"Epäkelpo lomake" tyyliset virheet kirjautumisessa pitäisi olla nyt historiaa. T. ylläpito

Miten usein pelaat?

Keskustelut, jotka liittyvät miniatyyripeleihin mutta jotka eivät sovi muihin keskustelun alueisiin.
elector
Viesti:

Miten usein pelaat?

Viesti Kirjoittaja elector »

Joo, eli miten usein pelaatte? Olisi nimittäin kiva nähdä miten paljon pelaatte. Itse pelaan noin kerran kolmessa viikossa.
Headquarters -turnauksia jo vuodesta 2005.
8 järjestetyn turnauksen kokemuksella.
HQ - Laatupelit Avoin Yhtiö
http://www.headquarters.fi uudistunut sivusto!
EI POSTIKULUJA! KAIKKI MINIATYYRIT -20%!!
Jesh

Viesti Kirjoittaja Jesh »

Minä en nyt ole noin kahteen viikkoon pelannut, mutta usein sitä pelataan viikon välein. Joskus pelaan enemmän, joskus vähemmän. Riippuu paljolti pelikavereiden menoista ja halukkuudesta pelata.
Pikku

Viesti Kirjoittaja Pikku »

On tässä viimeisen puolentoistavuoden aikana tullut pelattua noin 200 peliä

eli käytännössä joka kolmas päivä... mutta kuitenkin peleistä 95% on pelattu turnauksissa... Eli varmaankin voisi sanoa, että joka toinen viikonloppu on tullu pelattua...
Joensuun Pöytäpeliyhdistys
SugarDaddy

Viesti Kirjoittaja SugarDaddy »

7v pelannu enemmä ja vähemmä aktiivisesti. Täl hetkel varmaa yks "koko illan" tai max kaks pientä peliä viikossa. (40k&fb)

Tietysti riippuu iha pelistä, sillo ku mordheimia pelaa nii joku 15 scenariota vkolopussa vois olla keskimääränen. Jos ei muuta tekemistä satu keksimään... :)
Nasse R
Viesti:

Viesti Kirjoittaja Nasse R »

Mä pyrin pelaamaan joka maanantai, mutta se jää joskus maalauksen vuoksi pois, eli noin joka viikko tai ehkä 2:si 3:sta viikosta pelaan tai jotain sinne päin. :)
Lyhyesti ja ytimekkäästi: WAAAGH!
D3nniz

Viesti Kirjoittaja D3nniz »

Minä ainakin pelaan sen mukaan mitä nyt näen pelikavereita kun ne sattuu asumaan vähän pitemmällä, vaikka on mulla täälläkin kavereita mutta ne ei osaa sääntöjä.(aktiivisessa opetuksessa kyllä)

Eli pelaan noin 4 kertaa kuukaudessa.
"There is no time for peace or nothing else. There is only time for WAR!"
The Scientist

Viesti Kirjoittaja The Scientist »

Suunnilleen kerran kaksi kuukaudessa. Vähän ehkä väljää, paria matsia enemmän ehtisi varmaan pelata.
"I don't know what I want, but I know how to get it."
tneva82

Viesti Kirjoittaja tneva82 »

No 2-3 kertaa viikossa noin arviolta, plus turnaukset johon menen.
https://middleagedstrategybattlegamers.home.blog/ <- Turun suunnan LOTR pelaajien blogi
Ropetus
Valvoja

Viesti Kirjoittaja Ropetus »

Kyllähän sitä tulee pelattua yksi tai kaksi peliä viikossa, riippuen siitä, kuinka innokkaita kaverit ovat.
Viimeksi muokannut Ropetus, Ma 22.03.2004 15:08. Yhteensä muokattu 1 kertaa.
Deetwo

Viesti Kirjoittaja Deetwo »

Tarkoitus olisi pelata mahdollisimma paljon, nyt about kymmenkunta peliä kuukaudessa.. Eli joka kolmas päivä, tms. Näistä reilu neljäsosa turnauksissa.. Tätä lajia kaikkein mieluiten harrastaisi, mutta valitettavasti turnauksia ei ole erityisen paljoa tarjolla. :(
"Minun hautaani vartioi tuulenhenkäys kevyt
minun hautaani vartioi pisara aamukastetta.
Minun hautaani vartioi satatuhatta tappajasatelliittia,
minun hautaani vartioi teratonni antimateriaa"
Teräratas
Valvoja

Viesti Kirjoittaja Teräratas »

1-2 päivänä viikossa tulee yleensä pelattua, monesti sitten pari peliä putkeen. Toki välillä vähän vähemmän.

