"Epäkelpo lomake" tyyliset virheet kirjautumisessa pitäisi olla nyt historiaa. T. ylläpito

köyhän miehen dark riders?

Miniatyyrien maalaukseen, konvertoimiseen sekä maastontekoon liittyvät kinkkiset kysymykset ja ongelmat.
Mayhemia

köyhän miehen dark riders?

Viesti Kirjoittaja Mayhemia »

eli onko ehdotuksia miten saisi suht halvalla dark ridereitä Delffeille, ja ellyrion reavereita halvempia.
Cacodemoni

Viesti Kirjoittaja Cacodemoni »

Ellyrion Reavereita saa Silver Helmeistä ja Archereista. Ainoa mikä on huonompi homma on hevosen barding. GW:n sivuilta löytyy myös kuva näin tehdyistä Reavereistä.

Dark Ridereista en kyllä pysty sanomaan.
chokka

Viesti Kirjoittaja chokka »

hmhn...no, Kisleveillä on jotain heposia, joista voisi saada ihan hyvännäköiset ratsut. Ja ratsastajan voisi koittaa koota Darkelf warrioreista.
Maedhros

Viesti Kirjoittaja Maedhros »

Hevoset on tuossa variantissa koottava erikseen. Tosin tuolla lailla saisi hw+shield Ship Companya sekä hevoset tilaamalla kaupan päälle Elyyrian Reaverseja. Tosin GS on myös tarvis. Mutta ihan järkevää voisi olla tehdä noin.

Tosin DE Repeating Crossbowt voisit ottaa normaalista Warruboksista.
Maedhros

Chokka_ kirjoitti:hmhn...no, Kisleveillä on jotain heposia, joista voisi saada ihan hyvännäköiset ratsut. Ja ratsastajan voisi koittaa koota Darkelf warrioreista.
Itse asiassa ihmisten ratsut ovat jonkin verran pienempiä kuin Elven Steedit, joten itse käyttäisin ES:iä (ulkonäön vuoksi).
Mayhemia

Viesti Kirjoittaja Mayhemia »

Mietin tässä nyt tuommmoista miten on? ehkä vähän helfmainen.
http://www.black-tree-design.com/pictur ... ome#fa0368
chokka

Maedhros kirjoitti:
Chokka_ kirjoitti:hmhn...no, Kisleveillä on jotain heposia, joista voisi saada ihan hyvännäköiset ratsut. Ja ratsastajan voisi koittaa koota Darkelf warrioreista.
Itse asiassa ihmisten ratsut ovat jonkin verran pienempiä kuin Elven Steedit, joten itse käyttäisin ES:iä (ulkonäön vuoksi).
Vai niin. Noh, mutta olisi kuitenki viisasta koota nämä Dark Riderit jostain haarniskoimattomista hevosista. Nuo Ellyrian reaverit ovat kyllä hyviä konverttaus pohjia DR:ille.
Maedhros

Chokka_ kirjoitti:Noh, mutta olisi kuitenki viisasta koota nämä Dark Riderit jostain haarniskoimattomista hevosista. Nuo Ellyrian reaverit ovat kyllä hyviä konverttaus pohjia DR:ille.
Tottakai haarniskoimattomat. Periaatteessa, mikäli joku nyt useita chariotteja (HE) omistaa ja on halukas myymään hevosensa, jos esim. vaihtaisi bardinghevosiin, niin siinä olisi muutama hevonen. Mutta tätä tuskin kukaan tekee.

Toinen on että yksinkertaisesti tilaa Mail Orderista hepat.
Baurus

Viesti Kirjoittaja Baurus »

Nazreg Moonsinger kirjoitti:Mietin tässä nyt tuommmoista miten on? ehkä vähän helfmainen.
http://www.black-tree-design.com/pictur ... ome#fa0368
Ei tuosta ainakaan minun mielestäni dark ridereita saa missään nimessä. Hienoja reavereita noista tuollaisista kyllä saisi.
megszentségtelenithetetlenségeskedéseitekért
- tekojenne vuoksi, joita ei voi halventaa
chokka

Maedhros kirjoitti: Tottakai haarniskoimattomat. Periaatteessa, mikäli joku nyt useita chariotteja (HE) omistaa ja on halukas myymään hevosensa, jos esim. vaihtaisi bardinghevosiin, niin siinä olisi muutama hevonen. Mutta tätä tuskin kukaan tekee.

Jep, luulen että tuo ei tulisi onnistumaan.

