Nyt on tullut hankittua Chaos Dwarfeja.
Huomasin nyt kun olen suunnitellut (persona konvertamiselle) tekeväki gw ja hw+sh unittini dwarfeista,
että minulla on ylimääräisiä (joku 20?) Chaos Dwarf warrior figua (yhden asennon).
Ajattelinkin, olisiko hienoa konvertaa 40k Chaos Dwarf army.
Tämän tekisi vielä hienommaksi se, että aijon aloittaa (joskus vuoden lopulla kun uusi ed. tulee) Iron warrior armyni,
johon olisi jo Predator model.
Miltähän näyttäisi predator,
jonka luukusta kurkistaisi isohattuinen kääpiö >) .
-Kommenttia ja konvertamis ehdotuksia otetaan vastaan.
Iron Warriorini Chaos Dwarfeista
-
ChildGamez
Iron Warriorini Chaos Dwarfeista
A person can't defeat loneliness.
Waiting for the rising of Chaos Dwarfs
*Muminaa* Kopio *muminaa* 
Itselläni alkaa 40k Dwrf army heti kun uusi editio ilmestyy. Mielestäni figu voisi tosin olla aikas hupaisa. Itse kasaan tankista kurkistajan melko yksinkertaisesti: Sahaan vyötäröstä/muusta oikean tuntuisesta kohdasta poikki ja ´jos siltä tuntuu niin jotain konversioita(kiikareita yms.) ja liimaan luukkuun. Samalla tavalla kuin ''oikean'' kurkistajan.
Itselläni alkaa 40k Dwrf army heti kun uusi editio ilmestyy. Mielestäni figu voisi tosin olla aikas hupaisa. Itse kasaan tankista kurkistajan melko yksinkertaisesti: Sahaan vyötäröstä/muusta oikean tuntuisesta kohdasta poikki ja ´jos siltä tuntuu niin jotain konversioita(kiikareita yms.) ja liimaan luukkuun. Samalla tavalla kuin ''oikean'' kurkistajan.
Cleanse and purify!
-
ChildGamez
Jep ajattelin lisätä olkasuojia ja bolttereita jne.. Ja ehkä jos opin pelaan niin sit joskun jossain turnees mukana
.
Ei sellasta olekkaan konvertamisessa kuin kopiointia. Vaikka kuinka matkis niin on se army kuitenkin erinlainen. Sit tuli mieleenki, et kukaan ei voi valittaa, että CD ois vaikeempi nähdä kukkuloiden takaa ammunta tarkoitukseen jne. kiitos hattujen
. Pitäsköhän nyt kun huomenissa tulee GW tilaus alkaa konvertaan predatorii, luukusta kurkistaa ES crewiin kuuluva äijä, joka oisoittaa sormellaa mihi pitääpi tähdätä
.
Ei sellasta olekkaan konvertamisessa kuin kopiointia. Vaikka kuinka matkis niin on se army kuitenkin erinlainen. Sit tuli mieleenki, et kukaan ei voi valittaa, että CD ois vaikeempi nähdä kukkuloiden takaa ammunta tarkoitukseen jne. kiitos hattujen
A person can't defeat loneliness.