Kaikki 2.edition kuvitukset oli suunnilleen sitä että Marine-joukko bostailee puhtaissa haarniskoissaan luotisaateessa. Verrattuna Rogue Traderin tyyliin niin se oli aivan valtava askel taaksepäin. RT:stä muistuu varsinkin semmoinen kuva mieleen jossa Apothecary valmistautuu päästämään haavoittuneen taisteluveljensä Bolt pistoolilla kärsimyksistään. Ei pelkästään se, että verta ja raajoja lentää, mutta se yleinen elämän raadollisuus puuttuu kokonaan!The Black Swordsman kirjoitti:Sarjakuvamaisesta fluffista?
kosiskelee lapsiyleisöä? :?
En nyt kyllä VIELÄKÄÄN tajua miten voit pitää fluffia lapsellisena sen takia että siinä ei kuvailla tarkasti miten ruuminosat lentelee yms.
2ed Space Wolf fluffi joss Bjorn The Fell Handed muistelee menneitä oli minusta mahtava ja en nähnyt siinä mitään typerää tai lapsellista.
Ja jos mennään tohon 2.ed. C:SW fluffiin niin sieltä on löydettävissä ehkä yks GW:n historian p@$k!mmista tarinoista. Kyllä, tarkoitan juuri sitä tarinaa missä Ragnar Blackmane ja kaverit taistelee Tyranideja vastaan. Se on ihan samanlaista juttuu mitä Kroxigor postittaa tuolla tarinat-boardilla, "sitten tuli hirvittävä Carnifex, mutta Ragnar loikkasi ja ampui pistoolilla".
Oon edelleen sitä mieltä että fluffin laatu voittaa määrän, 2 riviä hyvää fluffia voittaa 20 sivua p****a fluffia, ja siinä mielessä ollaan menossa hieman parempaan suuntaan. 40k on aivan selvästi "nuorelle" väelle markkinoitu tuote.The Black Swordsman kirjoitti: enpä nyt oikein tiedä, mielestäni 3ed yksinkertaistetut säännöt ja fluffin puuttuminen codexeista on enemmän lapsiyleisölle suunnattua, itse pidin necron codexista sen takia kun siinä oli paljon fluffia, kaikkien codexien pitäisi olla sellaisia.
Sun mielestä aseitten kehittäminen yleiseen käyttöön on osoitus välittämisestä?! LOL! "Me täällä Smith & Wessonilla osoitetaan välittävämme" :lol:The Black Swordsman kirjoitti:Itse olen Space Wolf pelaaja ja olen kunnolla tutustunut niitten fluffiin ja pidän siitä mitenkä ne ajattelevat hieman erilailla asioita, he tykkäävät näyttä inkvisitiolle keskisormea ja ampua varoituslaukauksia jos he lähestyvät fenristä, tottakai kaikki pitävät niitä villeinä berserk idiootteina mutta he tuomitsevat SWt liian aikaisin.Siis ei Marinet oo virheettömiä, eikä niiden pitäis ollakaan. Ne on silti ihmisiä. Ja 1000+ Chapterissa sanoisin että noi "kiltit" on enemmän poikkeus kuin sääntö (heh, ja kysypä wolffi-pelaajien mielipiteitä että onko ne Space Wolffit kilttejä
Sitäpaitsi SW primarch huhun mukaan suunnitteli IGlle ne hienot tankit jotka nimettiinkin hänen mukaan niin eiköhän sekin tavallaan kerro välittämisestä. (ei mikään super sankari tyylinen vaikka mieluusti sen siihen osastoon laitatkin)
Hyvä teoria. Paitsi että fluffin mukaan Lutheria pidetään jossain pienessä kammiossa syvällä Rockin onkaloissa, ja odottaa että El'Johnson tulee antamaan anteeksi (what a cry-baby). Lion El'Johnsonin taas kaappasivat taistelun jälkeen olennot, jotka tunnetaan Watchers in the Darkeina (semmoset puolituisen kokoset pikkuheebot kaavuissa). Siis aivan hirveetä matskuu. Niitten pitäis palkata GW:lle joku tyyppi esikoulusta kirjottamaan noita fluffeja et niihin tulis ees jotain syvyyttä. No mut siis täähän oli 2.editiosta, toivon että ne jaksais kehittää jotain parempaa juttua.The Black Swordsman kirjoitti: Kyllä niitä teorioita on nähty.
Cypher on Luther joka melkein tappoi Lion El'Johnsonin
Luther nyt jostain kumman syystä ajelehtii ympäri universumia milloin missäkin armeijassa, kukaan ei tiedä mikä voima häntä suojelee mutta hän yrittää tavallaan saada anteeksiannon ja korjata Lion swordin.