O/M/V - palstalta voisi yrittää ostaa/vaihtaa Wood Elf Glade Ridereita, jotka nopean tarkastelun jälkeen mielestäni muistuttavat kovasti DR:eita.
Taarne

Viesti Kirjoittaja Taarne »

Chokka_ kirjoitti:
Maedhros kirjoitti: Tottakai haarniskoimattomat. Periaatteessa, mikäli joku nyt useita chariotteja (HE) omistaa ja on halukas myymään hevosensa, jos esim. vaihtaisi bardinghevosiin, niin siinä olisi muutama hevonen. Mutta tätä tuskin kukaan tekee.

O/M/V - palstalta voisi yrittää ostaa/vaihtaa Wood Elf Glade Ridereita, jotka nopean tarkastelun jälkeen mielestäni muistuttavat kovasti DR:eita.
..Jotka taas maksavat yhtä paljon kuin Dark riderit.

Itse konvertoisin Riders of rohaneista, jotka ovat aivan levottoman halpoja - 17,5e kuudesta kappaleesta, mikäli oikein muistan.
Maedhros

Taarne kirjoitti:Itse konvertoisin Riders of rohaneista, jotka ovat aivan levottoman halpoja - 17,5e kuudesta kappaleesta, mikäli oikein muistan.
Jotka ovat useaa astetta pienempiä. LotR figut yleensä (Sauronin lasken pois, komea figu) eivät näytä hyviltä, jos niitä sekoittaa FB:hen. Mutta ei tässä oikein halvempaa mahdollisuutta ole, kuin osta Dark Ridereita.
chokka

Taarne kirjoitti:
Chokka_ kirjoitti:

..Jotka taas maksavat yhtä paljon kuin Dark riderit.

Itse konvertoisin Riders of rohaneista, jotka ovat aivan levottoman halpoja - 17,5e kuudesta kappaleesta, mikäli oikein muistan.

Siis, jos käytettynä ostat niin varmaan tulee halvemmaksi kuin kaupasta DR:eita. Ja tosiaan LOTR-figut ovat pienempää/sirompaa mitta skaalaa.
Taarne

Viesti Kirjoittaja Taarne »

Maedhros kirjoitti:
Taarne kirjoitti:Itse konvertoisin Riders of rohaneista, jotka ovat aivan levottoman halpoja - 17,5e kuudesta kappaleesta, mikäli oikein muistan.
Jotka ovat useaa astetta pienempiä. LotR figut yleensä (Sauronin lasken pois, komea figu) eivät näytä hyviltä, jos niitä sekoittaa FB:hen. Mutta ei tässä oikein halvempaa mahdollisuutta ole, kuin osta Dark Ridereita.
Ainakin periaatteessa haltioiden ei pitäisi olla yhtä kookkaita kuin ihmisten. LOTR ihminen -> FB haltia ei toimi?

No, joka tapauksessa pelillisesti tuolla ei ole mitään väliä - jos kestät millin-parin pienemmät figut, Rohanin ratsastajat ovat ainakin todella halpoja.
Maedhros

Taarne kirjoitti:Ainakin periaatteessa haltioiden ei pitäisi olla yhtä kookkaita kuin ihmisten. LOTR ihminen -> FB haltia ei toimi
Väärin. Haltioiden pitäisi olla paljon pidempiä, mutta varreltaan muuten hennompia kuin ihmiset.
Taarne kirjoitti:No, joka tapauksessa pelillisesti tuolla ei ole mitään väliä - jos kestät millin-parin pienemmät figut, Rohanin ratsastajat ovat ainakin todella halpoja.
Niin, ei tuossa mitään, mutta turnauksissa jo lähdetään rokottamaan.
chokka

Aivan. Joten paras vaihtoehto on joku FB:n muista hevosmalleista. Niistä sitte valitsemaan.
Itse kyllä suosittelen Ellyrion Reavereita tai Glade Ridereita. Muistuttavat mielestäni eniten DR:eita.
Esgalsir

Viesti Kirjoittaja Esgalsir »

Haltioiden pitäisi olla ihmistä jotain 10cm pidempiä, eli kaikkien jotain 190cm pitkiä :D
Ja itse olen sitä mieltä että Rohanin hevoset ovat ihan törkeän rumia ja näyttävät poneiltä haltioiden alla..
Mutta jos tämäkään ei saa mieltäsi vielä muuttumaan niin anna palaa..
Vastaa Viestiin

Palaa sivulle “Maalaus, konverttaus ja maiseman teko”