Spirit hostien maalaus
Spirit hostien maalaus
Olisiko jollain vinkkejä/tietoa miten GW maalaa sprit hostinsa?
Olen kokeillut valkonen spray+ shadow grey pohjamaali+ korostus fortress greyllä+ korostus valkosella+ washaus mustalla+ korostus valkosella, mutta siitä tuli liian mustavalkoinen. Jos lyötyy kuvia jonkun omista maalaamista, niin katsoisin mielelläni.
Olen kokeillut valkonen spray+ shadow grey pohjamaali+ korostus fortress greyllä+ korostus valkosella+ washaus mustalla+ korostus valkosella, mutta siitä tuli liian mustavalkoinen. Jos lyötyy kuvia jonkun omista maalaamista, niin katsoisin mielelläni.
"Se joka sanoi että rahalla ei saa onnea, ei osaa ostaa oikeasta paikasta"
Tai aloita midnight bluesta ja sitten nuo sinun asteesi mitä olit kirjoittanut tuohon ylös. Ja jos tulee vieläkin liian yksivärinen käytä erilaisia inkkejä antamaan kivaa sävyä.
Ensinäkin haltiat ovat päättöminä parempia ja toiseksi ei siitä hamekansasta kumminkaan ota selvää, kuka on nainen ja kuka ei.
-Teräratas
-Teräratas
- Jänkäkoira
-
SugarDaddy
Itse olen käyttänyt mustaa pohjaa, siihe brushattu space wolf greytä (ei ihan drybrushia, vaan enemmän maalia) ja highlightit valkosella. Yksinkertanen ja ainakin itse olen kelpuuttanut pelikentälle. 
Ostan ja myyn: http://forums.sotavasara.net/viewtopic.php?t=34753
-
hyytelöperuna
-
Tohtori-SyFilis
- Viesti: