Chaos Dwarfit?
Chaos kääpiä saa ainakin gw:n sivuilta tilattua sieltä löytyy sneaky gittejä, buldnerbusseja, bullcenatureja, normi hob gobboja jousilla , hob goblin wolfridereita, hobgoblin heroja ja joku special character. Melko kalliita, mutta kyllä niistä nyt jonkunlaisen armyn saa. (itsellä on 1000 pts army ja oon jopa pari kertaa voittanut)
No tietenkin saa, mutta kallistahan se on. Kun blundeblus ryhmä joss aon kymmenen henkeä maksaa sen 30 e plus postit, ja näitä kun tarvii kuitenkin jonkin verran. Ja sitten ei kuitenkaan löydy normi warruja, joten aika köyhäksi jää silti. Tosin noita täytyy joskus ostaa kuitenkin, ihan huvin vuoksi.
Minkälaisia otuksia ulkomuodoltaan ne Great taurus ja Lammasu, jotka mainitaan chaos dwarfien army listissä, on? Aloin miettiä asiaa, kun huomasin molempien olevan large target ja molemmat osaa lentää. Sitten Great taurushan on immuuni tulihyökkäyksille ja puhkuu itse tulta. Lammasukin antaa vielä +2 dispeliin.
Niin onko näistä kuvia jossain vai täytyykö itse päättää minkälaisia ne ovat?
Niin onko näistä kuvia jossain vai täytyykö itse päättää minkälaisia ne ovat?
megszentségtelenithetetlenségeskedéseitekért
- tekojenne vuoksi, joita ei voi halventaa
- tekojenne vuoksi, joita ei voi halventaa
Lammasusta löytyi tämmönen: http://www.newwave.org/GWtourney/Balt/Pics/1_18.jpg
Great taurus taas tämmöstä: http://littlebrush.com:81/GWMonsterCata ... -Great.htm
Great taurus taas tämmöstä: http://littlebrush.com:81/GWMonsterCata ... -Great.htm
http://www.baxaart.com/artchives/TSR/Dragon/lammasu.jpg Tuota parempaa luonnosta en lammasusta löytänyt. Mutta kait se tommonen on, pitää kyllä muuten ostaa noiden vanhojen cd:ne kamuiksi vahvennuksia...
Toi ei ollut kyllä musta gw:n Lammasu(ellei sitten ole 3 tai 4 ed.)
Tässä vitos editionin Chaos dwarf lammasu
Myös vähän parempi kuva Tauruksesta
edit: laitetaan nyt vielä kuva Chaos dwarf armeijasta
Tässä vitos editionin Chaos dwarf lammasu
Myös vähän parempi kuva Tauruksesta
edit: laitetaan nyt vielä kuva Chaos dwarf armeijasta
"The board is set. The pieces are moving"
-
ChildGamez
No hiljattain tuli tietoon että niitä ei ainakaan tuhota. Ja varmaankin GW:n isot pamput katsovat tarkkaan miten Ogret tulevat myymään, jos myynti on hyvää niin takuulla tulee lisää armeijoita idästä päin. Itse ainakin toivon että CD saisi kirjansa joskus, vaikka se sitten menisi 7-edikkaan.Maedhros kirjoitti:Onhan se ollut viimeiset pari vuotta tiedossa. Eli emme tule näkemään Chaos Dwarffien uudelleen syntymistä. Itse pidän niitä jopa "ongelmalapsina", sillä muistaakseni syntyivät White Dwarfin oheistuotteena.ChildGamez kirjoitti:GW linjasta ei ole minkäänlaista varmaa tietoa.
Juu, tuhoamisesta he eivät ole puhuneet, mutta hyvin pessimistisesti ovat suhtautuneet mahdollisen Armybookin julkaisemiseen.Ari kirjoitti:No hiljattain tuli tietoon että niitä ei ainakaan tuhota. Ja varmaankin GW:n isot pamput katsovat tarkkaan miten Ogret tulevat myymään, jos myynti on hyvää niin takuulla tulee lisää armeijoita idästä päin. Itse ainakin toivon että CD saisi kirjansa joskus, vaikka se sitten menisi 7-edikkaan.
Mutta täytyy sanoa, että kyllä olisi kiva saada CD:lle oma Armis...
...ellei GW:n puolelta niin sitten pelaajien tekemä.
Kaikki CDt ovat todennäköisesti aika kalliita, johtuen siitä että ne on kaikki Classic rangea...Beardling kirjoitti:No 30 e 10 bulnderbussia on minusta normi hinta. Eikös normi kääpiä myydä 30 e 10 special choise ukkoo esim. lomgbeards?
Mutta Bullcentaurit ovat kyllä yli hintaisia.
"Minun hautaani vartioi tuulenhenkäys kevyt
minun hautaani vartioi pisara aamukastetta.
Minun hautaani vartioi satatuhatta tappajasatelliittia,
minun hautaani vartioi teratonni antimateriaa"
Harvemmin nykyään perustyyppejä myydään blistereissä...
Mutta kai tuo on aika tyypillinen hinta kolmen jalkasin kulkevan perusmiehen blisterille
Mutta ota huomioon että jos armeijaa lähtee hankkimaan MOsta niin postikuluja tulee kuitenkin se kahdeksan puntaa per kilo.
Mutta kai tuo on aika tyypillinen hinta kolmen jalkasin kulkevan perusmiehen blisterille
Mutta ota huomioon että jos armeijaa lähtee hankkimaan MOsta niin postikuluja tulee kuitenkin se kahdeksan puntaa per kilo.
"Minun hautaani vartioi tuulenhenkäys kevyt