"Epäkelpo lomake" tyyliset virheet kirjautumisessa pitäisi olla nyt historiaa. T. ylläpito

Kirjoittajien linkkejä tiedotteeksi?

Onko kynä (tai näppäimistö) miekkaa mahtavampi? Tule ja todista, että näin on - muuten emme usko.
Grond

Kirjoittajien linkkejä tiedotteeksi?

Viesti Kirjoittaja Grond »

Mietin tuossa, kun ainakin Grom oli laittanut tarinoitaan nettiin, pitäisikö koota tiedote jossa linkkejä Sotu-kirjoittajien tarinoihin netissä? Onko monellakin ihmisellä tarinansa kotisivuillaan? Näin nuo vanhatkin tarinat olisivat kaikkien luettavissa eivätkä hukkuisi sivun 100+ syövereihin.
The Captain
Valvoja

Viesti Kirjoittaja The Captain »

TÄMÄ löytyi sivulta 15...
-Miksi Jeesuksen ja Marian päät loistavat valoa?
-Niillä on suvussa halogeenejä.
Aco

Viesti Kirjoittaja Aco »

Juu, asia on käynyt mies omassa pienessä päässäni, mutta en nostanut siitä sen isompaa hälinää. Gromin sivut ovat varmasti odotetut ;)
lojuu kuin kotka, ampuu kuin eläintarha
Grom

Viesti Kirjoittaja Grom »

Acoparaptor kirjoitti:Juu, asia on käynyt mies omassa pienessä päässäni, mutta en nostanut siitä sen isompaa hälinää. Gromin sivut ovat varmasti odotetut ;)
Joo, mutta ne ei ekalla yrittämällä toimineet. :(

Mutta voisihan tuon tehdä. Minulla on ainakin kaikki tarinat sivuilla, muista en tiedä. Koitetaan vaan ja katellaan tuleeko paljon osoitteita.
Back in da biz and so deep in da bashin' game.
Rune
Peliporukkavalvoja

Viesti Kirjoittaja Rune »

Niin, no, minultakin voisi saada jotain tarinamatskua nettiin, mutta minä olen niin käsi ja laiska etten saa mitään internettiin säädettyä. So there. ;) Ja tarinoiden lukumääräkään ei mikään maita järisyttävä ole, mutta jos jollain on aikaa ja halua, niin en kiellä täällä juklaistujen tarinoiden netissäjulkaistamista. Tai, omalle sivulleen liittämistä lähinnä. ;)
#Ostium
http://cabal-ostium.blogspot.fi/

For a Pessimist, I'm pretty Optimistic
Krulor

Viesti Kirjoittaja Krulor »

Tota Grom.... kävin tuossa sivuillasi ja huomasin että kaksi linkkiä eivät toimineet "Grom Rautavasara, Kuoleman Kynnyksellä & Tulevaisuus ja Kohtalo" eikä "Grom Rautavasara, Toivottomien Taistelu & Mahtava Metsä" olen kyllä lukenut kaikki, mutta ajattelin vain ilmoittaa..... onko vika täällä päässä vai oikeita ongelmia sivuilla?
Power is nothing without the Wisdom to use it
Krulor

Viesti Kirjoittaja Krulor »

eikä muuten toiminut yksinäisen soturinkaan linkki.....
Power is nothing without the Wisdom to use it
Grom

Kuten olen jo itsekin huomannut.
Korjaan sivut tuota pikaa. Jotain vikaa koodaamisen kanssa, mutta hallinnassa on. Odotelkaahan vaan.

GromEdit: Kyllä minulla ainakin nyt toimii. Onkohan siinä sitten teillä joku probleemo?
Jesh

Viesti Kirjoittaja Jesh »

Grom Hardhammer kirjoitti:Kuten olen jo itsekin huomannut.
Korjaan sivut tuota pikaa. Jotain vikaa koodaamisen kanssa, mutta hallinnassa on. Odotelkaahan vaan.

GromEdit: Kyllä minulla ainakin nyt toimii. Onkohan siinä sitten teillä joku probleemo?

Kaikki muut toimivat, paitsi Mahtava metsä, sekä Kuoleman kynnyksellä. Tänään olen lukenut puolet noista läpi ja tekee mieli antaa credittiä örkkimestarille. Hurry up! Tee topikki, niin voinkin pian kommentoida koko mahtavaa tekelettä. Hurry up!

