitä esimerkiksi Brettien Gromril Great Helmiin (sama esine samalla efektillä, mutta tuo kuvaus on hieman järkevämpi). Tosin minulla on He-kirjan ykköspainos, onko uudempaan (se punaisilla kansilla oleva) tuo sanamuoto jo korjattu järkevämmäksi (eli ollaan lakattu puhumasta Equipmentista ja ryhdytty puhumaan armourista?)
Grond kirjoitti:Juuri niin - tosin tuolla HE-kirjassa on taas GW:n oikoluku jättänyt toivomisen varaa. Mutta kun vertaa sitä esimerkiksi Brettien Gromril Great Helmiin (sama esine samalla efektillä, mutta tuo kuvaus on hieman järkevämpi). Tosin minulla on He-kirjan ykköspainos, onko uudempaan (se punaisilla kansilla oleva) tuo sanamuoto jo korjattu järkevämmäksi (eli ollaan lakattu puhumasta Equipmentista ja ryhdytty puhumaan armourista?)
"The helm confers 6+ armour save which can be combined with other equipment normally."
Tässä minun näkemys miten prinssi pitäisi aseistaa: Armour of the Gods, Guardian Phoenix, Reaver Bow, halberd. On tämä yhdistelmä toiminut, ja saat samalla syyn käyttää Phoenix Guardin champpia. Tosin äijän probleemana on suhtkoht "heikko" voima (ja armourinläpäisykyky), ja suhtkoht huono kestävyys (3t, 3+ save ja 5+ wardi), mutta jos mukana on onnea niin kyllähän tämä koviakin vihuja pieksee. Pieniä vihuja vastaan tämä äijä sitten on kuin Sauron.
2014 bänniä jo yhteensä ~3,5 kuukautta. Yrittäkää pistää paremmaksi.
Oikolukurölli kirjoitti:Tuolla on 0+ re-rollable armour save, vastustajan magic weaponit ovat normaaleja aseita btb, jäbällä on S5 ja taiat ovat -3 casting rolliin.
Yleispätevä jätkä.
No turnaukseen talisman of sapheryn voi melko huoletta jättää väliin, ostaa lisää joukkoja tai joku toinen taikaesine. GW kun se suosituin(ja tehokkain) ase kun on.
Sinänsä sama combo kuin mitä käytin ekassa turnauksessa high elf kirjalla. Ja oli 100% pettymys. Kiitos nopeuden ei kukaan ikinä päässyt iskemään koko prinssiä, paitsi muutama DOW heavy cavalry jätkä...
Itse olensitä mieltä että lohikäärme on ehdoton valinta. Jos on yhtä typerä kuin minä sitä voi käyttää kalliina harhautuksena joka vetää paljon vihollisen ampumisesta puoleensa. Itse olen ottanut pinssille siellä päällä aina wambraces of defencen, heavy/dragon armourin, enchanted shield (tai perus kilven) jajotain "kivaa" (sormuksia ym). Eli 4+armor+reroll+4+ward. Ei hirveän suojattu mutta kelpaa minulle.
Ylä puolella oleva teksti ei ole välttämättä paikkansa pitävää. Tulkitkaa sitä miten haluatte, mutta lainaaminen omalla vastuulla.
Anthallas kirjoitti:The Swordmaster: jos otat bow of the seafarerin ja armour of protectionin, niin ei enää saa muita maagisia itemeitä (100 pistettä tulee kasaan)
Täh. En minä mitään muuta väittänytkäään??!
Tässä oli quote mutta jostain ******** syystä se on kieletty.
Gorbag kirjoitti:saako muka high elffit kaksi maagista panssaria per hero?
Enchanted Shieldin kuvauksessa lukee, että tämän saa pistää muidenkin maagisten panssareiden kanssa yhteen (toisin kuin normaalisti, esim. Dragon Shieldin tai mikä lie kanssa).
EDIT: Hitsi... liian myöhään
Viimeksi muokannut Humie, Ti 23.03.2004 16:36. Yhteensä muokattu 1 kertaa.
entäs tämä yhdistelmä?
Radiand gem of hoeth, pure of heart, enchanted shield,armour of protection ja barded steed-->lvl 1 mage/prince hepalla, 2+ armour save ja 4+ wardi, immuniteetti paniikille? laillinen? ideana tuossa olisi taikoa walk between worldsia ja taistella sitten ethereal creaturena...