"Epäkelpo lomake" tyyliset virheet kirjautumisessa pitäisi olla nyt historiaa. T. ylläpito

Slaanesh kaaos warrut

Miniatyyrien maalaukseen, konvertoimiseen sekä maastontekoon liittyvät kinkkiset kysymykset ja ongelmat.
joppu

Slaanesh kaaos warrut

Viesti Kirjoittaja joppu »

Eli siis minulla on kaksi vaihtoehtoa mielessä näiden maalaamiseksi: joko koko pinkki tai sitten muuten musta haarniska, jossa on pinkkiä polvisuojissa ja olkasuojissa. Kumpi sopisi paremmin?
irc:ssä minut tunnetaan nikillä Mechafan

Vain yksi asia voittaa hammerin peluun ja se on animen katselu.
Matti N
Ylläpitäjä

Viesti Kirjoittaja Matti N »

Mitä piip väliä sillä on kumpi meistä sopisi väirtykseksi paremmin? Eikö tärkeintä ole se, että itse pidät väriteemasta ja tykkäät niitä maalata?

Ei siis nyt mitenkään vihaisesti muttei nyt aivan lempeästikään.. ;)
joppu

Ongelma onkin siinä, että pidän MOLEMMISTA vaihtoehdoista yhtä paljon.

Crayven
Viesti:

Viesti Kirjoittaja Crayven »

Omasta mielestäni kokomusta olisi paras. Ehdottomasti realistisin vaihtoehto, varsinkin jos siihen hieman sekoittaa metallia tai harjaa päälle. Värejä voisi sitten käyttää ihossa, lipussa ja kilpien tunnuksissa.

Mutta koska olet päättänyt haarniskan maalaamisessa värejä käyttää, niin sanoisin että mielummin kokonaan pinkki. Jos sitä väriä on vain olka/polvisuojissa, niin mieleen tulee hieman sellainen 40k marine tyyli tai bloodbowl-pelaaja joukkuetunnuksineen.
Saatoin kyllä käsittää tarkoituksesi tässä väärinkin.
Veni, Vidi, Vici
Gorbag
Viesti:

Viesti Kirjoittaja Gorbag »

Tee kaksi yksikköä kaaos warruja toinen sillä toisella tyylillä ja toinen toisella.
DerAlte

Viesti Kirjoittaja DerAlte »

Sinustahan se on täysin kiinni, miten ne nappisi töhrit. Suosittelen kuitenkin, että teet koe vedokset molemmista. Kumpi sitten livenä näyttää nannammalta, niin varmaankin sitten siihen päädyt, eiks je?
Qhayshu

Viesti Kirjoittaja Qhayshu »

Juu itsehän se kannattaa päättää, itse tekisin ehkä pinkillä, koska se mielestäni kuvaa slaaneshia paremmin.
Life is only a game...
Cacodemoni

Viesti Kirjoittaja Cacodemoni »

Jos haluat karkki-Warrioreita, silloin kokonaan pinkiksi. Muuten mustalla, ja hieman pinkkiä (tai purppuraa).
jullevi
Valvoja

Viesti Kirjoittaja jullevi »

Itse päätyisin noista kahdesta ehdottomasti kiiltävän mustaan. Pinkit kaaoswarriorit ovat jo oikeasti huonoa huumoria.
"It's a great excuse to start collecting ANOTHER army. One can never have enough armies and starting a new one is always exciting."
Baurus

Viesti Kirjoittaja Baurus »

Musta on ainakin minun mielestäni ehdottomasti tyylikkäämpi vaihtoehto. Sitten vaan sinne tänne pinkkiä niin hyvä tulee.
megszentségtelenithetetlenségeskedéseitekért
- tekojenne vuoksi, joita ei voi halventaa
joppu

Kiitos avusta, valitsin neuvojenne mukaan sen mustan haarniskan, jossa on pinkkiä siellä täällä. Tuleva uusi Slaaneshin kenraali kiittää, kuittaa ja kumartaa.

Vastaa Viestiin

Palaa sivulle “Maalaus, konverttaus ja maiseman teko”