Ehkä siinä 1.5 - 2 peliä viikkoon keskimäärin. Jos nyt ei jokaista puolen tunnin mordheim yms. peliä sitten lähde erikseen laskemaan. (Noita kun voi hyvin pelata sen puolenkymmentä muutamassa tunnissa.)
NetDiver

Viesti Kirjoittaja NetDiver »

Pyrkimys olisi pelata mahdollisimman paljon, mutta työharjoittelun takia homma on jäänyt yhteen pelisessioon viikossa (yleensä sunnuntai). Sessiossa pelataan yleensä pari isompaa peliä tai useampia pienempiä, kuten Teräratas jo mainitsi.
Comebackia pelaamisen eturintamaan...
chrome

Viesti Kirjoittaja chrome »

Aivan liian harvoin, johtuen armeijan keskeneräisyydestä (käsiäirti ukoista ja ukkoja irti baseista, sekä huippuna maalia irti kaikesta ja purnukkakin on vielä kaupassa) duunien ja muiden harrastusten painaessa päälle on tämä jäänyt näpräykseksi mutta kiinnostusta ylläpidetään.

Tällähetkellä ainoapeli missä on täysin maalattu pelikelpoinen sakki on BB ja warzone. ja jälkimmäisessäkin saattaa muisti hieman pettää.

Vain kun saisi käynnistettyä tuon 40k armyni kunnolla
Akatchi

Viesti Kirjoittaja Akatchi »

yleensä 3-4 kertaa viikossa.
Mork

Viesti Kirjoittaja Mork »

Yleensä kerran viikossa, mutta nyt on ollut monta viikkoa taukoa kun kaveria ei oo huvittanut pelata.
Aasimar

Viesti Kirjoittaja Aasimar »

kerran kuukaudessa olen pyrkinyt pyhittämään peli viikonlopun (vähintään). Silloin yleensä tuleekin pelattua enemmän kuin se yksi tai kaksi peliä.
Siinä vaiheessa kun the Captain lopettaa asian puhumisen, tiedän lähteväni varhaiseläkkeelle.
naulapaa

Viesti Kirjoittaja naulapaa »

Huh..Olisi mahtavaa jos saisi pelata edes kerran viikossa..Nykyään pelit menee kerran 1-2 kuukaudessa
Jyväskylän cityliberation turnauksien epävirallinen maskotti
Roksteri

Viesti Kirjoittaja Roksteri »

Pelaan ehkä noin 3-5 peliä viikossa, oon just alotellu ja opitaan joka pelissä uusia sääntöjä. Erittäin huaskaa pelata ku alkaa tuntumaan että jo menis edes suurimmakseen osaksi kohalleen.
sampakoski

Viesti Kirjoittaja sampakoski »

1-2 kertaa viikos perjantain-sunnuntain...
O Elbereth! Githoniel!
We still remember, we who dwell
In this far land beneath the trees,
Thy starlight on the Western Seas.
Rakath
Maalajakisälli 2007

Viesti Kirjoittaja Rakath »

Valitettavan harvoin, peliporukan puutteen vuoksi ehkä kerran kahdessa kuukaudessa. Harrastus onkin 95% figujen maalaamista.
Figujen poistomyynti! Paljon wanhaa tavaraa & harvinaisia klassikoita:
https://www.huuto.net/haku/sellernro/27655
Vastaa Viestiin

Palaa sivulle “Yleiset miniatyyrikeskustelut”