Ne ovat kuitenkin uusimpia wood elf -figuja mitä löytyy. Veikkaisin että lähes poikkeuksetta kaikki menevät kuitenkin uusiksi 2005 kesällä, kun Wood Elf armybookin ja uusien figujen pitäisi vihdoinkin ilmestyä.Kuolo kirjoitti::o Jumpe... luulin kuukausien ajan, että sillä pyhällä sivustolla on kaikki uusinta uutta. Voi minua, naiivia höynää...
welffit
"It's a great excuse to start collecting ANOTHER army. One can never have enough armies and starting a new one is always exciting."
Mutta sitten niillä GW:n tyypeillä täytyy olla jotakin vikaa siellä sivulla... joidenkin mallien kohdalla sanotaan vain, että "No image is available yet."
Luulin aina, että figut on niin uusia, ettei kuvaa ole vielä... mutta ei sitten. Täällä foorumilla hengaaminenhan on opettavaista. ;P
Luulin aina, että figut on niin uusia, ettei kuvaa ole vielä... mutta ei sitten. Täällä foorumilla hengaaminenhan on opettavaista. ;P
Gere curam mei finis.
ääh, eihän sitä päivitetä kovinkaan useinKuolo kirjoitti::o Jumpe... luulin kuukausien ajan, että sillä pyhällä sivustolla on kaikki uusinta uutta. Voi minua, naiivia höynää...-DeF- kirjoitti:Ne ovat 5.edition figuja ja nythän on meneillään 6.editio. Gw:n sivuilla ne ovat 5.edition figuja, ehkä vanhempiakin.
Lyhyestä virsi kaunis
-
ComboBreaker
-
The Scientist
- TietoPredator
Vanhoja Scarlocejahan nuo. Tässä samat maalattuina:morhgoz kirjoitti:Tuossa teille hienoja archereita...
Wood Elf Archers
http://www.solegends.com/citrr/rrd04skarlocs.htm
"Katsoimme, ettei Pori enää ole pelastettavissa, joten Exterminatus jäi ainoaksi vaihtoehdoksi." - Teräratas
-
The Scientist
Olenko se vain minä vai ovatko ne kirkkaasti maalattuja?TietoPredator kirjoitti:morhgoz kirjoitti: Vanhoja Scarlocejahan nuo. Tässä samat maalattuina:
http://www.solegends.com/citrr/rrd04skarlocs.htm
Viimeksi muokannut The Scientist, Ma 05.04.2004 11:33. Yhteensä muokattu 1 kertaa.
"I don't know what I want, but I know how to get it."