Ai niin joo, jos ketään kiinnostaa, niin juuri aloitin uusinta Gramroria ja se tulee valmiiksi about viikossa. Dere will be 'lot of good bashin'!
Grom

No nyt pitäisi toimia. Explorer ei tykännyt ä-kirjaimista ;). Huomenna pistetään topiccia kehiin. Ja muuten. Seuraavassa Grom-tarinassa, joka ilmestyy HUOMENNA on myös 'lot of good bashin'!
Tapsa

Viesti Kirjoittaja Tapsa »

Kuulostaa muuten kivalta mutta minusta ei ole kotisivun laatijaksi. Jos jotakuta huvittaa vääntää kaikki (kahdeksantoista) tarinaani yhteen, siitä vain! Toivotan hänelle onnea!
Verba, non acta - sanoja, ei tekoja
The Captain
Valvoja

Viesti Kirjoittaja The Captain »

Tapsa kirjoitti:Kuulostaa muuten kivalta mutta minusta ei ole kotisivun laatijaksi. Jos jotakuta huvittaa vääntää kaikki (kahdeksantoista) tarinaani yhteen, siitä vain! Toivotan hänelle onnea!
Kyllä nuo sinun tarinasi ehdottomasti ansaitsisivat tulla kootuksi. Groo-oond!
-Miksi Jeesuksen ja Marian päät loistavat valoa?
-Niillä on suvussa halogeenejä.
Grond

The Captain kirjoitti:
Tapsa kirjoitti:Kuulostaa muuten kivalta mutta minusta ei ole kotisivun laatijaksi. Jos jotakuta huvittaa vääntää kaikki (kahdeksantoista) tarinaani yhteen, siitä vain! Toivotan hänelle onnea!
Kyllä nuo sinun tarinasi ehdottomasti ansaitsisivat tulla kootuksi. Groo-oond!
Kunhan saan kaiken kiireellisen homman pois alta voin kyllä mätkäistä nuo kotisivuilleni, oletan että Tapsa siihen luvan antaa. Menee tosin jonnekin parin viikon päähän vähintään.
Tapsa

Viesti Kirjoittaja Tapsa »

Joo, sopii mainiosti! Heitin tuon oikeastaan puoliksi tsoukilla, hienoa että maailmassa on ihmisiä jotka oikeasti suostuvat tämän tekemään. Annan kaikki oikeudet teille, arvon Herra Partasuiset Moderaattorisedät.
Verba, non acta - sanoja, ei tekoja
Grom

No onhan täällä nyt kolme kirjoittajaa (minä, The Captain ja pamp-pun) koonneet tarinansa sivulle. Jos nuo Tapsan ja ehkäpä Runenkin (jos saa itsensä paiskittua tekemään tai joku tekee puolesta) työt saadaan vielä nettiin, niin voisihan tästä Tiedotetta ruveta tekemään. Ei tietenkään jos määräksi jäävät vain nämä kolme, mutta muussa tapauksessa. Vai mitä olette mieltä?
pamp-pu

Viesti Kirjoittaja pamp-pu »

Tapsa kirjoitti:arvon Herra Partasuiset Moderaattorisedät.
Parta ei taida olla kuin Kapteenilla ;)...
Grom Hardhammer kirjoitti:Vai mitä olette mieltä?
Jaa-a.
Vaikka kolmen kirjoittajan sivut eivät riittäisikään tiedotteeseen, olisi siinä silti pointtia. Muuten tarinamme hukkuvat uusien lankojen alle, eikä Haku- toiminnon käyttäminen liene uuden Vasarasukupolven vahvimpia puolia.
Eli selkokielellä: Tiedote tässä vaiheessa hyvä; jos kirjoittajia saadaan lisää mukaan (Riimu ja Tapsa), niin aina parempi.

My 2 cents
Rune
Peliporukkavalvoja

Viesti Kirjoittaja Rune »

Jos joku jaksaa/osaa säätää tarinoita nettiin. Silloin mielelläni.
#Ostium
http://cabal-ostium.blogspot.fi/

For a Pessimist, I'm pretty Optimistic
Grond

pamp-pu kirjoitti:
Tapsa kirjoitti:arvon Herra Partasuiset Moderaattorisedät.
Parta ei taida olla kuin Kapteenilla ;)...
Hmm, riippuu määritelmästä. Taitaa minullakin viimeisen parin viikon ajalta olla jäänyt partakone käyttämättä ;).

Se OT:sta. Eli kolmisen kirjoittajaa olisi siis tarjolla, lisäksi tietysti linkki tarinakilpailun tarinoihin. Ja jos noita Tapsan tarinoita saisin jossakin välissä nettisivuille, niin siinä olisikin jo viisi linkkiä. Käynee aivan mainiosti aloitukseksi, muut kirjoittajat voivat ilmoitella minulle/laittaa osioon viestiä kun tarvetta niin lisäillään tuonne.
Grom

Tottahan se on, että joiltakin ihmisiltä (kuten minulta) se tarinoiden laittaminen joillekin sivuille ei onnistu aivan yhtä hyvin, kuin toisilta. Meinasi nimittäin hermot palaa noiden omien sivujeni kanssa, kun eri selaimet eivät tahtoneet hyväksyä kaikki merkkejä ja koodeja, mutta lopulta sain toimimaan. Itse voisin laittaa kyllä toistenkin tarinoita sivuilleni, mutta aika, hermot ja moraali eivät tahdo riittää. Jospa nyt kesälomalla ehtisivät muutkin kirjoittajat sivuja väsätä niin hyvä tulee.
Vastaa Viestiin

Palaa sivulle “Tarinat ja novellit”