Turnajaiset!
Turnajaiset!
On aika tullut voimakkaimpien komentajien, rohkeimpien sankarien ja ilkeimpien paholaisten mitellä voimiaan kaksintaistelussa.
Tarkennus: turnajaiset ovat hahmo vastaan hahmo -periaatteella.
------
Sallitut armeijat:
-Kaikki 6th edition armybookit. Niille armeijoille, mille uutta armeijakirjaa ei ole vielä julkaistu, sovelletaan uusinta GW:n julkaisemaa listaa (Ravening Hordes, jne)
-Chaos Mutations
-Far North
-SoC-listoja en ole vielä katsonut tarkasti (kai ne ovat virallisia?). Jos halukkuutta niiden käyttämisene löytyy, niin pistäkää viestiä tähän, hyväksyn ne yksitellen.
Pisteraja on 250.
Hahmon viemillä sloteilla ei ole merkitystä.
Spessuja ei sallita.
Lordit saavat max. 100 pistettä esineitä ja kykyjä
Herot max. 75 pistettä.
Poikkeuksena kääpiölordit, jotka saavat 125 pistettä.
Mountit, joihin ei erikseen voi kohdistaa hyökkäyksiä (ts. ei-monstrous mountit) sallitaan.
Taikoja ei voi käyttää. Wizardit saavat korvausta leveleistään 35 pts/level.
Kumpikin hahmo lasketaan chargeavaksi ensimmäisellä vuorolla (eli esimerkiksi lancesta saa S-bonuksen ensimmäiselle vuorolle), mutta toisesta vuorosta eteenpäin taistelu käydään I-järjestyksessä normaalisti.
Hahmojen oletetaan olevan challengessa.
Taistelut tapahtuvat puhtaasti laskemalla, eli dice godeille ei tarvitse uhrata ennen taistelua.
Käyttämättömistä pisteistä saa hyvitystä:
+1A maksaa ensimmäisen kerran 50 pts, toisen kerran 75 pts ja kolmannen kerran 100pts, eli +3A maksaa 225.
+1W maksaa ensimmäisen kerran 75 pts ja toisen kerran 100 pts
Ilmottautuminen tapahtuu mieluiten sähköpostiini ([email protected]), mutta myös YV:llä täällä tapahtuneet ilmottautumiset hyväksytään. Vain 1 hahmo/osallistuja
Muista sisällyttää
-Sotu-nickisi
-Hahmosi nimi, taso ja armeija (esimerkiksi Lord Gilles Breton of Bretonnia)
-Hahmosi varusteet, mundaanit ja maagiset, lisähärpäkkeet (virtuet, honourit, jne), mahdolliset stattien ostot (ylempänä) ja lopullinen pistehinta
Stattien ja ominaisuuksen kirjoittaminen valmiiksi ei tietenkään ole välttämätöntä, mutta se nopeuttaa asioita täällä päässä.
Ilmottautuminen alkaa välittömästi ja päättyy 23.4. kello 23:59.
Taistelukaaviona käytetään tällaista.
Vastaan kyselyihin mielelläni.
Tarkennus: turnajaiset ovat hahmo vastaan hahmo -periaatteella.
------
Sallitut armeijat:
-Kaikki 6th edition armybookit. Niille armeijoille, mille uutta armeijakirjaa ei ole vielä julkaistu, sovelletaan uusinta GW:n julkaisemaa listaa (Ravening Hordes, jne)
-Chaos Mutations
-Far North
-SoC-listoja en ole vielä katsonut tarkasti (kai ne ovat virallisia?). Jos halukkuutta niiden käyttämisene löytyy, niin pistäkää viestiä tähän, hyväksyn ne yksitellen.
Pisteraja on 250.
Hahmon viemillä sloteilla ei ole merkitystä.
Spessuja ei sallita.
Lordit saavat max. 100 pistettä esineitä ja kykyjä
Herot max. 75 pistettä.
Poikkeuksena kääpiölordit, jotka saavat 125 pistettä.
Mountit, joihin ei erikseen voi kohdistaa hyökkäyksiä (ts. ei-monstrous mountit) sallitaan.
Taikoja ei voi käyttää. Wizardit saavat korvausta leveleistään 35 pts/level.
Kumpikin hahmo lasketaan chargeavaksi ensimmäisellä vuorolla (eli esimerkiksi lancesta saa S-bonuksen ensimmäiselle vuorolle), mutta toisesta vuorosta eteenpäin taistelu käydään I-järjestyksessä normaalisti.
Hahmojen oletetaan olevan challengessa.
Taistelut tapahtuvat puhtaasti laskemalla, eli dice godeille ei tarvitse uhrata ennen taistelua.
Käyttämättömistä pisteistä saa hyvitystä:
+1A maksaa ensimmäisen kerran 50 pts, toisen kerran 75 pts ja kolmannen kerran 100pts, eli +3A maksaa 225.
