Ccw+Pistol
Ccw+Pistol
käsittääkseni marine assault squadilla (jolla on yllä mainittu combo)
on 3 attackia closiksessa. Pitääkö paikkansa vai onko minua huijattu? Sääntökirjaa ei ole käsillä viikkoihin joten älkää vedotko siihen.
on 3 attackia closiksessa. Pitääkö paikkansa vai onko minua huijattu? Sääntökirjaa ei ole käsillä viikkoihin joten älkää vedotko siihen.
- The Captain
- Valvoja
Re: Ccw+Pistol
Sääntökirjattomuus mistä tahansa syystä ei ole pätevä tekosyy kysyä perussääntöjä tällä foorumilla. Säännöt-osasto on tarkoitettu sääntötulkintoihin ja askarruttaviin kysymyksiin, ei kysymyksiin "miten tää menee kun mulla ei ole sääntökirjaa". Seuraavalla kerralla kysymys Kysymyspalstan moderaattoreille, kiitos.Nazreg Moonsinger kirjoitti:Sääntökirjaa ei ole käsillä viikkoihin joten älkää vedotko siihen.
-Miksi Jeesuksen ja Marian päät loistavat valoa?
-Niillä on suvussa halogeenejä.
Ehkä hieman off topic, mutta liittyy kuitenkin aiheeseen.
Olen oman peliporukan kanssa hieman hämmentynyt plasma pistoolin käytöstä assaulteissa. Sääntökirjanen ei pahemmin ota kantaa miten kyseistä värkki toimii lähitaistelussa. Luetaanko plasma pistooli vain ylimääräiseksi lähisaseeksi (+1 A toisen cc-aseen kanssa) vai antaako se S7 AP1 hyökkäyksen/hyökkäyksiä? Plasma pistooli tuntuu vain varsin tehokkaalta cc-aseelta hintaansa nähden, mikäli jälkimmäinen vaihtoehto on oikein.
Omassa porukassa olemme käyttäneet ensimmäistä vaihtoehtoa. En ole lukenut Trial Assault Rules-sääntöjä. Löytyisikö vastaus mahdollisesti niistä?
Olen oman peliporukan kanssa hieman hämmentynyt plasma pistoolin käytöstä assaulteissa. Sääntökirjanen ei pahemmin ota kantaa miten kyseistä värkki toimii lähitaistelussa. Luetaanko plasma pistooli vain ylimääräiseksi lähisaseeksi (+1 A toisen cc-aseen kanssa) vai antaako se S7 AP1 hyökkäyksen/hyökkäyksiä? Plasma pistooli tuntuu vain varsin tehokkaalta cc-aseelta hintaansa nähden, mikäli jälkimmäinen vaihtoehto on oikein.
Omassa porukassa olemme käyttäneet ensimmäistä vaihtoehtoa. En ole lukenut Trial Assault Rules-sääntöjä. Löytyisikö vastaus mahdollisesti niistä?
Comebackia pelaamisen eturintamaan...
- Half-breed
Plasmapistooli on muuten ap2 
Enivei, nelosedikassa saattaisi olla aika kova vaihtoehto ladata kovan strenan pistooleja mukaan, kun saa rapidaa ja assaulttaa samalla vuorolla...
Miten olisi 8x s7 ap2 kutia ensin ja charge päälle?
Enivei, nelosedikassa saattaisi olla aika kova vaihtoehto ladata kovan strenan pistooleja mukaan, kun saa rapidaa ja assaulttaa samalla vuorolla...
Miten olisi 8x s7 ap2 kutia ensin ja charge päälle?
"Minun hautaani vartioi tuulenhenkäys kevyt
minun hautaani vartioi pisara aamukastetta.
Minun hautaani vartioi satatuhatta tappajasatelliittia,
minun hautaani vartioi teratonni antimateriaa"
- Half-breed
- The Captain
- Valvoja
Muuten hyvä idea, mutta tappaisi keskimäärin yhden oman siinä sivussa (kahdeksan laakia, keskimäärin 3 ykköstä/kakkosta, joista yksi failattu save), todennäköisesti tositilanteessa kuolisi pari kolme omaa plasma-ampujaa.
-Miksi Jeesuksen ja Marian päät loistavat valoa?
-
Brightstar
voin jo kuvitella mitä tuhoa saa aikaan IG:n deepstrikeeva command squad max määrä plasma aseilla. 1 plasma pistol ja 4 plasma gunia. 10 plasma laukausta
. ei siinnä väliä että tulee n.3 over heattia kun tuo squadi maksaakin vain 90pts...
GW:n kotisivut ovat kuin diablo: joka kerta kuin aloitat uuden seikkailun niin sinulle on luotu uusi sattumanvaraisesti tehty labyrintti missä vielä suurinosa poluista ei edes johda mihinkään...
- Half-breed
Luultavasti välillisesti enemmänkin, kun saa lascannonin ja plasmagunin pois pelistä.Half-breed kirjoitti:Gah. Ikävä porukka, etenkin kun sillä saa tapettua 96 kokonaan yhdellä vuorolla, niin tienaa jo pisteensä takaisin.
"Minun hautaani vartioi tuulenhenkäys kevyt
Itse aloin jo henkisen siirtymisen kohti 4. edikkaa ja annoin kaikille Emperor´s Childreneiden rhinoassault ryhmille 2 plasmapistoolia. Kun ei kuitenkaan saa jalkautua ja höökiä päälle, odotetaan se vuoro Rhinossa ja annetaan plasmojen laulaa. Tosin, tämä vaatisi vielä 6" liikkeen Rhinolta, katsotaan nyt miten käy.
Galleriaan pääsee tästä.