örkkien batu ja snottikärry (WHFB)
örkkien batu ja snottikärry (WHFB)
elikkäs...
voiko battlestandardinkantaja kannella kilpeä ja käsiasetta standardin lisäks? Aattelin vaan ku konvasin sen mun örkki standardinkantajan sillä tavalla, että se standardi on sen selässä kiinni eikä käessä...
Sitten vielä oisin onnellinen jos antaisitte vähän neuvoja snotling pumpwagonin konvaamiseen (meinasin tehä sen ihan kokonaan ite) ja sitten jos kerrotte vielä sen kärryn basen koon....
... no huhhuh tulipa juttua...
voiko battlestandardinkantaja kannella kilpeä ja käsiasetta standardin lisäks? Aattelin vaan ku konvasin sen mun örkki standardinkantajan sillä tavalla, että se standardi on sen selässä kiinni eikä käessä...
Sitten vielä oisin onnellinen jos antaisitte vähän neuvoja snotling pumpwagonin konvaamiseen (meinasin tehä sen ihan kokonaan ite) ja sitten jos kerrotte vielä sen kärryn basen koon....
... no huhhuh tulipa juttua...
The day Microsoft makes something that doesn't suck is probably the day they start making vacuum cleaners ;D
Pumppuvankkurihan on 50mm*50mm basella.
Kuinka konvata? Helppoa. Tässä miten minä toteuttaisin homman:
1) Osta blisteri Snotlingeja. Tee yksi base ja säästä loput.
2) Hanki jostain muutama pyörä, tai tee itse. Pyöriä olisi hyvä olla kolme tai enemmän.
3) Hanki balsapuuta, Green Stuffia sekä kenties hieman pahvia. Iso bitsilaatikkokin on plussaa
4) Tämä tuleekin englanniksi: "Sit on the table, and go nuts".
Pumppuvaunu voi olla ihan minkä näköinen vain. Siinä ei tarvitse olla minkäänlaista näkyvää koneistoa jolla se liikkuu, itseasiassa se voi vain olla kokoelma bitsejä ja balsapuuta johon on liimattu pyörät alle. Joka se itseasiassa muutenkin on.
Suosittelen rajun näköistä jyrää vaunun eteen, sellainen oli alkuperäisessäkin vaunussa. (Aaaaivan alkuperäinen pumppuvaunu oli muuten kääpiön tekemä! Snotlingit vain varastivat sen ja kopioivat sitä.)
Kuinka konvata? Helppoa. Tässä miten minä toteuttaisin homman:
1) Osta blisteri Snotlingeja. Tee yksi base ja säästä loput.
2) Hanki jostain muutama pyörä, tai tee itse. Pyöriä olisi hyvä olla kolme tai enemmän.
3) Hanki balsapuuta, Green Stuffia sekä kenties hieman pahvia. Iso bitsilaatikkokin on plussaa
4) Tämä tuleekin englanniksi: "Sit on the table, and go nuts".
Pumppuvaunu voi olla ihan minkä näköinen vain. Siinä ei tarvitse olla minkäänlaista näkyvää koneistoa jolla se liikkuu, itseasiassa se voi vain olla kokoelma bitsejä ja balsapuuta johon on liimattu pyörät alle. Joka se itseasiassa muutenkin on.
Re: örkkien batu ja snottikärry (WHFB)
Battle standard bearer EIvoi käyttää kilpeä (selviää mm. örkkien armybookista!).funkybusta kirjoitti:elikkäs...
Snotling pump wagon... kannattaa kokeilla, jos googlella löytyisi kuva viime laitoksen pump wagonista, se on mielestäni aivan pätevä malli. Snotling pump wagon tulisi olla 50x50mm basella.
Oman snotling höyrytankkini rakensin taannoin balsasta ja empiren mortarista
funkybusta kirjoitti:... no huhhuh tulipa juttua...
Viimeksi muokannut jullevi, La 10.04.2004 15:04. Yhteensä muokattu 1 kertaa.
"It's a great excuse to start collecting ANOTHER army. One can never have enough armies and starting a new one is always exciting."
Thäh? Kattelin itse juuri 4 armybookkia läpi ja jokaisessa kilpi kiellettiin battlestandard beareriilta, tosin yksikään näistä ei ollut örkkien kirja. Eli onko ötöt ainoa rotu joka saa käyttää kilpeä bsb:llä?Jullevi kirjoitti:Battle standard bearer voi käyttää kilpeä (selviää mm. örkkien armybookista!).
Kun mä kuolen kaikki baneni sä saat
attor kirjoitti:Thäh? Kattelin itse juuri 4 armybookkia läpi ja jokaisessa kilpi kiellettiin battlestandard beareriilta, tosin yksikään näistä ei ollut örkkien kirja. Eli onko ötöt ainoa rotu joka saa käyttää kilpeä bsb:llä?Jullevi kirjoitti:Battle standard bearer voi käyttää kilpeä (selviää mm. örkkien armybookista!).
Ooops...oleellinen pikkusana jäi välistä. Battle standard EI voi käyttää kilpeä.
"It's a great excuse to start collecting ANOTHER army. One can never have enough armies and starting a new one is always exciting."