"Epäkelpo lomake" tyyliset virheet kirjautumisessa pitäisi olla nyt historiaa. T. ylläpito

Great Delf hero Noble!

Warhammer Fantasy Battles -pelin palsta, jossa on tarkoitus keskustella kaikista niistä aiheista, jotka eivät sovellu muihin otsikoihin. Kysymyksiinkin vastataan, mutta käytä kuitenkin ensin hakua.
Assassin

Great Delf hero Noble!

Viesti Kirjoittaja Assassin »

niin noble on delffien normaali tappelu herokka, mutta saako sitä mistän ilman ratsua, niin että se on liitettävissä jalkaväki ryhmään vaiko pitääkö se konvertata jostain muusta modellista,että sais jalkaväki ryhmään hienon heron?
Miten itse käytätte noblea, siis ryhmissä, jonkun pedon sellässä vai ratsastajana?
(jos löytyy konvertattuja tai oikea modeli niin olis kiva saada tänne joku kuva siitä):D:)
Baurus

Viesti Kirjoittaja Baurus »

Jostain muustahan se on konvertattava, jos sen jalan haluaa. Onko muka olemassa oma figu ratsastavalle noblelle?
megszentségtelenithetetlenségeskedéseitekért
- tekojenne vuoksi, joita ei voi halventaa
Count Myrkhaal

Viesti Kirjoittaja Count Myrkhaal »

Reaperilta löytyy paljon hyviä elffi charruja. Sotataidosta saa jotain jos et halua suoraan ulkomailta tilata(jos kauniisti pyydät niin ehkä saat tilattua juuri haluamasi figun)
weis
Viesti:

Viesti Kirjoittaja weis »

joo olen itse konvertoinu noblen corsairien standard beareristä ja toisen slaaneshin chaos champasta. Pidän jalka noblea joko chariotissa tai exe unitissa.
[11:24] <Dalamar> äiti ilmeisesti pitää minua seksiorjana
The Scientist

Viesti Kirjoittaja The Scientist »

Baurus kirjoitti:Jostain muustahan se on konvertattava, jos sen jalan haluaa. Onko muka olemassa oma figu ratsastavalle noblelle?
Kiitos kinastelun Chris Fitzpatrickin ja GW:n välillä, ei delffikenraalit näe Noblen tai Highbornin figuja todennäköisesti ennen 7.edikkaa. Ne on vaan pakko konvertoida.
"I don't know what I want, but I know how to get it."
Sorrowheart

Viesti Kirjoittaja Sorrowheart »

Malus Darkbladesta saa ihan kivan näköisen ratsastavan lord/hero jätkän.

Jalan olevaa kenraalia olen metsästänyt mutta huonolla tuloksella...
Elämä on kuin hillamiehen pieru autiolla suolla
Betrayer-Of-Light

Viesti Kirjoittaja Betrayer-Of-Light »

darkbladen ostamalla saa pohjan sekä jalan että ratsain olevalle herolle. itse konvertoin spiten (olikohan se spite?) siis maluksen ratsun ylä leuasta hienon rintapanssarin, selkää peittämään GS viitta ja jalat black guardilta... itselläni jalat normaali warrulta, ja nyt ketuttaa :(
Ehkä, Ehkä ei...
Go Down With The King!
Dalamar

Viesti Kirjoittaja Dalamar »

Minä konverttasin maluksesta highbornin... vaihoin miekan tavallisen warriorin keihääseen ja pistin spitelle suuhun päättömän warriorin yläruumiin käet muokkailtuna sillätavalla että ne näyttää roikkuvan, ja sitten vielä alaruumis alustaan kiinni, ja green stuffista sisälmyksiä... komea tuli, vaikka itse sanonkin.
"Kasvatitte vihaani ja melkein tuhositte minut.
Mutta vahi teki minusta voimakkaamman!"

-Nöf loordi

Kynä-ääliöt.
Konrad von Richtmark

Viesti Kirjoittaja Konrad von Richtmark »

Eikö oo olemassa jotain limited edition figua Maluksesta jalan?
The Scientist

Konrad von Richtmark kirjoitti:Eikö oo olemassa jotain limited edition figua Maluksesta jalan?
On kyllä, ja sellainen varmaankin löytyy vaikka eBaysta, mutta hinta onkin sitten jotain muuta.
Blackguard

Viesti Kirjoittaja Blackguard »

Mä ainakin löysin sen ihan Puokista, hintaan 11€
"Jazz on imperialistien ideologinen ase vallankumouksellisten kansojen degeneroimiseksi." - Kim Il Sung
The Scientist

No joo, joistain kaupoista sen vielä löytää.
Vastaa Viestiin

Palaa sivulle “FB: Yleiset keskustelut”