Deep Strike
Deep Strike
Niin, elikkä jos saan tuhottua vihollisen kaikki joukot, mutta sillä on Deep Strike ukkoja jotka ei oo viel tullu, niin loppuuko peli vai jäädäänkö ukkoja venaileen. mielestäni on aika outoa että ukot jäisivät tantereelle odottamaan, että tulisikohan niitä vielä lisää
mut sanokaa te kokeneemmat jotain..
BEE BEDEE BYI
Jos reservissä olevat tyypit pääsevät pois reservista, esim just suoraan deep strikellä, ne saavat sieltä sitten tulla kun pääsevät tulemaan.
Mutta jos on joku ehto (esim. summonissa icon pöydällä, tai webway portaali pöydällä, jne) ja se ei täyty niin silloin reservit eivät pääse tulemaan ja ovat casualtyjä.
Mutta jos on joku ehto (esim. summonissa icon pöydällä, tai webway portaali pöydällä, jne) ja se ei täyty niin silloin reservit eivät pääse tulemaan ja ovat casualtyjä.
"Minun hautaani vartioi tuulenhenkäys kevyt
minun hautaani vartioi pisara aamukastetta.
Minun hautaani vartioi satatuhatta tappajasatelliittia,
minun hautaani vartioi teratonni antimateriaa"
Noh, full summoni pelkkä prinssi pöydällä ja ekalla vuorolla instakilliä prinssisedällevorlooni kirjoitti:niin voisi se olla melko hauskaa jos deep strikellä täysin deployaava armeija häviäis ekalle kiekalla, kun kentällä ei silloin ole mitään
Suora massacre.
Tai sitten webway eldar/deldar ja ekalla vuorolla portaalitontut alas.
Tosin tietysti jos moista tapahtuu niin täytyy olla kyllä maastoton pöytä, erittäin huono deployaaja tai erittäin onnistuneet indirect ordnancet.
Aivan täysin deep strikettävää armeijaa tosin ei voi saada, aina on on oikeastaan oltava yksiköitä jotka deployataan normaalisti.
"Minun hautaani vartioi tuulenhenkäys kevyt
Taitaa siihen saada vielä Sentinelit mukaan.Weekender kirjoitti:Kaikki Guard Infantry unitit, eli jos ottaa pelkkiä äijiä niin periaatteessa juu.Garoth kirjoitti:Eikös IG-Drop Troopers saa tulemaan kaiken Deep Strikellä?
Mutta joka tapauksessa on siis mahdollista saa täysi DS-armeija, jos niin haluaa.
Ai niin, Tyranid Seeding Swarm on vielä yksi mahdollisuus (vaikka se onkin yleensä kielletty turnauksissa, kuten SM Drop Pod -settikin.)
Phil Kelly says "No!"
-
Puistokemisti
- Amazing Slug
- The Captain
- Valvoja