+1W maksaa ensimmäisen kerran 75 pts ja toisen kerran 100 pts
Ilmottautuminen tapahtuu mieluiten sähköpostiini ([email protected]), mutta myös YV:llä täällä tapahtuneet ilmottautumiset hyväksytään. Vain 1 hahmo/osallistuja
Muista sisällyttää
-Sotu-nickisi
-Hahmosi nimi, taso ja armeija (esimerkiksi Lord Gilles Breton of Bretonnia)
-Hahmosi varusteet, mundaanit ja maagiset, lisähärpäkkeet (virtuet, honourit, jne), mahdolliset stattien ostot (ylempänä) ja lopullinen pistehinta
Stattien ja ominaisuuksen kirjoittaminen valmiiksi ei tietenkään ole välttämätöntä, mutta se nopeuttaa asioita täällä päässä.
Ilmottautuminen alkaa välittömästi ja päättyy 23.4. kello 23:59.
Taistelukaaviona käytetään tällaista.
Vastaan kyselyihin mielelläni.
Viimeksi muokannut AnlaShok, To 08.04.2004 19:45. Yhteensä muokattu 2 kertaa.
Lisätään vielä sellainen juttu, että taikaesine nimeltään Van Horstmann's Speculum on kiellettyjen listalla.
//Edit
Taisteluiden simuloinnissa käytetään laskuria, joka löytyy osoitteesta http://www.tuitui.org/muut/calc/calc.php. Jos hahmollasi on ominaisuus, jota laskuri ei pysty simuloimaan, ole hyvä ja ilmoita minulle asiasta ennakkoon, jotta voin yrittää lisätä tarvittavan kohdan.
//Edit
Taisteluiden simuloinnissa käytetään laskuria, joka löytyy osoitteesta http://www.tuitui.org/muut/calc/calc.php. Jos hahmollasi on ominaisuus, jota laskuri ei pysty simuloimaan, ole hyvä ja ilmoita minulle asiasta ennakkoon, jotta voin yrittää lisätä tarvittavan kohdan.
Käsittääkseni se seivaa 16.6666...% haavasta? -kö?rampale kirjoitti:Koska kaikki tapahtuu puhtaasti matemaattisesti, niin miten esim. 6+ ward toimii? Senhän pitäisi seivat joka kuudes haava. Seivaako se sitten aina sen kuudennen vasta?
Tutustu ihmeessä kalkulaattoriin osoitteessa... Noh, en nyt löydä sitä tähän hätään kun ei ole aloitusviestissäkään. Noh, eiköhän AnlaShok siihen vastaa.
-A
Viimeksi muokannut Abu, Ti 13.04.2004 17:51. Yhteensä muokattu 1 kertaa.
"Eikö ole aika hyvä muodostaa mielipiteensä sillä tavalla, että katsoo mitä mieltä joku urpo on, ja on itse eri mieltä."
Aluksi ajattelin, että tuo voisi olla ihan jees, niin Empireheroillakin pärjäisi, mutta tein vähän testejä ja paljastui, että tuo on ihan ylivoimainen. Siis sekin on bännissä.Runefang kirjoitti:Varmaankin myös esine nimeltä Sword of Fate on bannissa? Vai onko?
Kuten Runefang sanoikin, täällä sotussa. Tehkää ero turnajaisten ja turnauksen välille.slayer kirjoitti:Missäs tällänen turnaus pidetään?
Kuten Abu sanoi, se seivaa 1/6 haavoista, eli käytännössä siis joka kuudes vuoro tulee täysi seivattu woundi täyteen. Laskuriin (löytyy 2. viestistä btw.) kannattaa tutustua, kuin myös 40k:n vastaavaan, joka on siis jo ohi. Toiseksi viimeiseltä sivulta löytyy pari kuvausta taisteluista.rampale kirjoitti:Koska kaikki tapahtuu puhtaasti matemaattisesti, niin miten esim. 6+ ward toimii? Senhän pitäisi seivat joka kuudes haava. Seivaako se sitten aina sen kuudennen vasta?
-
The Scientist
Toivottavasti tämä FB versio ei mene ihan niin yksipuoliseksi kuin 40k, jossa hivetyrantit oli aivan täysin ylivoimaisia...
Pitääpä tuossa jokupäivä säätää joku murhaaja charru osallistumaan...
Pitääpä tuossa jokupäivä säätää joku murhaaja charru osallistumaan...
"Minun hautaani vartioi tuulenhenkäys kevyt
minun hautaani vartioi pisara aamukastetta.
Minun hautaani vartioi satatuhatta tappajasatelliittia,
minun hautaani vartioi teratonni antimateriaa"
-
The Emperor
Paperi ja kynä käy. AB on myös kiva jos omistaa sellaisen niin voi testailla kaikenlaisia comboja.The Emperor kirjoitti:Mäkin osallistun.Missäs teen charrun?
"Minun hautaani vartioi tuulenhenkäys kevyt