Onko sinulla elämää?
Onko sinulla elämää?
Tuli vain tälläinen mieleen että onko sinulla kunnon elämää figuilun ja roolipelien ulkopuolella, vai käytätkö kaiken aikasi pelaamiseen ja metsässä puvut päällä riehumiseen? Jos ei kaikki aika siihen mene, niin kuinka usein sitten pelaa yms.
Viimeksi muokannut retro|, To 13.05.2004 16:16. Yhteensä muokattu 1 kertaa.
Uusi tietokonepelifoorumi avattu! http://www.u-gaming.com/forums , kaikki mukaan!
riippuu miten määrität elämän. Jos elämällä tarkoitat, että pitäisi olla kaupungilla juomassa ja polttaa tupakkaa, tehdä tyhmiä temppuja miellyttääkseen kavereita, niin ei, silloin minulla ei ole elämää. Mutta mukavaa on tähänkin mennessä ollut ilman sitäkin 
"Monet ihmiset tuhlaavat rahoja, joita eivät ole ansainneet, tavaroihin, joita eivät halua, tehdäkseen vaikutuksen ihmisiin joista eivät pidä."
En tarkoittanut juopottelua ja myymälävarkauksia. Vaan ihan yleisesti käytätkö aikaasi muuhunkin kuin figuiluun ja muuhun ropeemiseen?
Uusi tietokonepelifoorumi avattu! http://www.u-gaming.com/forums , kaikki mukaan!
- Cacodemoni
Kyllä tämä liittyy. 
-
Nurgle Master
no, minä käytän myös aikaani liikuntaan, sekä erittäin paljon aikaa yllätys yllätys, pc:llä pelaamiseen.
EDIT: ja antaa niiden modesetien päättää kuuluuko tämä tänne vai ei.
EDIT: ja antaa niiden modesetien päättää kuuluuko tämä tänne vai ei.
"Monet ihmiset tuhlaavat rahoja, joita eivät ole ansainneet, tavaroihin, joita eivät halua, tehdäkseen vaikutuksen ihmisiin joista eivät pidä."
Tää on ehkä paras kysymys mitä boardilla voi kysyä, saa jopa minut vastaamaan. 
Elämää on toki, mutta onko se laadukasta sitten, niin en ole varma.
Kyllä sitä elämää varmaan on jos käy kavereiden kanssa välillä ulkona potkimassa
palloa ja kiertelee festareita. Tyttöystävä tosin varmaan sanois että mulla ei ole
elämää jos siltä kysyis pikku-ukkoharrastuksen yhteydessä saman kysymyksen.
Elämää on toki, mutta onko se laadukasta sitten, niin en ole varma.
Kyllä sitä elämää varmaan on jos käy kavereiden kanssa välillä ulkona potkimassa
palloa ja kiertelee festareita. Tyttöystävä tosin varmaan sanois että mulla ei ole
elämää jos siltä kysyis pikku-ukkoharrastuksen yhteydessä saman kysymyksen.
Viimeksi muokannut Kvaldur, To 13.05.2004 16:17. Yhteensä muokattu 1 kertaa.
-"I can see dead people..."
-"Where are you?"
-"At graveyard..."
-"Where are you?"
-"At graveyard..."
NO nyt kun noin paljon valitusta tuli ja sain idean yhdestä viestistä, vaihdoin hieman topikin sisältöä, enemmän figufoorumille sopivaksi.
Omasta mielestä käytän aikaa peleihin ja niihin liittyviin oheis seikkoihin (kuten suunnitteluun, armeijalistoihin, maalaukseen ja konvertointiin) melko sopivasti vapaa-aikaani, jos taas vaimolta kysytään, niin aivan liikaa... Riippunee siis, kuinka määritellään, montako tuntia vuorokaudesta tulee uhrata sille "elämälle", sekä millaiset toiminnot lasketaan "elämän" ylläpidon kannalta oleellisiksi, jotta sellaisen voi väittää omistavansa. Ja lainassahan se vain kuitenkin on.
Viimeksi muokannut Teräratas, To 13.05.2004 16:51. Yhteensä muokattu 2 kertaa.
On minulla elämää figuilun ulkopuolellakin. Olen ulkona, pelailen satunnaisesti erillaisia urheilulajeja (Päivän kova sana on futis), pyöräilen, luen kirjoja (En tosin ole tätä nyt vähään aikaan. Pitäisi varmaan maksaa 8 euron lasku kirjastokortilta...), vahtaan animeja, surffailen netissä ja yritän epätoivoisesti löytää jostain Half-Lifeä ja sen CD-keytä asentaakseni ESF:än. Ai niin, hengitän, syön, nukun ja liikun myös. Äsken luettelemani asiat ovat todella hauskoja, kannattaa kokeilla.
Kuitenkin voisin sanoa figuilun olevan melkeinpä elämäntapa. Aina ulkona ollessa tulee ainakin vähän juttua figuista puhuttua ja muutenkin täällä Sotussa heilutaan. Viimeaikoina ei ole tultu pelattua paljoakaan, pitäisi varmaan taas alkaa, mutta maalattua on kyllä sitäkin enemmän.
Ulkoilu on taas sitä ja tätä. Joskus on jaksoja jolloin ulkona on enemmän, joskus taas vähemmän.
Heh, saas nähdä mitä juttua Sotulaiset kirjoittelevat tähän topikkiin.
Kuitenkin voisin sanoa figuilun olevan melkeinpä elämäntapa. Aina ulkona ollessa tulee ainakin vähän juttua figuista puhuttua ja muutenkin täällä Sotussa heilutaan. Viimeaikoina ei ole tultu pelattua paljoakaan, pitäisi varmaan taas alkaa, mutta maalattua on kyllä sitäkin enemmän.
Ulkoilu on taas sitä ja tätä. Joskus on jaksoja jolloin ulkona on enemmän, joskus taas vähemmän.
Heh, saas nähdä mitä juttua Sotulaiset kirjoittelevat tähän topikkiin.
Yhdyn jeshiin, kyllä sitä elämää löytyy ulkoilua, koiran ulkoilutusta, urheilua, pyörimistä,(jesh, kokeile juomista se se sitten kivaa vasta onkin kun on jano
) Kyllä sitä ulkona melkoisesti figuilu juttua tulee ulkonakin.
se se sitten kivaa onkin!
kokeilkaa tätäJesh kirjoitti: vahtaan animeja,.
Internal affairs inquiry? A court of impeachment? no! this is an inquisition.
Ei minulla ole elämää figujen ulkopuolella. Figut OVAT elämäni! Kaikki kunnia Tzeentchille. Palvokaa Kaaoksen synkkiä jumalia! Tuhotkaa maail....tuota, vakavasti puhuen:
On minulla elämää, vaikka kaikki eivät uskoisikaan. Pelejä tulee pelattua 1-3 kertaa viikossa, nyt on tosin ollut hiljaisempaa. Age of Mythology, lukeminen ja pyöräily ovat muita vapaa-ajan viettotapoja (pyöräily hieman vähemmän
)
On minulla elämää, vaikka kaikki eivät uskoisikaan. Pelejä tulee pelattua 1-3 kertaa viikossa, nyt on tosin ollut hiljaisempaa. Age of Mythology, lukeminen ja pyöräily ovat muita vapaa-ajan viettotapoja (pyöräily hieman vähemmän