"Epäkelpo lomake" tyyliset virheet kirjautumisessa pitäisi olla nyt historiaa. T. ylläpito

Adversaries

Warhammer 40.000 -pelin palsta, jossa on tarkoitus keskustella kaikista niistä aiheista, jotka eivät sovellu muihin otsikoihin. Kysymyksiinkin vastataan, mutta käytä kuitenkin ensin hakua.
Markkola

Adversaries

Viesti Kirjoittaja Markkola »

En ole lukenut uutta Wh codxia muuten kuin selaillen mutta mieleeni pälkähti hullu idea. Daemon huntterit ja Witch huntterit taistelisivat siten, että kumpikin käyttäisi toisen puolen adversaries sääntöjä. Tästä seuraisi esimerkiksi posessattu canonnes ja rogue psyker Grandmaster.

Hullua? Kyllä!
Fluffin vastaista? Ilman muuta!
Sääntöjen mukaista? Ei hajuakaan!

Mutta varmasti hauskaa!
USA upotti Estonian, aiheutti Kekkosen kaljun, järjesti jäävuoren Titanicin eteen, tappoi dinosaurukset ja aiheutti myös alkuräjähdyksen.
Deetwo

Viesti Kirjoittaja Deetwo »

Itseasiassa tämähän olisi kaiketi ihan sääntöjen mukaista, sekä pirun fluffikasta kaikenlisäksi, tai ainakin olisi jos rogue psyker olisi inkvisiittori eikä grandmaster... GM kuitenkin on AINA puristi, säteilee hyvyyttä ja whatnot.
Varmaan aika mielenkiintoinen vääntö, mutta kyllä osaan jo arvata kumpi moisen voittaisi ;)
"Minun hautaani vartioi tuulenhenkäys kevyt
minun hautaani vartioi pisara aamukastetta.
Minun hautaani vartioi satatuhatta tappajasatelliittia,
minun hautaani vartioi teratonni antimateriaa"
Pelikone

Viesti Kirjoittaja Pelikone »

[OT] minä en :) kertokaas [/OT]
Ari

Viesti Kirjoittaja Ari »

Parempi olisi kuitenkin DH vs. DH matsi, kummassakin armeijassa olisi luonnollisesti possesoitu Grand Masteri ja joukko demoneita.
Markkola

Viesti Kirjoittaja Markkola »

Parempi olisi kuitenkin DH vs. DH matsi, kummassakin armeijassa olisi luonnollisesti possesoitu Grand Masteri ja joukko demoneita.
NOOOH! Miksen minä ajatellut tuota! *hakkaa päätään pöytään*
USA upotti Estonian, aiheutti Kekkosen kaljun, järjesti jäävuoren Titanicin eteen, tappoi dinosaurukset ja aiheutti myös alkuräjähdyksen.
Pelikone

Viesti Kirjoittaja Pelikone »

EI! Grand MAsteria ei VOI posessata! ei vaan voi! ne on pyhimpien miehien pyhintä joukkoa
jullevi
Valvoja

Viesti Kirjoittaja jullevi »

Miksei samantien Carnage -mission, jossa mukana sekä puritaaneja että radikaaleja daemon -ja witchhuntereita adversaryineen...
"It's a great excuse to start collecting ANOTHER army. One can never have enough armies and starting a new one is always exciting."
Zymeth Salkir Dkhan

Viesti Kirjoittaja Zymeth Salkir Dkhan »

(Alkaa suunnitella kaaottista Witch hunterpoppoota ja huomaa sen erittäin helpoksi.)
We will march, until whole world is in his colours, his glory and his madness.
Vastaa Viestiin

Palaa sivulle “40k: Yleiset keskustelut”