"Epäkelpo lomake" tyyliset virheet kirjautumisessa pitäisi olla nyt historiaa. T. ylläpito

Fb: Sääntökirja

Warhammer Fantasy Battles -pelin palsta, jossa on tarkoitus keskustella kaikista niistä aiheista, jotka eivät sovellu muihin otsikoihin. Kysymyksiinkin vastataan, mutta käytä kuitenkin ensin hakua.
Elf & Goblin

Fb: Sääntökirja

Viesti Kirjoittaja Elf & Goblin »

Moi. Olen lukenut, että kaikki Fb:n sääntökirjat ovat englanniksi tai josksikin muuksi kieleksi.
Mutta minulta löytyy sääntökirja ihan suomenkielisenä. Mutta se ei oo se 288 s. Vaan siinä on Perus säännöt ja vähän muuta. ( Maalausta .... )
Mutta miks kaikki sanoo, että sellasta kirjaa ei ole OLEMASSA.
Se on kyllä aika vanha... Oho! Tehty 98... Varmaan vähän väärii sääntöi.
Jos tiedätte asiasta jotain niin voitteko pistää juttuu?

[ Moderaattorit jos tää viesti ei kuulu tänne voitko siirtää sen sit oikeeseen paikkaan , Ku musta se kuuluis tänne.]
Hamara

Viesti Kirjoittaja Hamara »

Voisit selventää kertomalla että mistä tuon olet hankkinut.

P.S. Itse olisin laittanut tämän fb:n säännöt -osioon.
Elgar

Viesti Kirjoittaja Elgar »

joo..jos se on joku "johdatus stradegiapeleihin" niin olen itsekkin sitä lukenut.
"I hide the scars from my past
Yet the sense my (mute) dirge
This is when it all falls apart
White hands grasping for straws"

-Godhead's Lament
Elf & Goblin

Se on se JOhdatus strategia peleihin. No siittä on aikaa ja en ostanu sitä fantsulta se oli niinkun joku harraste tai jokin
xxxxxxx

Viesti Kirjoittaja xxxxxxx »

Johdatus strategiapeleihin sisältää käsittääkseni 5. laitoksen säännöt tiivistettynä (erittäin tiiviisti vieläpä) suomeksi. Sillä ei siis tee tasan yhtään mitään jos aikoo FB:tä alkaa toden teolla pelaamaan. Siinä oli muistaakseni örkille laitettu elffin statit jne.
Half-breed kirjoitti:Is answer question?
Elf & Goblin

No sitä mä arvelinkin. Ajattelin muutenkin sen alotuspaketin ostaan. Mutta on tosta silleen hyötyä, että osaa jotenkuten Ku toi englanti no mulla on se 9 ( koulus siis )muttä tekstin saa lukee aina pariin kolmeen kertaan että ymmärtää jotenkin. Siittä kunnon sääntökirjasta
Mork

Viesti Kirjoittaja Mork »

Itse omistan tuon kyseisen kirjan. Sopii alottelijoille erinomaisesti. joo kannattaa antaa jonkun kokeneen pelaajan joka osaa kutos edikan säännöt korjata siihen ne oikeet säännöt. sillee mä tein.
Elf & Goblin

ajattelin tehä niin, että pelata noilla säännöillä ja sit niinku siinä pelisse se joku ''kokeneempi'' opettais mua... Aika rankkaa lukee 288 s englantia vaan!
Kauppias

Viesti Kirjoittaja Kauppias »

Ota huomioon että puolet noista 288 sivusta on fluffi, maalausta tai jotain siege sääntöjä mitä ei nii paljoa tarvitse.
Hedelmälepakoiden pitäisi kuolla sukupuuttoon...
Zherec

Viesti Kirjoittaja Zherec »

Empätiedä onko tuo nyt kovin viisasta. Siinä vain opettelisit turhaan 5 edikan sääntöjä, jotka kuitenkin korvaisit pelin aikana 6 edikan säännöstöllä koska pelikumppanisi käyttäisi tuota säännöstöä. Kyllä se sääntökirjan opettelu edes kohtalaisesti on sen kaiken "tuskan" väärti.
Grond

Viesti Kirjoittaja Grond »

Zherec kirjoitti:Empätiedä onko tuo nyt kovin viisasta. Siinä vain opettelisit turhaan 5 edikan sääntöjä, jotka kuitenkin korvaisit pelin aikana 6 edikan säännöstöllä koska pelikumppanisi käyttäisi tuota säännöstöä. Kyllä se sääntökirjan opettelu edes kohtalaisesti on sen kaiken "tuskan" väärti.
No, tuskin tuo aivan turhaa olisi. Perus-pelimekaniikaltaan FB ei ole juuri muuttunut 80-luvun jälkeen. Eli kun tuon tärkeimmän rungon (liikkuminen, ammunnan BS+modifikaatiot, taistelun WS vs. WS, Woundaus, savet, Ld- ja breikkitestit jne.) on sisäistänyt, siirtyminen editionista toiseen ei ole hirveä harppaus. Kuitenkin juuri (perus-)liikkuminen, -ampuminen ja -lähitaistelu muodostavat pelistä suurimman osan, eikä näissä ole hirveitä muutoksia. Eli jos nämä asiat saa helpommin sisäistettyä tuosta suomenkieltä muistuttavasta läpyskästä, niin siitä ne silloin kannattaa opetella, kunhan varautuu vain siihen, että jotkin asiat (esimerkiksi lentäminen) ovat muuttuneet radikaalista. (Oliko tuossa läpyskässä edes lentosääntöjä?)
Elf & Goblin

Siittä ei löydy lentosääntöjä. Mutta esim tuon seikan takia ostan sen sääntökirjan. Ja eihän ne hirveesti muutu paitsi jotkut tietyt. No olen kyllä kuullu , ettei siinä sääntökirjassa olis ku joku 200 s sääntöi ( Laajasti käsiteltynä )
ja osaan jo Ne säännöt mikkä löytyy siittä kirjasta. [ ei hirvee vaiva lukasta n. 80 s ]
Että kiitos niillä jotka tänne viestii lähetti.
( Voitte tietenkin vieläkin lähettäää...... )
Melee1

Viesti Kirjoittaja Melee1 »

Se on kai johdatus strategia peleihin
Magga cammara.
Tohtori-SyFilis
Viesti:

Viesti Kirjoittaja Tohtori-SyFilis »

Melee1 kirjoitti:Se on kai johdatus strategia peleihin
Niinhän täällä on todettu jo.
The small boys have come to see me hang
Ropetus
Valvoja

Viesti Kirjoittaja Ropetus »

Tohtori-SyFilis kirjoitti:
Melee1 kirjoitti:Se on kai johdatus strategia peleihin
Niinhän täällä on todettu jo.
Ninpä. Ja vielä yli kuukausi sitten.
The Captain
Valvoja

Viesti Kirjoittaja The Captain »

Melee1 voi alkaa rajoittaa noiden turhien viestien lähettämistä ja kuolleiden topikkien herättämistä, tai ura Sotavasarassa voi jäädä lyhyeksi.
-Miksi Jeesuksen ja Marian päät loistavat valoa?
-Niillä on suvussa halogeenejä.
Lukittu

Palaa sivulle “FB: Yleiset keskustelut”