"Epäkelpo lomake" tyyliset virheet kirjautumisessa pitäisi olla nyt historiaa. T. ylläpito

Mitä on warhammer?

Warhammer Fantasy Battles -pelin palsta, jossa on tarkoitus keskustella kaikista niistä aiheista, jotka eivät sovellu muihin otsikoihin. Kysymyksiinkin vastataan, mutta käytä kuitenkin ensin hakua.
ike
Viesti:

Viesti Kirjoittaja ike »

Joppu kirjoitti:shakkia monipuolisempi, mutta ropea yksinkertaisempi.
Miten sen nyt ottaa.. riippuu ropesta ja WH-pelityylistä tosi paljon.
(Ilm. 20: 14-15)
elector
Viesti:

Viesti Kirjoittaja elector »

Miten niin luopumista oikeasta/normaalista elämästä? Minä ainakin elän vieläkin normaalisti.
Headquarters -turnauksia jo vuodesta 2005.
8 järjestetyn turnauksen kokemuksella.
HQ - Laatupelit Avoin Yhtiö
http://www.headquarters.fi uudistunut sivusto!
EI POSTIKULUJA! KAIKKI MINIATYYRIT -20%!!
Teonanacatl

Viesti Kirjoittaja Teonanacatl »

KröhöhömvitsiKrömhömhöm;)
"Kuunnelkaa lapset Teonanacatlia, joka tietää asiasta
hieman kauemmin pelanneena..."
- Illumina
"Teonanacatl ounaa."
- Usermaatra
"Något sagt i latin låter djupt."
-Trad.
SirKaarlo

Viesti Kirjoittaja SirKaarlo »

Kuten opettajana yläasteella toimiva äitini kertoi työtovereilleen:

"Se on semmoista että ne tuo ne ukot sinne ja sitten niillä on kauhea kasa noppia ja ne lukee jotain kirjaa ja kiroilee paljon. Sitten niitä ukkoja liikutellaan ja otetaan pois jonkun kaavan mukaan mitä tulee nopista. Monta tuntia ne istuu siellä ja levittelee niitä maastoja ja ukkeleitaan siellä....
Ja ne liimat haisee tosi pahalta. Aina sitten saa puhdistaa käsiään maalista ja sen työpöytäkin on ihan kauheassa kunnossa."

kyllä se vaan on niin ihana laji aikuisten mielestä. ^^
Etana

Viesti Kirjoittaja Etana »

Meidän (tai no, minun:D) äiti oli aluksi hämillään, mitä ne sellaset ovat, kun kysyin että voinko alkaa niitä keräämään ja pelaamaan. no, nyt se kuuntelee mielellään ja kyselee niistä kaikenlaista.
saa nähdä miten hän kuvailisi tätä harrastusta sitten jos joskus onnistun kehittelemään taistelukentän ja vielä tärkeämpää, saamaan vastustajan... ;)
Morhgoz
Peliporukkavalvoja

Viesti Kirjoittaja Morhgoz »

Kyllähän ropessa voi käyttää figuja kuvaamaan taistelutilanteita... Itse olen pelinjohtjana näin useasti tehnytkin. Selkeyttää peliä ja ja tuo joskus tahatonta huumoria mukaan...
Warbands of Wastelands

Tärkeintä ei ole voitto, vaan kasa verisiä kalloja,
omia jos ei vihollisen....

I used to take an arrow to the knee, till I took an arrow to the knee....
Sakcris

Viesti Kirjoittaja Sakcris »

Kaikki Sotavasara.net:in Lord of the Rings pelaajat, tulkaa IRC-kanavalle #lotr-sotavasara @Quakenet
Friikki^

Viesti Kirjoittaja Friikki^ »

Warhammer on stradegia lautapeli, jossa on muovisia sekä rautaisia ukkoja joita maalataan.
Warhammer fantasy battle on aika paljon alkukantaisempaa kuin warhammer 40k mutta itse pidän fb:stä enemmän. Eiköhän tuosta saanut jo jonkun kuvan mikä on warhammer ?
The Captain
Valvoja

Viesti Kirjoittaja The Captain »

Friikki^ kirjoitti:Warhammer on stradegia lautapeli, jossa on muovisia sekä rautaisia ukkoja joita maalataan.
Warhammer fantasy battle on aika paljon alkukantaisempaa kuin warhammer 40k mutta itse pidän fb:stä enemmän. Eiköhän tuosta saanut jo jonkun kuvan mikä on warhammer ?
Kyllä, ehdottomasti. Tästedes, kun joku kysyy, mitä on Warhammer, minä vastaan juuri tällä nimenomaisella quotella. Ottakoot kaikki vaarin Friikki^:n viisaudesta.
-Miksi Jeesuksen ja Marian päät loistavat valoa?
-Niillä on suvussa halogeenejä.
Vastaa Viestiin

Palaa sivulle “FB: Yleiset keskustelut”