Kaverini tarvitsee apua armeijan valinnassa!
-
Fanaatikko
Kaverini tarvitsee apua armeijan valinnassa!
Kaverin ei osaa päättää armeijaansa. Hän ei halua liian massa armeijaa, eikä liian eliitti armeijaa. Örkit, skavenit ja lizzardmanit sulkeutuvat pois, koska örkkejä kerään minä, lissut on rumia ja skavenit liian karvaisia. Näitä topicceja on ollut ihan ******, mutta sille ei voi mitään koska apua tarvitaan.
[adminedit: Kuka sinulle erityisoikeudet kiroiluun on antanut? -Weekender]
[adminedit: Kuka sinulle erityisoikeudet kiroiluun on antanut? -Weekender]
There is no way to fight than goblin way.
Re: Kaverini tarvitsee apua armeijan valinnassa!
Miksi et voi käytää aikaisempia topiceja ?Fanaatikko kirjoitti: Näitä topicceja on ollut ihan helvetisti, mutta sille ei voi mitään koska apua tarvitaan.
Ja miten olisi Dark Elf ? Minun mielestä hieno kansa, figutkin on hienoja. Ja muuten aika kova sana olisi lukea se The Captainin tekemä rotu ohje, vai mikä olikaan. Myös Wood Elffit on ovat hyvä kansa, ei liian massa ainakaan. Itse pidän Orcien lisäksi Dwarfeista.
Aloita siis Dwarffit seuraavaksi. Ensiksi on vain syytä hankkia lähes 2000 pisteen Orc army.
ps. Itse en nyt muista sitä The Captainin rotu oppaan linkkiä, niin pistäkää joku joka muistaa.
-
Janne Forsell
- Viesti:
- I.C. Wiener
- Viesti:
- I.C. Wiener
- Viesti:
Maraudereillä sitä pystyy tasottamaan. Pari l33t yksikköä sitten maraudereit.Amarziel kirjoitti: Ja kaamos on varsin eliitti, ja kaverihan ei halunnut eliitti- eikä massa-armeijaa.
The wheels of his mustang exploding on the highway like a slug from a .45
True death: 400 horsepower of maximum performance piercing the night
True death: 400 horsepower of maximum performance piercing the night
-
Zymeth Salkir Dkhan
-
Scar Veteran
Nyt käsket sen kaverisi lukea joku armeijan valinta opas sillä ei voi valita armeijaa muitten vinkkejen avulla koska kaikki täällä suosittelevat omaa armeijaa ja haukkuvat toisia. Siis anna kaverisi itse päättä jonkun armeija valinta oppaan avulla.
(lizardit rumia? Pah!)
(Skavennit karvaisia? Mitä pahaa siinä on?)
(lizardit rumia? Pah!)
(Skavennit karvaisia? Mitä pahaa siinä on?)
- The Captain
- Valvoja
aina tälläistä "aloita ihmisillä" huijausta miksi aloittaa rodulla jonka joukot tasapaksua p:tä(pidän enemmän breteistä jotenkin persoonallisempia). Ei ihme että monet keräävät immeisiä mieluumun vaikka kaamokset tai jotain....slayer kirjoitti:No aloittelijalle Empireä ja Bretonniaa. Mut ei missään nimessä haltijoita jos niil ei osaa pelaa, saa aikas kovin köniin.