"Epäkelpo lomake" tyyliset virheet kirjautumisessa pitäisi olla nyt historiaa. T. ylläpito

Turnaus listat

Mikäli haluat palautetta ja kehitysideoita suunnitteilla olevaan armeijaasi, kirjoita listasi tänne. Voit myös antaa palautetta omista kokemuksistasi muille.
Badruk ´eadsplitta

Turnaus listat

Viesti Kirjoittaja Badruk ´eadsplitta »

Hyvät 510p

10 * RoR (kaikki) 140p

Aragorn (h.armour,horse,Anduril) 280p

Eomer (shield,horse) 90p

models 12

Pahat 490p

Lurtz 60p

Grichnakh (shield) 50p

10 * Uruk-hai (pike) 110p

6 * Uruk-hai (shield) 66p

8 * Orc (shield) 48p

6 * Orc (spear) 36p

Mordor troll 90p

Kommenttia voi antaa mutta näin tällä kertaa omilla ukoilla ei juuri parempaakaan saanut mutta voi antaa parannus ehdotuksia?

models 35
Meitä on moneen junaan ja osa jää vielä asemallekin.
Oberon

Viesti Kirjoittaja Oberon »

Ihan vakavissasi olet suunnittelemassa 12 ukon armeijaa? Hyvä hyvä! noilla joukoilla se voi jopa onnistua, ja teemakin tuossa on(kai). Aragorn+Eomer kun molemmat ovat kuninkaita 4:llä ajalla? pahisporukan teema on vaikeampi keksiä mutta listana hyvä.
Badruk ´eadsplitta

Pahiksissa ei ihan selkeää teemaa ole mutta ajattelin semmosta joukkoa joka haki hobitti ja kuskas niitä Sarumanille. Hyvisten armeija vaikutta aika hyvältä ainakin Aragornin luulis saavan jotakin aikaseksi ja Eomer on osoittautunut todella hyödylliseksi omissa peleissä. Tai sitten pahis armeija vois olla sieltä Pellenorin kentiltä (muista sitten oliks siellä urukkeja, mutta kumminkin).
Maedhros

Re: Turnaus listat

Viesti Kirjoittaja Maedhros »

LegoIas kirjoitti:Hyvät 510p

10 * RoR (kaikki) 140p

Aragorn (h.armour,horse,Anduril) 280p

Eomer (shield,horse) 90p

models 12
Liian pieni joukko. Tuo ei pärjää, etenkään skenaarioissa. Aragorn on liian kallis. Glorfindel/uusi Boromir ilman lippua olisi parempi valinta. Kaupan päälle saisi vielä muutaman RoRin.
Badruk ´eadsplitta

Ei ole enempää tossa on niin kuin kaikii ratsastavat paitsi Theodenin jätin pois että sain pahoille massaa enempi, mutta jos ostan lisää niin voisin vaihtaa jotain pois ja lisää RoReja tilalle, mutta artsu on tollasena aika houkuttelevan kuulonen parhaimmillaan 8 atakkia wuundaa 4+ mieti
Oberon

mutta woundaa vain 4:ää tyyppiä ju nou? mutta silti on se kova.
Amroth Elensar

Viesti Kirjoittaja Amroth Elensar »

hetkinen. mä mietin mä mietin..... AAAAAARGH!! Onpas tullut pelattua väärillä säännöillä!! Oi voi, sääliks käy pelikavereita.. Ainaski mä oletan pelanneeni väärillä säännöillä.. Eli jos Gloro hepalla on chargannu ja voittanu taistelun, eiks se voikkaan tappaa 8:aa goppoa vuorossa? :'(

Tai siis ku vihut kaatuu tässä tilanteessa maahan, niin eikö voi antaa niille iskuja parittomina lukuina, esim. 1 gopolle kilvellä, 6 goppokapulle, 1 gopolle jousella?
Badruk ´eadsplitta

Jos kaikki on base2base kontaktissan , mutta ei taia mahtua noin moni kontaktiin
Amroth Elensar

Viesti Kirjoittaja Amroth Elensar »

Molemmista listoista löytyy tehoa varmasti, mutta tosiaan, toi hyvislista arveluttaa vähän skenujen kannalta...
Oberon

Amroth Elensar kirjoitti:hetkinen. mä mietin mä mietin..... AAAAAARGH!! Onpas tullut pelattua väärillä säännöillä!! Oi voi, sääliks käy pelikavereita.. Ainaski mä oletan pelanneeni väärillä säännöillä.. Eli jos Gloro hepalla on chargannu ja voittanu taistelun, eiks se voikkaan tappaa 8:aa goppoa vuorossa? :'(

Tai siis ku vihut kaatuu tässä tilanteessa maahan, niin eikö voi antaa niille iskuja parittomina lukuina, esim. 1 gopolle kilvellä, 6 goppokapulle, 1 gopolle jousella?
olet siis pelannut samoin kuin minä, otan osaa. oli aika hirveetä kertoo siitä vastustajalle. olin vyöryttänyt proxy aralla sen gobboja miten päin vaan(tolla 8 gobboa vuorossa jutulla) ja sitten kun kavceri ottaa aran, mie kerronkin että mie oon huijannu ja ara voikin tappaa vain 4 vuorossa, heti kalpeni :) ei voi antaa parittomia iskumääriä :(
Oberon

IGCaptainLegolas kirjoitti:Jos kaikki on base2base kontaktissan , mutta ei taia mahtua noin moni kontaktiin
ei toimi. kaikkijotka on b2b kaatuvat ja ottavat tuplana joka hitin jonka niihin kohdistat, mutta ei sulla ole 8:aa hyökkäystä jaettavana, lyötävänä vain. :stä annetaan 2/nenukka-->yht 8 iskua mutta maks 4 kuollutta.
Badruk ´eadsplitta

Ai, missäs tommonen maininta on ? Kiinnostaa ettei pelata kaverin kanssa väärin?
Oberon

kurkkaa ensin sitä sääntökirjan cavalry-kohtaa, ja sitten sitä kohtaa tarpped fighters. ei siellä sanota että sun atackit tuplattaisiin kahesti.
Badruk ´eadsplitta

juu kitos
Vastaa Viestiin

Palaa sivulle “LOTR: Armeijalistat”